وسایلی که یک دختر باید در اتاقش داشته باشد

این وبسایت برای علاقه مندان به حوزه هنر و علم فعالیت می کند

وسایلی که یک دختر باید در اتاقش داشته باشد

۹ بازديد
داشتن وسایل مناسب در اتاق خواب شما باعث می‌شود ساعاتی که درآنجا سپری می کنید راحت‌تر بگذرانید. در اینجا مواردی وجود دارد که هر دختری باید در اتاق خواب خود داشته باشد و به آن نیاز دارد.

1- میز لپ تاپ

تصور کنید که در رختخواب صبحانه می خورید، مجبور نیستید هنگام کار روی یک صندلی ناراحت کننده بنشینید و در اتاق خود، روی تخت خود، هنگام خواندن کتاب، چای بعد از ظهر می نوشید! چقدر خوبه، درسته؟ با یک میز لپ تاپ که می تواند لپ تاپ، غذا یا کتاب را در خود جای دهد، راحت باشید.



lap table

بسیاری از لوازم مورد نیاز اتاق دخترانه فرزند خود را می توانید از فروشگاههایی نظیر دیجی کالا، فروشگاه خانه شما،فروشگاه نیلادکور و یا فروشگاه شیک و تک تهیه بفرمایید.

2- صندلی راحتی

یک صندلی روی زمین که زیبا و راحت به نظر می رسد، هر زمان که وارد اتاق خود می شوید، فورا روحیه شما را روشن می کند. وقتی مهمان دارید و نمی خواهید دیگران روی تخت شما بنشینند، یک صندلی زمینی به کارتان می آید. شما همچنین می‌توانید روی صندلی زمین بخوابید و روز را در خانه تنبلی کنید.




3- رطوبت ساز

گذراندن ساعت ها در اتاق خواب با تهویه هوا که هوا را در دمای انجماد منفجر می کند می تواند منجر به خشکی بینی و گلو شود که باعث ناراحتی می شود. بنابراین، هوای اطراف را با یک مرطوب کننده کوچک قرار داده شده در اتاق خود مرطوب کنید.




4- نور شب

اگر یک اتاق تاریک باعث می شود احساس ناراحتی کنید و نمی توانید بخوابید، یک نور شب با نور گرم بگیرید که شما را آرام می کند. این همچنین برای کسانی که در نیمه های شب از خواب بیدار می شوند تا از توالت استفاده کنند یا نوشیدنی بخورند بسیار عالی است زیرا به چشمان شما کمک می کند تا با تاریکی سازگار شوند.


5- آینه نور ال ای دی

یک آینه نور ال ای دی تهیه کنید تا آرایش صبحگاهی خود را نسیم کنید! بهترین راه برای آرایش زیر نور طبیعی است، اما اگر نور خورشید واقعاً به اتاق شما سرازیر نمی شود، بهترین چیز بعدی آینه ای با چراغ های LED داخلی است.




6- ارگانایزر آرایش

اتاق و میز روشویی خود را مرتب نگه دارید زیرا به هم ریختگی می تواند شما را در خلق و خوی بد قرار دهد. از یک سازمان دهنده آرایش برای نگه داشتن تمام محصولات آرایشی خود استفاده کنید تا دیگر مجبور نشوید در کشوها به دنبال آن محصول خاص بگردید.





7- ارگانایزر مراقبت از پوست

دقیقاً مانند اینکه محصولات آرایشی شما به یک سازمان دهنده نیاز دارند، پوست شما نیز از شما برای نگهداری مناسب محصولات مراقبت از پوست تشکر می کند. محصولات مراقبت از پوست خود را در یک سازمان دهنده مراقبت از پوست نگه دارید تا گرد و غبار روی بطری ها قرار نگیرد و هنگام لمس صورت خود پس از لمس بطری ها جوش ایجاد نشود.




8- یک دیفیوزر

این قابل درک است اگر نتوانید پنجره ها را برای تهویه اتاق خواب خود در روزهای هفته باز کنید زیرا در محل کار خواهید بود. با این حال، هیچ چیز بدتر از راه رفتن به اتاق خواب و بوییدن هوای کهنه بعد از یک روز خسته کننده بیرون نیست. به سادگی یک پخش کننده را در عطر مورد علاقه خود قرار دهید تا هوای اتاق خواب شما در طول روز باقی بماند و بوی تازه ای داشته باشد.


9- ارگانایزر جواهرات

همه جواهرات خود را در یک مکان با تهیه یک سازمان دهنده جواهرات نگه دارید تا دیگر هرگز گوشواره های مورد علاقه خود را گم نکنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا زمانی که دیر به سر کار می‌روید، در اتاق خود به دنبال گوشواره گمشده خود بگردید و در زمان صرفه‌جویی کنید.

10- بلندگو

هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود که از بلندگو پخش می شود، به عقب برگردید و استراحت کنید. به ما اعتماد کنید، صدای بسیار بهتری خواهد داشت و شما را پس از یک روز کاری طولانی در روحیه ای عالی قرار می دهد.







شما صاحب کدام یک از اینها هستید و به زودی کدام یک را دریافت خواهید کرد؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.