کالاها

آشنایی با معبد اجدادی خاندان چن (فرهنگسرای خاندان چن) گوانگجو

معبد اجدادی خاندان چن، که به فرهنگسرای خاندان چن و یا تالار اجدادی نیز معروف است، یک از مکان های دیدنی در شهر گوانگجو (guangzhou) به شمار می رود، این معبد علاوه بر اینکه مکانی برای عبادت و طلب شفاعت است از آن جهت تدریس علم و دانش نیز استفاده میگردیده است. در حال حاضر از این محل به عنوان موزه فرهنگ و هنر گوانجو استفاده میگردد. معماری این ساختمان به سبک معماری منطقه گوانگ دونگ میباشد.


معبد اجدادی خاندان چن، که به فرهنگسرای خاندان چن و یا تالار اجدادی نیز معروف است، یک از مکان های دیدنی در شهر گوانگجو (guangzhou) به شمار می رود، این معبد علاوه بر اینکه مکانی برای عبادت و طلب شفاعت است از آن جهت تدریس علم و دانش نیز استفاده میگردیده است. در حال حاضر از این محل به عنوان موزه فرهنگ و هنر گوانجو استفاده میگردد. معماری این ساختمان به سبک معماری منطقه گوانگ دونگ میباشد. این محل به همراه معبد اجدادی شهر فوشان (Fushan)، اقامتگاه سان یت سن (San yet-sen) در شهر زونگشان (Zhongshan) و تالار یادبود جنگ در شهر دونگ گوان (Dong guan) چها جاذبه گردشگری اصلی استان گوانگ دونگ به حساب می آید. میتوانید از این بنا در تور گوانگجو شرکت آوای بورالان دیدن کنید.

در اواخر سلطنت خاندان کینگ (1644 تا 1911)، مردی به نام Chen توانست مقام سوم را در آزمون های ورودی امپراتوری کسب نماید و به دنبال آن جایگاه مناسبی در دربار به او اعطا گردید، به این ترتیب خانواده چن شهرت و اعتبار خوبی به دست آورد. بعدها ، به خاندان چن پیشنهاد شد که معبدی بسازند تا به واسطه آن علاوه بر طلب شفاعت برای اجدادشان و دعا برای فرزندانشان، مکانی جهت کسب علم و دانش هم فراهم شود و در کنار تمامی اینها شرایط برای ایشان ایجاد شود تا از این محل کسب درآمدی هم داشته باشند.

X