داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

سفر است و هزار خطر پیش بینی نشده ، حال اگر سفر خارج از کشور باشد میزان جبران این خسارات هم بیشتر می شود. هزینه خرید بیمه نامه مسافرتی بسیار ناچیز است ولی در عوض بسیاری از نگرانی ها و خطرات سفر را برای شما پوشش داده و آرامش روانی سفر را برای شما فراهم می کند. مخصوصا اگر کودکان و یا افراد مسن در سفر همراه داشته باشید. اهمیت بیمه مسافرتی به قدری است که برای کشورهای حوزه شینگن داشتن بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا اجباری است.

پس از موافقتنامه شینگن ،  کشورهای مختلف اروپایی با قوانین مشترک برای کنترل مرزهای خارجی و مبارزه با جرم و جنایت ، تشدید سیستم قضایی مشترک تشکیل شده است. پوشش بیمه مسافرتی در مناطق شینگن و شینگن طلایی حوادثی را تحت پوشش قرار می دهد که در  ۲۶ کشور عضو شینگن اتفاق افتاده باشند.

این کشورها شامل آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، پرتقال ، بلژیک ، سوئد ، نروژ ، لوکزامبورگ ، فنلاند، دانمارک ، لیتوانی ، لتونی ، لهستان ، مجارستان ، اتریش ، استونی ، اسلواکی ، اسلوانی ، چک ، ایسلند، مالت ، یونان ،لیختن اشتاین ،سوئیس ، هلند . حداکثر تعهدات بیمه نامه مسافرتی در شرکت های مختلف بیمه ( بیمه مسافرتی سامان ، بیمه مسافرتی ملت و …) برای مناطق شینگن ۳۰ هزار یورو و برای مناطق شینگن طلایی ۵۰ هزار یورو می باشد. شرکت بیمه رایز شوتز و شرکت مدیکال و شرکت کمک رسان در منطقه شینگن خدمات بیمه نامه های مسافرتی را ارائه می دهند.  لازم به ذکر است که اعتبار بیمه نامه های مسافرتی از زمانی آغاز می شود که مهر خروج از کشور بر روی پاسپورت مسافر بخورد.


مطلب مرتبط : بهترین بیمه مسافرتی

پوشش های بیمه نامه مسافرتی شینگن و شینگن طلایی
میزان سقف این پوشش ها در شرکت های مختلف بیمه متفاوت می باشد و همان طور که گفتیم برای شینگن و شینگن طلایی متفاوت است.
-هزینه  های پزشکی و بستری شدن در بیمارستان
-هزینه های فوری دندانپزشکی تا سقف تعیین شده
-هزینه های گم شدن گذر نامه ، گواهینامه و یا مدارک شناسایی در خارج از کشور
-تحویل دارو به میزان هزینه های واقعی انجام شده است
-کمک حقوقی تا سقف مشخص شده در بیمه نامه
-جبران خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما
-جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه  مسافر
-بهم خوردن برنامه زمانبندی پرواز
-هزینه های تشییع جنازه خارج از کشور

در میزان تعیین قیمت بیمه مسافرتی عوامل متعددی دخیل می باشند مانند سن مسافر ، سقف تعهدات انتخابی ، مدت سفر ، پوشش های بیمه ای می باشد ،
برای خرید بیمه مسافرتی شینگن می توانید  درخواست خود را برای بهترین بیمه مسافرتی خارج از کشور را با تکمیل فرم سفارش آنلاین ، و ارسال کپی پاسپورت می توانید این بیمه نامه را داشته باشید.

 

-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *