4939_825_225.jpg
  • 4939_825_225.jpg

دستورالعمل نحوه درخواست تجدید نظر در نرخ پیمان ها

۳ نفر

بروزرسانی شده در ۱۴۰۰/۱۰/۶ ۱۹:۰۲:۴۸

فایل PDF بخشنامه شماره 100/4707 مورخ 1389/06/27 با موضوع دستورالعمل نحوه درخواست تجدید نظر در نرخ پیمان هایی که به دلیل بروز برخی موارد غیر قابل پیش بینی در زمان اجرای عملیات، دچار مشکلات مالی و قراردادی گردیده است.


رایگان

شرح محصول
راهنما محصول
دیدگاه ها

دستورالعمل نحوه درخواست تجدید نظر در نرخ پیمان ها

به استناد بند "هـ" ماده واحده مربوط به اصلاح تبصره (80) قانون بودجه سال 1356 کل کشور و در چارچوب نظام فنی و اجرایی کشور، دستورالعمل نحوه درخواست تجدید نظر در نرخ پیمان ها توسط شورای عالی فنی، در 5 صفحه و 3 ضمیمه توسط بخشنامه شماره 100/47707 مورخ 1389/06/27 به شورای عالی فنی استان ها، دستگاه های اجرایی و مشاوران ابلاغ گردید تا مشکلات و موانع مالی پروژه هایی که مجموعه شرایطی در آن ها ایجاد گردیده است که در زمان ارائه پیشنهاد، برای کارفرما و پیمانکار قابل احراز و پیش بینی نبوده است و بر اساس دلایل و شواهد مستند، موجب تحمیل هزینه هایی در حین اجرای کار به پیمانکار شده اند که جبران آن بر اساس پیمان میسر و مجاز نمی باشد، مرتغع نماید.

به منظور آشنایی بیشتر با این مبحث و رسیدن به جواب سوالات خود و یا ارائه هر گونه انتقاد و پیشنهاد به بخش مشاوره آنلاین کارگشا مراجعه فرمایید.