ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد + قوانین جدید ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۲۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۳
شرایط انتقالی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای کسب اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که دانشجویان از کارشناسان ما می‌ پرسند. معمولا این دانشجویان به هر دلیلی از ادامه تحصیل در دانشگاه مبدا خود ناراضی هستند و به همین دلیل قصد دارند درخواست انتقالی دانشگاه آزاد بدهند.

لذا داوطلبانی که درخواست انتقالی دانشگاه آزاد به آزاد یا سایر دانشگاه ها را دارند می‌ توانند با بهره‌ گیری از اطلاعات مندرج در این مقاله و اطلاع از هزینه و زمان انتقالی دانشگاه آزاد اقدام به ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه آزاد پرداخته و مراحل انتقالی دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

به دلیل محدودیت پذیرش مهمان بهتر است هر چه سریعتر بر اساس شرایط انتقالی دانشگاه آزاد اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است دانشگاه مبدا با درخواست شما موافقت نکند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و اولویت پذیرش انتقالی در دانشگاه آزاد تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

خرجش یک زنگه؟

شرایط ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد 1403

سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، در سال دو بار برای دانشجویان متقاضی نقل و انتقال باز می‌باشد که معمولا قبل از شروع هر سال تحصیلی دانشجویان با خواندن شرایط و تبصره های انتقالی می‌توانند از آن استفاده کنند و مراحل انتقالی دانشگاه آزاد را طی نمایند. سپس درخواست خود را به صورت اینترنتی در سایت منادا monada.iau.ac.ir ثبت کرده و منتظر پاسخ آن باشند.

دانشجویانی که به دلایل مختلف مایل به تغییر واحد دانشگاهی خود می‌ باشند در فرصت نقل و انتقال دانشگاه آزاد که در اختیار دانشجویان متقاضی قرار می‌ گیرد، می‌ توانند اقدام به ثبت نام کنند.

قبل از ثبت نام، لازم است از شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد مطلع شوید و با توجه به مدارک مورد نیاز و شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

 

شرایط انتقالی دانشگاه ازاد

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و یا میهمانی آن در هر نیم سال تحصیلی اول و دوم برای دانشجویان این دانشگاه فراهم است. برای این کار دانشجویان می بایست از طریق اینترنت به سایت سامانه منادا دانشگاه آزاد مراجعه کنند و فرم های خود را تکمیل کرده و مدارک لازم را بارگذاری کنید و مراحل انتقالی دانشگاه آزاد را انجام دهند.

لازم به ذکر است مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد برای متقاضیان ضروری می باشد تا انتخاب ماده آیین نامه مورد درخواست برای ثبت انتقالی یا میهمانی به درستی انجام پذیرد و از بروز هرگونه خطای احتمالی جلوگیری شود.

زمان انتقالی دانشگاه آزاد 1403

تمامی مراحل انتقالی دانشگاه آزاد و همچنین پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری و کاملا اینترنتی می باشد. سامانه نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی monada.iau.ac.ir در طول سال باز می شود و افراد متقاضی می توانند دو بار در طول سال اقدام به درخواست و یا پیگیری شرایط انتقالی دانشگاه آزاد داشته باشند.

این بازه زمانی اصولا از طریق دانشگاه آزاد به صورت دقیق به متقاضیان اعلام می گردد و از طریق سامانه منادا و یا همان نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد ابلاغ می گردد.

زمان نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد در سال 1403 به صورت زیر می باشد:

نیمسال تحصیلی دانشجویی ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
نیمسال اول تحصیلی 1403 29 مرداد 1403
نیمسال دوم تحصیلی 1403 20 آذر تا 10 دی 1403

 

زمان انتقالی دانشگاه آزاد

نحوه اقدام برای انتقالی گرفتن از دانشگاه آزاد

با توجه مطالب ذکر شده فوق دانشگاه های آزاد دو مرتبه در سال سامانه نقل و انتقالات خود را برای دانشجویان متقاضی باز می‌کنند تا دانشجویانی که شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد را دارا می‌باشند، از طریق سامانه منادا جهت ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعیه

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که درخواست خود را تنها در زمان مقرر ثبت نمایند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. همچنین قبل از ثبت نام در سامانه azmoon.org از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به طور کامل اطلاع یابند.

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که، هر گونه درخواست نقل و انتقالی که در هر سامانه و یا سایتی غیر از سامانه منادا صورت گیرد، پیگیری نخواهد شد. همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد برای انتقالی به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و به درخواست‌های حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.

شرایط عمومی انتقالی دانشگاه آزاد

دانشجویانی که دارای شرایط انتقالی دانشگاه آزاد باشند، می‌ توانند برای میهمانی و یا انتقال، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند. این شرایط به شرح زیر هستند:

✔️ دانشجویان متقاضی نباید به دلایل شرایط آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه، منع ادامه تحصیل داشته باشند.

✔️ دانشجویانی می‌توانند در نقل و انتقالات ثبت نام کنند که حداقل یک نیم سال را در دانشگاه مبدأ گذرانده باشند. البته این قانون به استثنای واجدین شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به صورت همیشگی که می‌ توانند از ابتدا انتقالی یا مهمانی بگیرند، می‌ شود.

✔️ دانشجویانی می‌ توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند که در رشته‌ های با آزمون دانشگاه آزاد پذیرفته‌ شده‌ اند.

✔️ دانشجویان دوره‌ های خودگردان، منحصراً در واحدهای دوره‌ های خودگردان دیگر می‌ توانند انتقال یابند.

✔️ در دانشگاه مقصد حتماً رشته و گرایش شما باید وجود داشته باشد.

✔️ در نیمسال آخر انتقال در هر مقطع تحصیلی ممنوع می‌ باشد.

✔️ دانشجویان میهمان که قصد اخذ پایان نامه را دارند، تنها با موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد می‌توانند برای این امر اقدام کنند.

✔️ در هر مقطع تحصیلی تنها یک بار امکان انتقال وجود خواهد داشت.

✔️ انتقالی و مهمانی در مقطع دکتری تنها با شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به صورت خاص امکان پذیر است.

✔️ در دانشگاه های بین المللی انتقال دانشجویان تنها به صورت درون محوری می‌ باشد.

✔️ امکان انتقال دانشجویان از دانشگاه‌ های خارج کشور به داخل کشور وجود ندارد. آن ها برای انتقال به دانشگاه‌ های آزاد کشور باید در امتحان قبول شوند.

✔️ دانشجویان واحد های الکترونیکی تنها می‌ توانند در واحدهای الکترونیک سایر دانشگاه‌ ها ثبت نام کنند.

✔️ برای دانشجویان پژوهش محور امکان انتقال ممنوع است.

✔️ امکان انتقال کارکنان و اعضای علمی دانشگاه‌ ها به محل خدمتشان وجود ندارد.

✔️ دانشجویان اتباع غیر ایرانی در صورتی می توانند به دانشگاه آزاد منتقل شوند که درخواست آن‌ ها باید از طریق واحد دانشگاهی مبدا، اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه بررسی و تایید شوند.

شرایط عمومی درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاع از شرایط تغییر رشته دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک کنند.

شرایط اختصاصی انتقالی دانشگاه آزاد 1403

افرادی که می خواهند برای ثبت درخواست نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد شرکت کنند می بایست پس از دارابودن شرایط عمومی بر اساس یکی از ماده و تبصره های موجود در مقررات نقل و انتقال و درخواست میهمانی دانشگاه های آزاد اقدام نمایند. همچنین این افراد باید دارای یک یا چند مورد از شرایط اختصاصی نیز باشد تا بتوانند در سامانه منادا ثبت نام کنند. در ادامه این شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به صورت اختصاصی را بررسی می کنیم:

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس ازدواج و متارکه:

✔️ چنانچه دانشجویی بعد از ثبت نام در دانشگاه آزاد ازدواج کرده باشد می تواند مدارک لازم را ارائه دهد و برای انتقالی یا مهمانی به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد محل سکونت یا اشتغال همسر خود اقدام نماید.
✔️چنانچه دانشجوی متاهل خانم بعد از ثبت نام در دانشگاه آزاد از همسر خود جدا شود می تواند به شهر محل سکونت خانواده اش درخواست انتقالی و میهمانی دهد.
✔️دانشجویان خانم دارای فرزند در سال اول شیردهی می توانند درخواست میهمانی دهند.

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران:

✔️ آزادگان، اسرا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها و دانشجویان شاهد در زمان پذیرش می‌توانند با ارائه مدارک لازم به واحد دانشگاه های آزاد انتقالی خود را انجام دهند. همچنین امکان نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد برای این افراد با ارائه مدارک لازم پس از ثبت نام در واحد مبدا نیز امکان پذیر می باشد.
✔️جانبازان ۱۰ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند می‌توانند با ارائه مدارک نسبت به انجام کارهای انتقالی یا میهمانی خود اقدام کنند.

اطلاعیه

منظور از دانشجویان شاهد پدر، مادر، همسر و فرزند شهید یا مفقودالاثر است و مجوز انتقالی یا میهمانی این افراد بعد از تایید بنیاد شهید و کمیسیون ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه امکان پذیر می شود.

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد برای دانشجویان باردار بیمار یا معلول:

✔️ پس از تایید سازمان بهزیستی و کمیسیون پزشکی استان و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید ، روشندل و یا ناشنوا می توانند پس از ثبت نام اولیه در واحد دانشگاهی مبدا از بدو قبولی برای انجام میهمانی دائم اقدام نمایند.
✔️ دانشجویانی که بیماری صعب العلاج آنها تایید شده باشد بعد از تایید کمیسیون نقل و انتقال می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
✔️ دانشجویان خانم می توانند در زمان دوره بارداری خود و بعد از تایید کمیسیون پزشکی استان و کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی به دانشگاه‌های دیگر درخواست میهمانی دهند.
✔️ میهمانی دانشجویانی که دارای بیماری های زمینه ای کرونا باشند در صورتی که به تایید کمیسیون پزشکی استان و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه برسد امکان پذیر می باشد.
✔️دانشجویان بیماری که امکانات مناسبی در دانشگاه مقصد خود نداشته باشند می توانند پس از تایید مراجع مربوطه درخواست میهمانی یا انتقالی دهند.

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس فوت والدین همسر و یا فرزند:

برای دانشجویان متاهل که همسر یا فرزند آنها فوت نماید و یا دانشجویان مجردی که پس از انتخاب رشته محل دانشگاه پدر یا مادر خود را از دست بدهند امکان انتقالی و میهمانی فراهم می باشد.

شرایط اختصاصی میهمانی ورزشکاران و قهرمانان ملی
✔️ دانشجویانی که در تیم های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه های آزاد عضویت داشته باشند می توانند با تایید معاونت ورزشی دانشگاه درخواست میهمانی دهند.
✔️ دانشجویانی که در تیم های ملی و فدراسیون های ورزشی عضو هستند می توانند با تایید وزارت ورزش و جوانان و ارائه گواهینامه حضور در مسابقات رسمی، اردو و تمرینات تیم ملی درخواست میهمانی یا انتقالی دهند.

💢 شرایط اختصاصی میهمانی بر اساس ماده 71 قانون خدمات کشوری:

وزرا، نمایندگان مجلس، معاونین رئیس جمهور، استانداران، سفیران و همسر و فرزندان آنها می توانند در هر نیمسال تا پایان سال تحصیلی که در مسئولیت خود انجام وظیفه می کنند به محل مأموریت یا نزدیکترین شهر به محل اشتغال خود درخواست میهمانی دهند.

شرایط اختصاصی ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد

💢 شرایط اختصاصی میهمانی برای فارغ التحصیل دبیرستان های سازمان سما:

فارغ التحصیلان دبیرستان های سازمان سما که حداقل چهار سال آخر دوره تحصیلی خود را در دبیرستان های این سازمان گذرانده باشند می‌توانند بعد از تایید معاونت سما دانشگاه درخواست انتقالی دهند البته باید حداقل 90 درصد از نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در واحد مقصد را کسب نمایند. همچنین رشته، گرایش و مقطع تحصیلی آنها نیز باید در دانشگاه مورد درخواست دایره باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط میهمانی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس چند دانشجویی:

اگر بیشتر از یک نفر از افراد تحت تکفل خانواده به طور همزمان در دانشگاه آزاد تحصیل کند میهمانی یک نفر یا بیشتر به هر یک از واحدهای دانشگاهی با شرط موافقت واحدهای مبدا و مقصد و ارائه مدارک لازم میسر می باشد.

💢 شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس جدول همترازی

انتقال دانشجویان به هر یک از واحدهای گروه همتراز و پایین‌تر تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد و پرداخت هزینه انتقال امکان‌پذیر است. موافقت واحدهای مبدا و مقصد از طریق سامانه و بدون نیاز به مراجعه دانشجو انجام می‌شود. با توجه به شرایط عمومی، میهمانی دانشجویان به هر یک از واحدهای جدول همترازی با کسب امتیاز و اولویت نسبت به سایر دانشجویان متقاضی میهمانی در واحد مقصد با توجه به ظرفیت در رشته/مقطع/شهر و امتیاز امکانپذیر است.با توجه به تعیین امتیاز، امکان انتخاب ۵ گزینه برای واحد مقصد وجود خواهد داشت تا در صورت عدم کسب امتیاز در اولویت‌های اول، اولویت‌های بعدی دانشجو توسط سامانه بررسی شود.

💢 شرایط انتقالی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد امتیازات مثبتی که برای انتقال دانشجویان دختر در نظر گرفته‌شده‌است، آمده است که دانشجویان دختر می‌توانند به محل سکونت والدین یا همسرشان منتقل شوند، به استثنای دانشجویان رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندان‌پزشکی و پرستاری که رشته‌های آن‌ها صرفا در چند واحد وجود دارد، بقیه دانشجویان دختر به شهر محل زندگی و یا نزدیک‌ترین واحد به محل زندگیشان منتقل می‌شوند.

آیا امکان انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد بدون کنکور وجود دارد؟

بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شده‌اند و نمره آزمون سراسری در پذیرش این دسته از داوطلبان منظور‌نشده‌است.

برای دانشجویان بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط و قوانین متفاوت‌تری برای انتقالی گرفتن وجود دارد و طبق دستورالعمل مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هیچ یک از واحد‌های دانشگاهی مجاز به نقل و انتقالی دانشجویان بدون کنکور نیستند.

بنابراین اگر از طریق سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شده‌اید و متقاضی انتقالی گرفتن به سایر واحد‌ها هستید، دانشگاه مجاز به این کار نیست حتی دانشجویانی استان محل سکونت آن‌ها از دانشگاه دور است نیز اجازه انتقالی گرفتن ندارند.

البته مجاز نبودن دانشجویان بدون کنکور برای انتقالی به معنای اجبار برای ادامه تحصیل در دانشگاه نیست زیرا راهکارهایی وجود دارد که این دسته از دانشجویان بتوانند دانشگاه و یا رشته خود را تغییر دهند.

 

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403

همانگونه که توضیح داده‌ شده‌است، دانشجویان پذیرفته‌ شده‌ در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد اجازه انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد را ندارند. اما برای این دسته از دانشجویان راهکارهایی وجود دارد تا بتوانند رشته تحصیلی و یا دانشگاه خود را تغییر دهند که در ادامه ذکر‌شده‌است:

اگر تمایل به انتقال کوتاه مدت دارید، می‌توانید یک یا دو ترم به عنوان مهمان در دانشگاه مقصدتان درس بخوانید، البته با شرط آنکه رشته و گرایش تحصیلی شما در دانشگاه مقصد ارائه‌شده‌باشد.

اگر هدف شما از انتقال، تغییر رشته است، می‌توانید برای تغییر رشته در همان دانشگاه خودتان اقدام کنید که برای دانشجویان ترم اول نیز امکان‌ پذیر است.

اگر به دلایلی مانند دوری از دانشگاه، ازدواج و… تمایل به تغییر دانشگاه دارید، جز اینکه از دانشگاه مبدا انصراف دهید و در دانشگاه مقصد ثبت نام کنید، چاره‌ ای ندارید.

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای کلیک نمایید.

انتقال دانشجو از خارج به داخل دانشگاه آزاد

در سال‌های ۱۴۰۳-۱۴۰۴، امکان انتقال دانشجو از خارج به داخل دانشگاه آزاد تحت شرایط زیر و پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشگاه، فراهم است:

۱. تایید دانشگاه محل تحصیل دانشجو توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۲. عدم وجود منع تحصیلی با توجه به آیین‌نامه آموزشی

۳. اخذ موافقت دانشگاه مبدا و مقصد

۴. عدم وجود مشکل نظام وظیفه برای متقاضیان آقا

۵. تطابق رشته، گرایش و مقطع تحصیلی متقاضی در واحد مقصد به‌علاوه، در صورت تایید دانشگاه محل تحصیل (مبدا و مقصد) و شورای آموزشی علوم پزشکی دانشگاه، انتقال یا میهمانی دانشجوان رشته‌های گروه پزشکی (دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و…) پس از موافقت کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه، امکان‌پذیر است.

همچنین، دانشجویی که به عنوان میهمان در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شود، باید مانند سایر دانشجویان این دانشگاه شهریه خود را پرداخت نماید.

انتقال و میهمانی دانشجویان از دانشگاه آزاد به دیگر دانشگاه‌ های کشور

درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳، انتقالی از دانشگاه آزاد به دولتی و دیگر دانشگاه‌های کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد که تمایل به انتقال یا میهمانی به دانشگاه دیگری دارند، باید شرایط زیر را داشته باشند تا درخواست‌هایشان توسط کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی بررسی شود:

۱. عدم داشتن ممنوعیت‌های تحصیلی مطابق با آیین‌نامه آموزشی.

۲. موافقت دانشگاه‌های مبدا و مقصد.

۳. عدم داشتن مشکل نظام وظیفه برای دانشجوان آقا.

۴. تطابق رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مورد نظر با واحد مقصد.

در نظر داشته باشید که دانشجوان گروه پزشکی امکان انتقال و میهمانی به دانشگاه‌های دیگر را ندارند و انتقال دانشجوان دکترای تخصصی از دانشگاه آزاد به دانشگاه‌های دیگر ممنوع است.

دانشجوانی که قصد ثبت درخواست نقل و انتقال یا میهمانی را دارند، علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، باید هزینه‌ای را پرداخت کنند تا مدارک آن‌ها بررسی شود. لازم به ذکر است که نحوه و سایت انتقالی برای دانشجوان پزشکی و دانشجوان شاهد و ایثارگر متفاوت است.

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه سراسری کلیک نمایید.

مراحل انتقالی دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به آزاد | مراحل انتقالی دانشگاه آزاد

☑️ وارد شدن به سایت نقل و انتقالات دانشجویی به آدرس monada.iau.ir

☑️ مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات و پذیرش آن

☑️ وارد شدن به سایت با استفاده از کدملی و شماره دانشجویی

☑️ مشاهده و تائید اطلاعات

☑️ انتخاب آئین نامه مدنظر جهت ثبت درخواست انتقالی

☑️ انتخاب نوع درخواست

☑️ انتخاب کردن دانشگاه مدنظر و آپلود تمامی مدارک مورد نیاز

☑️ پرداخت هزینه انتقالی دانشگاه آزاد در زمان انتقالی دانشگاه آزاد

☑️ پذیرش نهایی و دریافت شماره پرونده درخواست انتقالی

↩برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری روی لینک کلیک کنید.

تبصره های درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

درخواست میهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد دارای ماده و تبصره های متفاوتی است که در این بخش به برخی از مهمترین موارد شرایط انتقالی دانشگاه آزاد اشاره می کنیم. این موارد به شرح زیر هستند.

➕ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان مهمان، توسط واحد مقصد در هر نیمسال اخذ می‌گردد و در زمان مقرر به حساب واحد مبدأ واریز می‌گردد.

➕دانشجویانی که از بدو ورود میهمانی دائم می‌گیرند، نیازی به ارسال لیست دروس واحدهای اخذ شده برای دانشگاه مبدأ در هر نیمسال ندارند.

➕دانشجویانی که میهمانی دائم گرفته‌اند، دانشگاه مقصد آن‌ها موظف به ارسال کارنامه تحصیلی آن‌ها در هر نیمسال برای دانشگاه مبدأ می‌باشند.

➕برخی از رشته‌ها مانند پزشکی، دندانپزشکی، پرستاري، مامایی، تربیت بدنی، دامپزشکی و غیره که یکی از شرایط ادامه تحصیل در آن‌ها، داشتن توانایی های جسمی و روحی می‌باشد، این قبیل رشته‌ها می‌بایستی با نظر کمیسیون پزشکی درخواست دانشجویان بررسی گردد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت نام در نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و اطلاع از تمامی تبصره های آن با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.

برای مطالعه آیین‌ نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شرایط انتقالی دانشجویان سایر دانشگاه‌های داخل کشور به دانشگاه آزاد اسلامی

بر اساس اعلام مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد، انتقال یا میهمانی دانشجویان سایر دانشگاه‌های داخل کشور به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال یا میهمانی دانشجویان سایر دانشگاه‌های داخل کشور به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از تایید کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی این دانشگاه امکان‌پذیر است.

شرایط مورد نیاز برای انتقالی این است که دانشگاه محل تحصیل دانشجو از دانشگاه‌های تایید‌شده‌توسط وزارت علوم یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد. همچنین دانشجویان باید پس از مطالعه آئین‌نامه آموزشی دانشگاه، هیچ ممنوعیتی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. همچنین برای ادامه تمام شرایط، موافقت دانشگاه مبدا و واحد دانشگاهی مقصد برای این فرایند لازم است.

همچنین داوطلبان اقا از لحاظ نظام وظیفه نباید هیچ ممنوعیتی داشته باشند. با توجه به این که شهریه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای انتقال دانشجویان به هر یک از رشته محل‌های دانشگاهی همتراز و پایین‌تر (با شهریه کمتر) متفاوت است، داوطلبان پس از طی مراحل انتقالی و تایید درخواست، می‌توانند هزینه انتقال را از بدو پذیرش پرداخت نمایند.

هزینه انتقالی دانشگاه آزاد 1403-1404

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دارای هزینه های می باشد، هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  شامل بررسی کردن مدارک متقاضیان و درخواست های نقل و انتقالات آنها است که با توجه به مقطع تحصیلی دانشجو متفاوت بوده است. جزئیات هزینه انتقالی دانشگاه آزاد در زمان انتقالی دانشگاه آزاد به شرح زیر است :

هزینه انتقالی دانشگاه آزاد مربوط انتقال دانشجو
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کاردانی ششصد هزار تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کارشناسی نهصد هزار تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کارشناسی ارشد یک میلیون و پانصد هزارتومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع دکترای حرفه ای و متخصص چهار میلیون تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مربوط به  مهمانی دانشجو
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کاردانی دویست و پنجاه هزار تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کارشناسی چهارصد هزار تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع کارشناسی ارشد هشتصد هزار تومان
هزینه انتقالی دانشگاه آزاد  مقطع دکترای حرفه ای و متخصص یک میلیون و پانصد هزارتومان

هزینه انتقالی دانشگاه آزاد ذکر شده همراه شهریه به حساب واحد مبدا واریز می شود.

هزینه انتقالی دانشگاه آزاد

↩ جهت کسب اطلاعات در مورد انتقالی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

مدارک انتقالی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز برای مراحل انتقالی دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد:

 

مدارک طلاق یا ازدواج تمامی صفحات شناسنامه دانشجو داوطلب و همسر

سند ازدواج دانشجو برای افرادی که پس از قبولی در دانشگاه ازدواج کرده باشند الزامی است.

سند طلاق برای داوطلبین نقل و انتقال که بعد از قبولی جدا شده اند الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای خانواده شهدا و ایثارگر کپی از تمامی صفحات شماسنامه

شناسنامه والد شهید یا جانباز و یا رزمنده

برگه معرفی نامه از بنیاد شهید

معرفی نامه و یا کارت یگان های رزمندگان

مدارک برای چند دانشجویی شناسنامه تمامی افراد دانشجو خانواده

گواهی اشتغال به تحصیل با مهر معتبر دانشگاه

مدارک برای جدول همترازی شناسنامه دانشجو

تمامی شرایط جدول همترازی برای دانشجو احراز شود.

مدارک برای فوت والدین، همسر و یا فرزند شناسنامه دانشجو الزامی است.

