جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

طبق تجربه ای که در طراحی دکوراسیون داشته ام معمولا وقتی مردم عادی خودشون میخوان دست به تغییر دکوراسیون بزنن اشتباهات عجیبی میکنن. بعضی از این اشتباهات تبدیل به عادت شده و اکثر مردم از این مسائل غافل هستن. در این پست به این موضوع میپردازم.


1- غافل شدن از ورودی خانه : اکثر افراد در مورد زاویه دیدی که مهمان وارد منزل میشود فکر نکرده اند. شاید تا بحال به خانه خودشون به این دید نگاه نکردن اما به این موضوع توجه کنید که معمولا نظر مثبت یا منفی افراد در مورد دکوراسیون یک خانه در همون چند لحظه اول شکل میگیره. پس با یک گلدان زیبا، پادری ، جاکفشی و چیزهایی از این قبیل نذارید ورودی خانه شما محروم باقی بمونه !



2- نور نامناسب : بسیاری از افراد دقیقا نمیدانند چقدر نور کافی است. تصور اشتباه این است که هرچقدر نور بیشتر باشد بهتر است. در صورتی که لازم است با نورپردازی صحیح روی بعضی المان ها تاکید کرد و بعضی ها رو در پس زمینه قرار داد.






3- یخچال فریزر توکار : یخچال فریزر توکار به درد آشپزخانه های صنعتی و رستورانها میخوره. این کار قدرت انعظاف پذیری طراحی شما رو پایین میاره.

یخچال و فریزر


4- همه چیز باید با هم مچ بشه ! : این تفکر غلط رو از ذهنتون بیرون کنید. اینکه تمام المان ها از یک ترکیب رنگ یا طرح استفاده کرده باشن شدیدا چشم رو خسته میکنه. حتما لازمه که تو یک محیط بعضی المان ها اصلا از تم کلی دکوراسیون شما پیروی نکنن.




5- چوب به رنگ چوب ! : لازم نیست کمد ها، دراور و هر چیز چوبی که در خانه شما وجود داره دقیقا ره رنگ چوب باشه. برای این موضوع افراد به سختی به دنبال چوب با رنگ مورد نظرشون میرن. وقتش رسیده این تفکر سنتی رو کنار بگذارید و با روش های نوین رنگ های خلاقانه ای رو انتخاب کنید.




6- همه چیز کنار دیوار : بعضی ها عادت دارن لوازم منزل رو رو به دیوار و یا در کنارش قرار میدن. در طراحی مدرن این شیوه منسوخ شده. مثلا آشپزخانه های جزیره ای رو ببینید. بخش مهمی از آشپزخانه به دور از دیوار قرار داره.




7- غذاخوری ساده و بدون کاربرد : معمولا اگر در خانه ای محل غذاخوری جدا از آشپزخانه باشه خیلی از کاربردش رو از دست میده و البته خیلی ها به دید یک فضای از دست رفته بهش نگاه میکنن. سعی کنید از فضای غذاخوری به شیوه های دیگری هم استفاده کنید. مثلا بخشی از دیوارش میتونه کتابخانه باشه. و البته چند گلدان هم کنار پنجره قرار بگیره.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
free web stats