+
۱

هتل گرند جواهر استانبول عکس و اطلاعات کامل هتل گرند جواهر (اینجا کلیک کنید)

هتل گرند جواهر استانبول   عکس و اطلاعات کامل هتل گرند جواهر

هتل گرند جواهر استانبول

Grand Cevahir Hotel Convention Center واقع شدن این هتل در منطقه شیشلی آن را به یک هتل تمام عیار برای تجربه کردن استانبول و اطراف آن کرده است. فاصله هتل تا مرکز شهر حدودا ۳/۵ کیلومتر است و همین طور دسترسی آسان به تجهیزات و امکانات اصلی شهر به راحتی امکان پذیر است و چه انتظاری بیشتر از نزدیک بودن هتل به نقاط دیدنی و مهمی مانند American Hospital Vehbi Koc، سینما سیتی لایف (City Life) و موزه نظامی.
در هتل گرند جواهر با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات ویژه سفری فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید. هتل آماده سرویس دهی های زیادی همانند: بار، سرویس اتاق ها، سرویس برای معلولین را برای اطمینان خاطر مسافران در نظر گرفته است. مسئولین بیشترین دقت را برای فراهم ساختن بالاترین درجه از آسایش و رفاه انجام داده اند. در اکثریت اتاق ها مهمان ها می توانند امکاناتی مانند: وان و دوش جدا، اینترنت بیسیم (با پرداخت هزینه)، ماهواره و تهویه مطبوع را داشته باشند. در کنار تمامی این امکانات این هتل سرگرمی های زیادی را برای طول سفر شما در نظر گرفته است. امکانات فوق‌العاده و موقعیت عالی آن هتل را مناسب برای لذت بردن از اقامت در استانبول کرده است.

برای رزرو هتل گرند جواهر استانبول ، تور استانبول و تور ترکیه همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید