مقالات کارگشا

GENSLER: پردرآمدترین شرکت معماری دنیا

شعار شرکت گنسلر:

«برای ما طراحی یک وسیله است. نقاط شروع ما اهداف، راهبردها و انتظارات هستند. اما طراحی برای خلق یک واقعیت جدید و بهتر از این نقاط فراتر می رود. از نگاه ما، طراحی نوعی از دگرگونی است.»

Arthur Gensler شرکت معماری خود را ۵۲ سال پیش و بدون هیچگونه سرمایه و برنامه ریزی اقتصادی و با تمرکز بر طراحی داخلی تأسیس کرد. او هر جمعه شب درآمد خود را محاسبه می کرد و در سال ۱۴۴۰۰ دلار را به عنوان حقوق برداشت می کرد. امروز این مجموعه با نام GENSLER و بعنوان بزرگترین شرکت معماری در دنیا و برای بهترین طراحی های داخلی خود شامل فروشگاه های APPLE، دفاتر FACEBOOK و AIRBNB شناخته می شود. این شرکت طرح های مختلفی برای ساختمانهای اداری، تجاری، فرودگاه، آموزشی و تفریحی مهم در دنیا ارایه کرد. همچنین پروژه هایی در طراحی و برنامه ریزی شهری، طراحی محیطی و طراحی پایدار توسط این شرکت انجام شده است. 

شرکت گنسلر

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سانفرانسیسکو آمریکا واقع شده است و درآمدی در حدود ۲/۱ میلیارد دلار داشته که بیشترین درآمد در بین شرکتهای معماری آمریکا را برای پنجمین سال متوالی به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۵ این شرکت صاحب دفاتری در ۴۶ شهر و ۱۶ کشور دنیا شده است و بالغ بر ۳۵۰۰ کارفرمای فعال در نقاط مختلف جهان در مقیاسهای متفات دارد. این شرکت به کارفرماهای خود کمک می کند تا رشد کنند و پابدار باشند و برای استقبال از آینده آمده شوند.

GENSLER به عنوان یک مجموعه طراحی منسجم و نه فقط به عنوان بزرگترین شرکت معماری شناخته است. توانایی کار گروهی به عنوان یک تیم متحد در همه سطوح این شرکت از بخش مدیریتی تا استودیوهای طراحی، از ویژگی های بارز این مجموعه است.

شرکت GENSLER  تلاشهای قابل توجهی در حوزه پایداری انجام می دهد. آنها معتقدند طراحی بوسیله پایداری، بازتعریف می شود و هدف، تغییر ساختارها بصورتی است که انعطاف پذیر و باز تولید کننده باشند. هدف آنها ارایه راه کارهایی برای خلق جهانی بهتر برای زندگی، کار و تفریح است.

برج شانگهای

شرکت معماری برتر، برج شانگهای

موزه هنرهای معاصر لس آنجلس

موزه هنر های معاصر لس آنجلس

فرودگاه دنور

مرکز اقتصادی ابوظبی

مرکز اقتصاد ابوظبی

استادیوم فوتبال کالیفرنیا

استادیوم فوتبال کالیفرنیا

منبع:

gensler

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا