چند فستیوال معروف و پرطرفدار اندونزی

چند فستیوال معروف و پرطرفدار اندونزی

محمد روحانی


یکی از بهترین روش ها برای جذب توریست معرفی فرهنگ و آشنا کردن آنها با فرهنگ گسترده اقوام و مردم در جای جای کشورها است. کشورهای زیادی با این روش برای جذب مسافر وارد بازار شده اند و تا حد بسیار خوبی موفق بوده اند؛ از جمله این کشورها اندونزی است که در شرق آسیا قرار گرفته و طبیعت فوق العاده ای دارد.

چند فستیوال معروف و پرطرفدار اندونزی

در ادامه این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر به معرفی چند فستیوال معروف و پرطرفدار اندونزی خواهیم پرداخت.

فستیوال های اندونزی

جشنواره هفته مد

اگر شما هم طرفدار نمایشگاه مد و فشن هستید، هر سال این فرصت را دارید تا از تاریخ ۳ تا ۷ شهریور ماه همراه با طراحان مد و دوستداران فشن از سراسر جهان در جشنواره هفته مد بالی شرکت کنید و شاهد جدیدترین دستاوردهای طراحان مد بالی و همچنین برندهای معروف دنیا باشید.

جشنواره هنر بالی

این جشواره به تاریخ کشور ما هر ساله از دومین شنبه خرداد آغاز و تا دومین شنبه مرداد ماه برگزار می شود. جشواره هنر بالی در میدان پاپیون دنپاسار برگزار می شود و انواع هنرهای سنتی و محلی نیز به نمایش گذاشته می گردند. در این فستیوال شما می توانید از نزدیک با لباس های محلی و موسیقی های عجیب و غریب و سنت منحصر به فرد مردمان این کشور آشنا شوید.

جشنواره هنر بالی

جشن کالونگان

جشواره گالونگان مهمترین جشواره بالی است و مردم محلی در طول ۱۰ روز این جشن را برگزار می کنند و معتقد هستند که خدایان بالی برای جشن به زمین می آیند. این جشنواره با آیین و رسوم خاصی در کنار معابد شهر برگزار می شود.

جشواره گالونگان نمادی از پیروزی دارما یا فضیلت بر همه نیرو های شر و خبیث بر روی زمین است. مردم در این جشنواره انواع میوه ها و گل ها رو تزیین و بهترین لباس ها را بر تن می کنند. این جشنواره به طورکلی برای ارواح نیاکان بالی برگزار می شود و آخرین روز این جشواره مذهبی مهم ترین روز آن است.

جشنواره بادبادک ها

یکی از دیگر هیجان انگیزترین جشنواره های اندونزی، جشنواره بادبادک ها است که در این روز رنگ عجیبی را به آسمان می دهد. این جشنواره یکی از نمادهای فرهنگی بالی می باشد و در طی این جشنواره آسمان مملو از بادبادک های رنگارنگ می شود.

جشنواره بادبادک ها

مردم محلی در این زمان با ساختن بادبادک های رنگارنگ سنتی غول پیکر هنر نمایی می کنند. این جشواره در اغلب موارد در فصل ژوئن و آگوست و روزهایی که هوا بسیار مناسب است، برگزار می شود و گردشگران زیادی برای تماشای این جشواره به این منطقه می آیند.

بوفالو سواری

این مسابقه هر ساله در ماه جولای برگزار می شود و شما از نزدیک می توانید شاهد یک مسابقه هیجان انگیز و مفرح باشید که با اهدای جایزه بزرگ رسمی گاومیش به اتمام می رسد. لازم بذکر است که بوفالوها معروف ترین نژاد گاو نر در بالی می باشند.

Report Page