021-22228581 virgoul.tours@gmail.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

یکی از مهم ترین نکات در گذراندن یک تعطیلات خوب، این است که از خرید کردن هم لذت ببرید. شهر آنتالیا می تواند بهترین انتخاب برای خرید در ترکیه باشد، چرا که آنتالیا یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهر های ترکیه می باشد.
مراکز خرید آنتالیا زیاد است. ممکن است خرید کردن خسته کننده باشد اما یک تجربه ی عالی خواهد بود. پوشاک، سفال و کنده کاری های چوبی، فرش، طلا و مس، اجناس چرمی و انواع مربا های محلی درست شده از میوه های تازه از اجناس محبوب هستند.
معمولا قیمت طلا و نقره و چرم در آنتالیا نسبت به دیگر مناطق کمتر است. می توانید از فروشگاه ها و مغازه های محلی و یا از فروشگاه های خاصی مثل Calvin Klein خرید کنید. در مراکز خرید آنتالیا چانه زدن مرسوم است. معمولا بازارها، مارکت ها و دکه های خیابانی تا نیمه شب باز هستند.

اطلاعات بیشتر درباره آنتالیا را در این مطلب بخوانید. و همین طور نقشه آنتالیا را از اینجا دانلود کنید.

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

فرش نه تنها در آنتالیا بلکه در تمام نقاط ترکیه از اجناس محبوب است. Yoruks ها کوچ نشین هستند. فرش ها و تابلو فرش های دست باف آن ها با نخ هایی از پشم گوسفندان که با رنگ های گیاهی رنگ شده اند بافته شده است. طرح هایی که در بافت فرش ها به کار می برند نشانگر زندگی کوچ نشینی آن ها است. از رنگ آبی، قرمز و سبز به وفور استفاده می کنند. روش های سنتی بافت فرش و گلیم در روستاهای اطراف آنتالیا استفاده می شود.
اگر می خواهید فرش و یا گلیم ترکی خریداری کنید باید اطلاعاتی داشته باشید. اگر فرش و یا عتیقه جات می خرید باید بدانید که طبق قوانین ترکیه خارج کردن آن ها از کشو ترکیه ممنوع است. همین قانون در مورد اجناس تاریخی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارند هم صدق می کند. اگر فرش می خرید باید از فروشنده بخواهید که شناسنامه ی فرش را به شما بدهد تا قدمت آن مشخص شود. فقط در این صورت می توانید آن را از کشور خارج کنید. تمام طلا و جواهر فروشی ها در آنتالیا باید مجوز دولتی داشته باشند. قبل از خرید طلا در آنتالیا ، حتما عیار طلا را بررسی کنید.

در این مطلب در مورد آب و هوای آنتالیا بیشتر بخوانید تا بتوانید بهترین زمان برای تور آنتالیا و تور ترکیه را بیابید.
اگر به دنبال خرید اجناس چرمی مثل کیف، کفش، کمربند و کت چرمی هستید، شهر آنتالیا بهترین مکان برای خرید این اجناس است. آثار هنری و دست ساز هم به وفور در این شهر پیدا می شود. آنتالیا دارای مغازه های و دکه های کوچک خیابانی تا مراکز خرید بزرگی مثل میگروس است. در Kaleici Marina فروشگاه ها و مغازه های زیادی وجود دارد که انواع اجناس برند و کیف و کفش و .. در آن ها به فروش می رسد. در این منطقه کافه و رستوران های زیادی هم واقع شده است.
می توانید از فروشگاه های واقع در Setur Marina در ۱۰ کیلومتری غرب آنتالیا لوازم غواصی تهیه کنید. این منطقه نسبت به مرکز آنتالیا خلوت تر است.

مراکز خرید آنتالیا - مرکز خرید Migros
مراکز خرید آنتالیا – مرکز خرید Migros

مرکز خرید میگروس یک انتخاب عالی برای خرید اجناسی با برندهای معروف است. آنتالیا بوتیک های شیک زیادی دارد که انواع پوشاک و لوازم جانبی با قیمت هایی مناسب در ان ها به فروش می رسد. این بوتیک ها بیشتر در خیابان آتاتورک و یا خیابان Konyaalti و مرکز خرید میگروس هستند. پیشنهاد می شود که حتما ا ز بازار های سر پوشیده آنتالیا هم دیدن کنید. یکی از مارکت های غذایی سرپوشیده در آنتالیا ۴۸۰٫۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. این مرکز خرید بزرگ دارای امکانات زیادی از قبیل سرویس تاکسی، ایستگاه پلیس، دفتر پست، بخش اداری، بانک و پمپ بنزین دارد.
از بازار اصلی آنتالیا هم دیدن کنید. محصولات مختلفی از قبیل صنایع دستی، انواع غذاهای ترکی و جواهرات و شیرینی های ترکی مثل باقلوا و اجناس چرمی ترکی در این بازار به فروش می رسد. کفاشان و خیاطان محلی سفارش دوخت کت و شلوار و یا کفش های چرمی دست ساز می گیرند.

لیست مراکز خرید آنتالیا

  • Kipa
  • G-Mall
  • Laura Shopping Center
  • Real – Shopping Mall
  • Covered wholesale food market
  • White World Center
  • Deepo Outlet Center
  • Tansas
  • Migros

ارسال پاسخ