تور بلژیک

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.9 از 5 | از 522 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

اخذ ویزای گروهی راحت‌تر از ویزای فردی! برای شرکت در تور بلژیک به عنوان یک کشور عضو حوزه شینگن به اولین چیزی که نیاز دارید ویزا است که دریافت این ویزا به صورت گروهی آسان‌تر است. اخذ ویزای شما مستلزم تمکن مالی، گردش حساب 3 ماهه اخیر، ارائه دعوت‌نامه و تاریخچه سفر است. برای سفر به این کشور در کنار قیمت تور باید به هزینه‌های روزانه حضور در بلژیک هم توجه کنید؛ اما به طور کلی قیمت تور بلژیک خیلی گران و دور از تصور نیست. قبل از رزرو این تور پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با شرایط دقیق اخذ ویزا، ضمانت‌نامه بازگشت، بهترین زمان سفر به این کشور و... اطلاعات لازم را کسب کنید تا دغدغه‌های شما در خصوص رزرو تور بلژیک از بین برود.

تور بلژیک

اخذ ویزای بلژیک بدون دعوت‌نامه ممکن نیست!

شاید تصور کنید برای دریافت ویزای بلژیک و رزرو تور این کشور تنها به مدارکی مانند تمکن مالی نیاز دارید؛ اما در حقیقت شما برای دریافت این ویزا باید 4 فاکتور زیر ار ارائه دهید تا بتوانید به راحتی ویزای خود را کسب کنید:

  • تمکن مالی: اولین و مهم‌ترین مسئله در دریافت ویزای این کشور، ارائه مدرک تمکن مالی است. تمکن مالی برای هر فرد باید 200 تا 300 میلیون بوده و نامه این تمکن نیز باید به یورو بیان شود.
  • گردش حساب 3 ماهه اخیر: تراکنشات 3 ماهه آخر برای دریافت این ویزا نیاز است.
  • دعوت‌نامه: مهم‌ترین مسئله در دریافت ویزای بلژیک، ارائه اصل دعوت‌نامه از سوی یک دوست، اعضای خانواده و یا یک شرکت است. در متن دعوت‌نامه حتما باید نسبت و روابط شما با شخص مدنظر عنوان شود.
  • تاریخچه سفر: تاریخچه سفر قوی، شانس قبول شدن درخواست ویزای شما را بالا می‌برد.

مدارک ویزای بلژیک نیز شامل فرم درخواست ویزا، پاسپورت فعلی و قبلی، رسید پرداخت هزینه ویزا، اصل اسناد ملکی، اصل مدارک شناسایی، بلیط هواپیما و واچر هتل است. اصولا ویزای شما در 21 روز کاری بررسی شده و در این مدت زمان پاسخ آن خواهد آمد.

ویزای بلژیک

ضمانت‌نامه بازگشت را در سفر به بلژیک فراموش نکنید

حواستان باشد که برای رزرو تور بلژیک به ضمانت‌نامه بازگشت نیاز دارید. این ضمانت‌نامه اصولا از سمت آژانس برگزارکننده تور از مسافر دریافت می‌شود و مبلغ آن نیز حدود 70 تا 100 میلیون تومان است. اگر مسافر به کشور در تاریخ تعیین‌شده باز نگردد، اعتبار آژانس مسافراتی نزد سفارت‌خانه از بین می‌رود.

تور اروپا | لیست قیمت بهترین تورهای اروپایی را از اینجا ببینید!

هزینه اخذ ویزا، هتل و بلیط؛ 3 عامل تعیین‌کننده قیمت تور بلژیک

قیمت تور بلژیک در وهله اول به هزینه اخذ ویزا وابسته است و پس از آن قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل قیمت این تور را تعیین می‌کند. هزینه اخذ ویزای این کشور در حال حاضر حدود 12 میلیون تومان یا کمی بیشتر است. قیمت بلیط هواپیما و هتل اصولا بر اساس تاریخ سفر متغیر است. در فصل‌های پرگردشگر که تقاضا برای تور بلژیک بیشتر است و یا در ایام خاص و تعطیلات معمولا قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل افزایش میابد و در نتیجه شاهد افزایش قیمت تور نیز هستیم. نوع هتل نیز تعیین‌کننده قیمت است و هر چقدر کیفیت هتل و تور مدنظر بالاتر باشد باید منتظر افزایش قیمت هم باشیم.

قیمت ویزا بلژیک چقدر است؟

50 تا 200 یورو؛ هزینه یک روز اقامت در بلژیک

هزینه سفر به بلژیک با فاکتور گرفتن هزینه تور، به ترجیح و انتخاب خودتان بستگی دارد. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید می‌توانید با انتخاب محل اقامت، تفریحات و غذای مقرون به صرفه با روزانه 50 یورو در این کشور اقامت داشته باشید؛ اما در صورتی که ترجیح شما یک سفر نسبتا گران باشد، هزینه اقامت روزانه شما به 200 یورو هم می‌رسد. جدول زیر میانگین هزینه روزانه شما در بلژیک است:

اقامت

هاستل: 15 تا 30 یورو

هتل دو ستاره: 50 تا 80 یورو

هتل سه ستاره: 80 تا 120 یورو

هتل چهار ستاره: 120 تا 200 یورو

هتل پنج ستاره: 200 یورو و بیشتر

غذا

صبحانه: 5 تا 10 یورو

ناهار: 10 تا 20 یورو

شام: 15 تا 30 یورو

میان وعده: 5 تا 10 یورو

حمل و نقل

بلیط اتوبوس یا مترو: 2 تا 3 یورو

تاکسی: 10 تا 20 یورو برای هر 10 کیلومتر

تفریح و بازدید از جاذبه‌های دیدنی

ورودی موزه: 10 تا 20 یورو

تورهای گردشگری: 20 تا 50 یورو

فعالیت‌های تفریحی: 10 تا 50 یورو

بهترین زمان سفر به بلژیک از نظر قیمت و آب و هوا

آب و هوای کشور بلژیک مدیترانه‌ای است؛ به همین علت در بیشتر روزهای سال شاهد بارش باران هستیم. اما به طور کلی آب و هوای این کشور در تابستان خنک و در زمستان معتدل است. انتخاب فصل سفر به هدف و اولویت شما بستگی دارد. اولویت شما آب و هواست یا قیمت؟ در ادامه هر دو را بررسی می‌کنیم.

