تاریخ تایلند را در بانکوک درک کنید

به گزارش مجله 10 از 10، بانکوک (bangkok)، پایتخت کشور تایلند جاذبه‎های تاریخی متعددی برای بازدید دارد که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم. به شما توصیه می‌کنیم با یک برنامه سفر کامل به بانکوک سفر کنید.

تاریخ تایلند را در بانکوک درک کنید

وات فو یا معبد بودای خوابیده از بهترین جاذبه‌های بانکوک برای بازدید می‌باشد. این معبد به دلیل مجسمه غول پیکر بودای خوابیده‌ که 46 متر طول دارد‌، مشهور و معروف می‌باشد. وات فو در فاصله کوتاهی از گراند پالاس قرار گرفته است.

khaosan یک خیابان کوتاه و مشهور در بانکوک می‌باشد و حدود یک کیلومتر طول دارد و در شمال گراند پالاس قرار گرفته است. این خیابان محل اقامت ارزانی برای باربر‌ها و دیگر افراد با بودجه کم است.

جاده یائومارت یکی دیگر از مکان‌هایی است که در تور تایلند به بازدید آن بروید. این جاده خانه چینی‌های ساکن در بانکوک می‌باشد و یکی از مکان‌ها و جاذبه‌های توریستی می‌باشد که شهرت آن به دلیل رستوران‌های زیادی می‌باشد که در آن به چشم می‌خورد.

mbk یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کشور تایلند برای تجربه یک خرید عالی می‌باشد. این مرکز 8 فروشگاه و 2000 مغازه و رستوران و 100 هزار بازدید کننده در روز برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. فروشگاه‌های این مرکز خرید هم محصولات معتبر و هم نامعتبر را به فروش می‌رسانند.

چاتوچاک، بزرگترین بازار آخر هفته‌ در تایلند است. این بازار مشهور حدود 15000 غرفه دارد و روزانه حدود 200 هزار نفر به بازدید آن می‌پردازند. چاتوچاک از مشهورترین بازار های خیابانی جهان می‌باشد و از پربازدید‌ترین جاذبه‌های توریستی بانکوک به حساب می‌آید.

انتشار: 30 مرداد 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 3

به "تاریخ تایلند را در بانکوک درک کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ تایلند را در بانکوک درک کنید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ تایلند را در بانکوک درک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید