سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 10 توسط 5 نفر)

هیولا در پاریس – A Monster in Paris (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

 

» نام: هیولا در پاریس – A Monster in Paris
» سال تولید: ۲۰۱۱

» کارگردان: Bibo Bergeron
» شرکت تولید کننده: Bibo Films, Europa Corp., Walking The Dog
» کشور تولید کننده: فرانسه
» زمان: ۹۰ دقیقه
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: انیمیشن «هیولا در پاریس» (به انگلیسی: A Monster in Paris)، محصول کمپانی فرانسوی «فیلم بیبو» (به انگلیسی:  Bibo Films) و به کارگردانی «بیبو برگرون» (به انگلیسی: Bibo Bergeron) می‌باشد. داستان انیمیشن به سال ۱۹۱۰ در پاریس بازمی‌گردد. در ابتدا امیل آپارات‌چی خجالتی و رائول مخترع پرهیجان در پی به دام انداختن هیولایی هستند که شهروندان را به وحشت انداخته است. اما هنگامی که‌ متوجه می شوند هیولا کامل بی آزار است، تلاش می‌کنند تا او را از دست پلیس ظالم شهر نجات دهند… در این ماموریت لوسیل ستاره مهربان کاباره و یک دانشمند عجیب و غریب و میمون عصبانی او آن‌ها را همراهی می‌کنند. قابل ذکر است این انیمیشن توانست در جشنواره سزار فرانسه (César Awards) جایزه بهترین فیلم پویانمایی را از آن خود نماید.

 

« برنده جایزه بهترین فیلم پویانمایی از جشنواره سزار (César) فرانسه در سال ۲۰۱۲ »

 

 

caution دانلود دوبله گلوری انیمیشن هیولایی در پاریس A Monster In Paris 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود دوبله گلوری انیمیشن هیولایی در پاریس A Monster In Paris 2011 دانلود :    Rapidshare    Direct Link

 

 

 

منبع:

سایت جادوی کلمات

سایت دانلودها

 

دانلود دوبله فارسی A Monster In Paris 2011, دانلود دوبله فارسی آهنگ های انیمیشن هیولایی در پاریس, دانلود دوبله فارسی کارتون هیولایی در پاریس نسخه گلوری, دانلود دوبله فارسی کامل انیمیشن A Monster In Paris 2011, دانلود دوبله گلوری A Monster In Paris 2011, دانلود رایگان دوبله انیمیشن A Monster In Paris 2011 بدون سانسور, دانلود لینک پرسرعت دوبله فارسی انیمیشن هیولایی در پاریس, دانلود نسخه بدون سانسور دوبله فارسی A Monster In Paris 2011, دانلود نسخه کامل دوبله فارسی انیمیشن هیولایی در پاریس با کیفیت HD 720p mkv, دانلود نسخه کم حجم دوبله فارسی گلوری A Monster In Paris 2011, دانلود گلوری هیولایی در پاریس

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد