نمایش «کمدی دختر یانکی» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی بهرام تشکر که داستان یک مثلث عشقی را روایت می‌کند، در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.
تشکر در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سرویس تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این نمایش که قرار است از 12 دی‌ماه اجرای خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کند، گفت: «دختر یانکی» یکی از بهترین کمدی‌های نیل سایمون است و برای بار اول است که در ایران اجرا می‌شود.
او افزود: داستان به فضای روشنفکری دهه 70 میلادی و دغدغه‌های چپ و افراطیون راست آمریکا می‌پردازد.
این کارگردان درباره ویژگی‌ اصلی آثار نیل سایمون تصریح کرد: در واقع متن‌های نیل سایمون تخیل آیینه تمام‌نمای جامعه آمریکا است، که با ورود روابط انسانی و خانوادگی جامعه ،مخاطب خود را در موقعیت‌های کمیک و خارق‌العاده قرار می‌دهد.

در این نمایش بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر به عنوان بازیگر حضور دارند.

"دختریانکی" را هنرمندان زیر همراهی می کنند: امیر تشکر(مدیر پروژه) کیانوش اخباری (مدیر اجرا) پژمان یاوری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) آوا فیاض (مدیر تولید)، آیدا یزدانی(طراح لباس)، محمد روحی(طراحی تیزر و مدیا) نیکزاد تولایی (عکاس) طراحی تصاویر پشت صحنه:مینا وحید.فواد خراباتی(جانشین مدیر تولید) امیر خلیلی (مدیر صحنه) هدیه خسروی(دستیار لباس) مرتضی روستا(دکور) و شهرام زرگر در مقام مترجم.
«کمدی دختر یانکی» از 12 دی ساعت 20 در سالن «اصلی» فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.