بهترین زمان سفر به بلژیک

بلژیک در فصل بهار بهترین آب و هوا را دارد

اگرچه ابتدای بهار در کشور بلژیک شاهد آب و هوای مه‌آلود و بارانی هستیم؛ اما از اوایل اردیبهشت شرایط کمی تغییر می‌کند و وارد ایام آفتابی، خنک و دلچسب می‌شویم. در این فصل شاهد جشنواره عید پاک نیز هستیم. فصل بهار کشور بلژیک را مملو از جمعیت نمی‌بینید و قیمت‌ها مناسب‌تر از تابستان است.

پاییز و زمستان؛ بهترین فصل‌های سفر به بلژیک از نظر قیمت

در صورتی که ترجیح می‌دهید در یک فصل خلوت، خنک و ارزان به بلژیک سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم با تور بلژیک پاییز یا زمستان برای این سفر آماده شوید. در این ایام بلژیک معمولا بارانی است و باید این مسئله را در نظر داشته باشید که باید در هوای بارانی تفریح کنید! اما مسئله مهم کاهش قیمت تور بلژیک نسبت به تابستان است.

تابستان‌های بلژیک؛ استارت ایام شلوغی و جشن‌های مفرح

تابستان‌های بلژیک گرم است. در این فصل شاهد انبوه گردشگران هستیم و باید توقع شلوغی را داشته باشید. قیمت تورهای تابستانه بلژیک اصولا بالاست؛ اما جشن‌های مفرح و آب و هوای خوب و دلنشین باعث می‌شود تا بیشتر افراد سفر تابستانه به بلژیک را ترجیح دهند.

تابستان بهترین زمان رزرو تور بلژیک

تور بلژیک با ایرلاین‌های ایرانی برگزار نمی‌شود

پرواز بلژیک نیز مانند هر کشور اروپایی دیگری فقط با ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود که این مسئله روی قیمت تاثیر زیادی داشته و موجب افزایش قیمت بلیط هواپیما خواهد شد.

مهم‌ترین ایرلاین‌های برگزارکننده تور بلژیک از ایران شامل ایرلاین قطر، ترکیش، امارات، آسترین،  Ajet، لوفتهانزا و بروسل است. این ایرلاین‌ها از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین نوع ایرلاین در قیمت تور بلژیک موثر است.

کدام پروازها از تهران به بروکسل انجام می شود؟

هتل‌های بلژیک از نظر مسافران کیفیت خوبی دارند

بهترین هتل‌های بلژیک در بروکسل قرار گرفته‌اند و بر اساس نظر مسافران می‌توان گفت این هتل‌ها از خدمات، کیفیت و پرسنل خوبی برخوردار هستند؛ بنابراین در صورت سفر به بلژیک نگران کیفیت هتل‌ها نباشید؛ چرا که حتی هتل‌های 2 یا 3 ستاره هم کیفیت نسبتا بالایی دارند. بهترین هتل‌های بلژیک برای اقامت را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

  • هتل روکو فورته آمیگو
  • هتل مونتگومری
  • هتل پرزیدنت
  • هتل متروپل
  • هتل دومینیکن

هتل ها در تور بلژیک

با تورهای ترکیبی بلژیک با یک تیر دو نشان بزنید

برگزاری تورهای ترکیبی بلژیک به شما امکان بازدید همزمان از چند شهر مختلف در چند کشور را خواهد داد. خبر خوب این است که هزینه تورهای ترکیبی مقرون به صرفه‌تر از تورهای تکی است؛ بنابراین این تورهای ترکیبی طرفدار خاص خود را دارند. شهر بروکسل بلژیک در فاصله کمی از پاریس و آمستردام قرار گرفته است که همین مسئله سبب می‌شود تا شاهد تورهای ترکیبی بلژیک، فرانسه، هلند و... باشیم. محبوب‌ترین تورهای ترکیبی بلژیک به شرح زیر است:

  • تور ترکیبی فرانسه بلژیک
  • تور فرانسه، بلژیک، آلمان، هلند
  • تور هلند بلژیک

تور بلژیک لحظه آخر؛ تجربه سفری اقتصادی به یک کشور اروپایی

آژانس گردشگری لحظه آخر پکیج‌های مختلف بلژیک را از آژانس‌های گردشگری مختلف به فروش می‌رساند. همین مسئله سبب می‌شود تا بتوانید قیمت و تاریخ سفر را مقایسه کنید و بهترین گزینه را از نظر بودجه انتخاب نمایید. از طرفی مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته به شما این امکان را می‌دهد تا یک سفر بی‌دردسر را تجربه کنید و راهنمایی‌های لازم را قبل و در حین سفر دریافت کنید. خدمات تور بلژیک لحظه آخر را در ادامه آورده‌ایم:

  • بلیط رفت و برگشت
  • هتل همراه با صبحانه رایگان
  • بیمه مسافراتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری
  • لیدر فارسی زبان

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است