در عصر دانایی با دانا خبر      دانایی؛ توانایی است      دانا خبر گزارشگر هر تحول علمی در ایران و جهان      دانایی کلید موفقیت در هزاره سوم      
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
صبحانه مطبوعاتی خبرگزاری دانا / بررسی روزنامه‌های صبح
روزنامه‌های امروز صبح تهران علاوه بر پرداختن به دیدارهای وزیر خارجه با وزرای خارجه عراق و قطر و وضع مالیات بر مسکن‌های خالی به موضوعات خاصی چون افسردگی 40 درصد زنان تهرانی هم پرداختند.
به گزارش گروه سبک زندگی خبرگزاری دانا (داناخبر)، موج خبری غالب روزنامه‌های امروز، دیدارهای وزیر خارجه با وزرای خارجه عراق و قطر و حاصل یکی از این دیدارها یعنی توافق ایران و عراق بر سر اجرای توفقنامه 1975 الجزایر و نیز وضع مالیات بر مسکن‌های خالی بوده است. 


پررنگ‌ترین واکنش به اجرایی شدن قرارداد 1975 را فرهیختگان با تیتر درشت و متفاوت خود نشان داد. عکس یک این روزنامه هم مربوط به اضافه شدن ناطق نوری به هیات موسس دانشگاه آزاد است. 







وطن امروز در تیتر یک خود به گرانی هتل‌ها در آستانه ایام نوروز پرداخته است



شرق در تیتر خود موضوع دانشگاه احمدی‌نژاد را پیگیری کرده است




اعتماد در عکس یک خود به میزگردی در باب یک کتاب موسیقیایی پرداخته است


جام جم در عکس یک خود به سفر آیت‌الله لاریجانی به کرمانشاه پرداخته است

در بخش عملکرد خاص روزنامه‌ها، آفتاب یزد به بحثی سیاسی پیرامون راست تندرو و میانه رو پرداخته است، هفت صبح مثل ایران عکس یک خود را به بازی تراکتور اختصاص داده و در تیتر به برنج هندی توزیع شده در سبد کالا پرداخته است. ایران در تیتر خود به برنامه دولت برای کم‌درآمدها توجه کرده، ابتکار، احتمال انتصاب کولایی به سمت ریاست دانشگاه تهران و کاهش تورم را تیتر کرده مثل کاری که وطن امروز کرده است. وطن هم چنین در ادامه بحث سیاست خارجی به تحلیلی در اینباره پرداخته و عکس تخت روانچی را روی جلد آورده است. آرمان با عباس آخوندی گفتگو کرده و البته به بهانه یک فساد مالی در یک دانشگاه، باز هم به این موضوع پرداخته است، همشهری به جشنواره اقوام ایرانی و نیز ثبت نام از نیازمندان برای یارانه توجه کرده، تابناک خروج آمریکا از عراق را عکس یک کرده و 17 هزار کودک خیابانی سرگردان را عکس یک، امتیاز به افسردگی 40 درصد از زنان تهرانی پرداخته، کیهان باز هم موضوع اکراین را روی جلد آورده و شهروند در تیتر یک به دلالی ارز و در عکس خود به کودکان سوری پرداخته است. 











ارسال نظر