انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وسایل گرمایشی را به راحتی در دکوراسیون خود جانمایی کنیم...

وسایل گرمایشی را به راحتی در دکوراسیون خود جانمایی کنیم...

#1
سلام به همه دوستان عزیز. امیدوارم حال همگی خیلی خوب و عالی باشه. امروز میخوام درباره جانمایی برخی از تجهیزات گرمایشی در دکوراسیون منازل براتون صحبت کنم. امیدوارم که به دردتون بخوره چون دیگه وارد فصل سرما هم شدیم...

شاید شما هم از ان دسته افراد باشید که فکر می کنید وجود آبگرمکن در داخل اشپزخانه شما باعث بوجود آمدن یک تاهنجاری شده و دکوراسیون زیبای آشپزخانه شما را نیز زشت جلوه می دهد اما مطئمنا هر مسئله ای یک راه حل دارد. به نظر شما آبگرمکن ها را چگونه در دکوراسیون کمرنگ جلوه دهیم؟ با ما همراه باشید تا به سوال شما پاسخ دهیم.
[عکس: American-Water-Heater.png]
در این قسمت تصمیم گرفته ایم به بعضی نکات در مورد دکوراسیون خانه تمثیل کنیم که آنها را از کمتر کسی می شنوید!

از دو جفت نازبالش بالین رشد مصرف کنید. یک جفت مسند ناقص و کم به نظر می رسد، پس همیشه از دو جفت مسند با رنگ ها وطرح های متضاد كاربرد کنید. تخت بزرگتری بخرید. وسایل کوچک داعیه می شوند اتاق خوابتان کوچک به نظر برسد. پس از یک تخت بزرگ با تاج بلند استفاده کنید.
درهای کابینت را باز بگذارید. قفسه یا کابینت باز از کابینت امانت جذاب تر است. بگذارید دیگران به دنیای خصوصیتان قدم بگذارند. از رنگ های تیره استعمال کنید. برخلاف آنچه خیلی از نفوس تصور می کنند، دیوارهای تیره اتاق را کوچک نشان نمی دهند بلکه به آن حالتی جذاب و رازگونه می بخشند.
از کاغذدیواری مصرف کنید. تاپ :صفت عالی راه برای پوشیدن درهای کمد استعمال از کاغذدیواری است. مثلاً ممکن است درهای کمد با کاغذدیواری پوشانده شوند تا اتاق خواب بتواند به عنوان اتاق کار هم مورد استعمال قرار گیرد. کلکسیون های خود را بانظم بچینید. لوازم آرایش،  ظرف ها و ... باید در جای مناسب مثلاً  روی یک دوراندیشانه قرار بگیرند.

ترفندهای دکوراسیون: یکی از مواردی که در اكثر خانه ها روشن نامطلوبی را برای فضای داخلی ایجاد می کنند درگاه تاسیسات و لول ها، داکت ها، آبگرم کن ها و... است، حضرت این اقلام هر چند الزامی است اما چهره ی فضای داخلی شما را مخدوش می کند، امروز در چیدانه ایده های کاربردی و مقرون به برخه ابی را برای پنهان سازی چهره آبگرم کن ها برای شما ارائه می دهیم با ما معاشر باشید.
[عکس: keuken-plaatje-wit-inox-flat-500x500.jpg]
استفاده از کابینت ها برای آبگرم کن ها
بهترن راه حل اختفا آب گرم کن ها كاربرد از کابینت هاست، در هنگام نصب و طراحی کابینت ها در آشپزخانه حتما از نجار خود بخواهید که برای آب گرم کن تان کابینت در نظر بگیرید  و به راحتی چهره زشت آن را برای همیشه بپوشانید.
 نکات دکوراسیون داخلی چینش مدرن داخلی منزل به طبع قوانین و اصولی دارد که شاید هرکسی به انها پروا نکند. برخی عقیده دارند که طراحی مناسب دیوارها و یا معماری داخلی منزل و خرید لوازم شیک ، همه چیز در داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و مدرن است . نمی توان اهمیت این نکات را ندید گرفت ولی در این میان بایدها و نبایدهایی وجود دارد که شما را در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان هدایت می کند.نکات دکوراسیون داخلی

نکاتی که شما باید در چیدمان دکوراسیون داخلی منزلتان در مراحل اولیه و یا تغییر دکوراسیون دقت کنید، ریز نکاتی هستند که خانه ی شما را به یک وقع نفرت انگیز و خوب و جذاب و در عین حال شیک تبدیل می کنند.

حتماً شما هم دوست دارید خانه ای نكوهیده زشت داشته باشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه کارهایی را برای زیباتر شدن آن ادا دهید. ما به شما در این راه یاری می رسانیم. در زیر نکاتی در مورد بایدها و نباید های دکوراسیون خانه آورده شده است.

منبع:
http://xn--ugbe2e0t.mihanblog.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان