منظور از سینمای سه بعدی چیست؟

سینمای سه بعدی یا سینمای سه‌بعدی، یک فناوری است که با استفاده از تکنولوژی خاص، تجربه دیدن فیلم را برای تماشاگران به صورت سه بعدی و واقعی‌تر ارائه می‌دهد. در سینمای سه بعدی، تصاویر فیلم به صورت عمودی دو بعدی به تماشاگران نمایش داده می‌شود و با استفاده از عینک‌های سه بعدی، تماشاگران قادر به دیدن تصاویر با عمق و واقعیت بیشتر هستند.

ادامه خواندن منظور از سینمای سه بعدی چیست؟

بهترین جوایز سینمایی جهان

جوایز سینمایی جهان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت سینما هستند و به عنوان شاخصی از کیفیت و موفقیت فیلم‌ها و هنرمندان سینما شناخته می‌شوند. در ادامه به برخی از بهترین جوایز سینمایی جهان اشاره خواهیم کرد:

1. جایزه اسکار: جایزه اسکار یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جوایز سینمایی جهان است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما در آمریکا برگزار می‌شود. این جایزه به بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر و بازیگر زن، بهترین فیلمنامه و دستاوردهای دیگر در صنعت سینما اهدا می‌شود.

ادامه خواندن بهترین جوایز سینمایی جهان

«صبح صبا» پیگیر درخواست‌های معلمان می‌شود

«صبح صبا» پیگیر درخواست‌های معلمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» در قالب مجله صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار ایران و جهان همراه مخاطبان می‌شود.

ادامه خواندن «صبح صبا» پیگیر درخواست‌های معلمان می‌شود

نادر طالب‌زاده نخواست «مدیر» باشد

نادر طالب‌زاده نخواست «مدیر» باشد/ چرا در این ترور تردید می‌کنید؟

ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ویژگی‌های زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، تأکید کرد: نادر این اواخر به این نتیجه رسیده بود که باید خودش تبدیل به یک رسانه شود. کمااینکه واقعاً یک رسانه شده بود. هم او به خوبی شناخت پیدا کرده بود و هم دنیای غیر او را شناخته بود. نادر طالب‌زاده یک «رسانه» بود. زمانی شاید به رسانه‌های دیگر احتیاج داشت اما بعد از تولید و اجرای برنامه «عصر» خودش تبدیل به یک رسانه شد.

ادامه خواندن نادر طالب‌زاده نخواست «مدیر» باشد

چرا عادل فردوسی پور برنگشت !

چرا عادل فردوسی پور برنگشت !

دو سال گذشت،2 سال از عدم حضور مستقیم عادل فردوسی پور و برنامه پر مخاطبش گذشت.

در این مدت صحبت های زیادی درباره بازگشت این سلبریتی رسانه ای به رسانه ملی گفته و شنیده شد.

ادامه خواندن چرا عادل فردوسی پور برنگشت !

مأموریت دشوار پیمان جبلی در ساختمان شیشه‌ای/ صداوسیما کجا می‌رود؟

مأموریت دشوار پیمان جبلی در ساختمان شیشه‌ای/ صداوسیما کجا می‌رود؟

پیمان جبلی در حالی ریاست صداوسیما را به دست گرفته است که این سازمان با چالش‌ها و بحران‌های زیادی مواجه است.

خبرگزاری مهر – گروه هنر- عطیه مؤذن: بعد از محمد سرافراز، عبدالعلی علی عسکری دومین رئیس صداوسیماست که عمر ریاستش بر این سازمان به ۱۰ سال نرسید و چند ماهی بعد از پایان دوره پنج ساله‌اش کلید مهمترین نهاد رسانه‌ای کشور را به معاون خود پیمان جبلی واگذار کرد.

ادامه خواندن مأموریت دشوار پیمان جبلی در ساختمان شیشه‌ای/ صداوسیما کجا می‌رود؟

تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان به دلیل شرایط ویژهای که دارد، جزء بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در خارج از کشور است و اکثر دانشجویان تلاش میکنند تا برای ادامه تحصیل، به آنجا بروند؛ زیرا کشور گرجستان بهترین گزینه برای تحصیل پزشکی در جهان به حساب می‌آید و با قطعیت میتوان گفت که در آنجا امکان قبولی 100 در 100 وجود دارد.

تحصیل پزشکی در گرجستان

ادامه خواندن تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در چین

تحصیل پزشکی در چین

دانشجویان بسیاری به تحصیل پزشکی در چین مشغولند، در چین دانشگاه‌های پزشکی بسیار زیادی وجود دارد و دولت آن جا برای حفظ امنیت و آرامش دانشجویان خارجی؛ حفاظت‌های خاصی را در نظر گرفته است. چین در مقایسه با کشورهای اروپا، انگلستان و آمریکا، دانشجویان بیشتری را در رشته پزشکی می پذیرد و تحصیل رشته پزشکی در چین و در دانشگاه‌های آن، بسیار ارزان تر از دیگر کشورها است.

تحصیل پزشکی در چین

ادامه خواندن تحصیل پزشکی در چین

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه با وجود سختی‌هایی که دارد، جز رشته‌های محبوب به حساب میآید. این رشته از دوران کودکی و دانش‌آموزی رویای بسیاری از افراد است. قبولی در این رشته بسیار سخت بوده که نیاز به تلاش‌های مستمر دارد. اما همه افراد می‌دانند که بعد از تحمل این سختی‌ها کار و درآمد خوبی در انتظارشان است. ادامه تحصیل در رشتهه پزشکی؛ این رشته محبوب علوم تجربی میانگین ۹ تا ۱۴ سال به طول میانجامد و در واقع شما باید سال‌های جوانی خود را صرف مطالعه کتاب‌های گوناگون و معالجه و پاسخگویی به بیماران و کشیک‌های طولانی مدت کنید.

ادامه خواندن تحصیل پزشکی در روسیه

از اینجا آخرین های سینما ، تلویزیون ، تئاتر ایران را دنبال کنید .