دمنوش گیاهی جوپار ، اکسیر گیاهان نیروزا

جوپار یک نوشیدنی ۱۰۰% گیاهی است که با ترکیب اکسیر ۳۰ گیاه نیروزا تولید شده

با ابتکار و خلاقیت تولید کننده ایرانی، محصولی با کیفیت و کارایی بالا و طعم مناسب برای ذائقه ایرانی و بدون هرگونه مواد نگهدارنده

افزایش قوای جنسی (قهوه ای)

جوپار اولین ترکیب ۱۰۰% گیاهی نیروزا با قابلیت افزایش توان عمومی جسمانی است که مصرف آن به صورت روزانه پس از مدت کوتاهی تاثیر بسیار خوبی بر روی قوای جسمانی عمومی و قوای جنسی خواهد گذاشت. تاثیر این ترکیب گیاهی بر روی متابولیسم بدن موجب افزایش قوای جنسی و همچنین افزایش میل جنسی خانم ها و آقایان می‌شود.

 

 

تقویت قوای جسمانی (مشکی)

این محصول کاملا گیاهی به عنوان یک مکمل غذایی بسیار عالی، تاثیر فوق العاده‌ای بر افزایش مقاومت بدن دارد و میتواند در تقویت قوای عمومی بدن موثر باشد و همچنین انرژی بدن را زیاد کند. این ترکیبات گیاهی حاوی ۴۲۵ کالری در هر ۱۰۰ گرم می‌باشد و برای تامین انرژی از دست رفته بدن بسیار موثر است.

جوپار هیچ ترکیب شیمیایی و مخدری ندارد و به صورت یک نوشیدنی در طول روز قابل استفاده می باشد.

 

 

تقویتی بانوان (صورتی)

این محصول به عنوان یک میان وعده بسیار مفید، برگرفته از برترین ترکیبات گیاهان دارویی طبیعی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای بانوان در دوران قاعدگی و شیردهی باشد. یک ترکیب تقویتی بسیار عالی که در کاهش دردهای دوران قاعدگی بسیار موثر است. مصرف این نوع جوپار موجب تسهیل در خارج شدن لخته‌های خونی از رحم می‌شود. همچنین نوشیدن جوپار از پنج روز پیش از شروع دوره قاعدگی به بانوان کمک می‌کند تا این دوره را به راحتی و بدون درد و بی حالی و احساس ضعف سپری کنند. جوپار برای کاهش دردهای یائسگی و علائم گر گرفتگی در بانوان موثر است. تاثیر نوشیدنی جوپار بر افزایش شیر مادر در دوران شیردهی بسیار موثر است.

 

تقویتی جوانان (سبزآبی)

محصول جوانان یا سبزآبی جوپار، میان وعده ای بسیار مقوی، نشاط آور، سرشار از ویتامینها، فیبر و پروتئین، املاح معدنی مفید، افزایش انقباض روده برای تقویت گوارش مغز و ذهن را تقویت می کند ، برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است ، برای باز کردن مجاری کبد مصرف پسته توصیه می شود ، پسته معده را تقویت می کند ، برای تسکین سرفه مفید است ، اسهال معمولی و اسهال خونی را درمان می کند.

 

تقویتی کلاسیک دیابتی (بنفش)

محصول کلاسیک جوپار مکملی انرژی زا برای بیماران دیابتی ، مغذی و لاغر کننده ، حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی و املاح مفید ( آهن کلسیم ، فسفر ، ید ، پتاسیم ، روی و منگنز ) سرشار از ویتامین A , B , C , E , D و اسیدهای چرب ضروری میباشد . حاوی امگا 6  - جلوگیری از پوکی استخوان تسکین درد های عضلانی و مفصلی  ، عملکرد مناسب غده تیروئید ، تنظیم کننده سطح قند خون و متابلیسم چربی ها و متابلیسم ها افزایش سلامت سیستم ایمنی بدن ، کاهش کلسترول خون، زود هضم بودن و تاثیر مستقیم در ایجاد حس سیری ، برای رفع خستگی و برطرف نمودن ضعف اعصاب ، رطوبت بدن را جذب نموده و مانع جمع شدن چربی در بدن میشود و باعث میشود که کبد به صورت معمولی و طبیعی کار کند ، دارای پروتئین ترمیم کننده و درصد کمی چربی میباشد .

 

 

پروانه بهداشتی ساخت (۴۲/۱۰۸۹۶)

پروانه بهره برداری وزارت صنایع و معادن (۵/۲۰۰۹۴۵)

پروانه بهره برداری معاونت غذا و دارو (۵۲۰۶)

شناسه نظارت معاونت غذا و دارو (۴۲/۱۰۲۰)

پروانه استاندارد (۴۲۸۸۳)

گواهی نامه ثبت علامت تجاری

مجوز حلال جهانی

استاندارد مدیریت ایمنی و سلامت مواد غذایی ISO 22000

استاندارد سیستم های مدیریت کیفیت ISO 9001

استاندارد مدیریت ایمنی تولید مواد غذایی HACCP

تولید شده در کارخانجات صنایع کویر جوپار ، کرمان ، ایران

 

 

جهت مشاهده ویدئو معرفی محصولات گیاهی جوپار اینجا کلیک کنید

 

 

دمنوش گیاهی جوپار در بسته های 10 ساشه ای ( 10 روزه) ارائه میشود

و دارای پکیج های 1 ماهه و 2 ماهه میباشد

 

همچنین جهت دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

0921-013-5468

 

 

توجه : به دلیل تخصصی بودن مکمل گیاهی جوپار حتما باید قبل از تهیه و استفاده مشاوره دریافت کنید

جهت مشاوره رایگان و سفارش : 5468-013-0921


ویا
در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم

تحویل رایگان در تمامی نقاط کشور

توجه : فروش  محصولات جوپار فقط و فقط از طریق تماس با شماره بالا و زیر نظر شرکت پخش سیمرغ میباشد .

 

سایر روش ها مانند پیامکی تغلبی میباشند
 
توجه تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ جوپار دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .
 
توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل دمنوش از پست میتوانید  دمنوش را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید
 
توجه مدت زمان تحویل دمنوش از بین 2 تا 6 روز کاری میباشد