شناسنامه فرد فوت شده

گواهی معتبر فوت از سازمان ثبت احوال

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نقل و انتقالات ارشد وزارت بهداشت وارد شوید.

نتایج انتقالی دانشگاه آزاد

از آن‌جایی که درخواست انتقالی دانشگاه آزاد دوباره در هر سال و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه قابل انجام است، متقاضیان همچنین می‌توانند نتایج درخواست انتقالی خود را در دو بازه زمانی مجزا دریافت نمایند.

نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد برای هر نیمسال تحصیلی، پس از دو هفته از اتمام مهلت ثبت درخواست اعلام خواهد شد. از آن‌جایی که تمامی مراحل نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از طریق سامانه منادا انجام می‌شود. دانشجویانی که متقاضی دریافت مهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد نیز هستند، می‌ توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون به سامانه منادا با نشانی اینترنتی «monada.medu.ir» مراجعه کنند.

 

نکات مهم ثبت انتقالی دانشگاه آزاد

✔️ پس از درخواست انتقالی باید مدارک خود را به صورت کاملا خوانا بارگزاری نماید.

✔️ اگر در درخواست خود بخواهید تغییری ایجاد نمایید اگر در زمان ثبت حداکثر 23 ساعت گذشته باشد و هنوز در زمان مقرر شده باشد نیاز به پرداخت هزینه انتقالی دانشگاه آزاد به صورت اضافه نیست، اما اگر از زمان اعلام شده گذشته باشد بایر برای بررسی مدارک هزینه پرداخت نمایید.

✔️ برای ثبت درخواست انتقالی خود باید از شماره دانشجویی و کد ملی خود استفاده نمایید.

✔️ برای ثبت و گدراندن مراحل انتقالی دانشگاه آزاد بهتر است خودتان اقدام کرده و این کار را به افراد دیگری نسپارید و برای ثبت درخواست سیستم عامل استفاده نمایید از تلفن همراه استفاده نکنید .

✔️ در زمان ثبت درخواست شماره تلفن خود را به درستی وارد نمایید زیرا نتیجه درخواست انتقالی شما به همان شماره پیامک خواهد شد.

✔️ در سامانه منادا حتما اطلاعات خود را تکمیل کرده و شماره پرونده دریافت نمایید تا پس از درخواست انتقالی، مدارک شما بررسی گردد.

✔️ اگر اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد ننمایید، درخواست شما پذیرفته نخواهد شد.

✔️ اگر در زمان ثبت درخواست خود خطایی مبنی بر اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد، مشاهده نمودید آن را با مدیر سامانه از طریق پیام در میان بگذرید.

✔️ اگر قصد انصراف دارید با اطمینان کامل این کار را انجام دهید، زیرا پس از انصراف امکان بازیابی اطلاعات مجدد شما در سامانه وجود نخواهد داشت.

نکات مهم در زمان انتقالی دانشگاه آزاد

جهت اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه علمی کاربردی به آزاد  کلیک نمایید.

اخبار پیرامون شرایط انتقال یا مهمانی دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس جدول هم ترازی

درخواست دانشجویانی که واجد شرایط نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد باشند توسط کارشناسان آن دانشگاه بررسی می شود و پس از اعلام نتیجه و موافقت با درخواست، هر یک از این دانشجویان می توانند در سامانه منادا درخواست خود را پیگیری کنند.
همچنین دانشجویانی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند به هر یک از واحدهای گروه همتراز یا پایین تر خود انتقال پیدا کنند. البته شرط این انتقال موافقت واحدهای مبدا و مقصد و پرداخت هزینه انتقالی دانشگاه آزاد برای این انتقال می باشد.
علاوه بر این هر دانشجو می تواند تعداد پنج دانشگاه را به عنوان گزینه های مورد علاقه خود برای دانشگاه مبدا انتخاب کند تا در صورتی که در اولویت اول خود پذیرفته نشود اولویت های دیگر او بررسی گردند. در ادامه جدول هم ترازی میهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد را برای مطالعه شما عزیزان قرار داده ایم.

واحد های گروه یک الکترونیک واحد تهران (مجازی)، پزشکی واحد تهران جنوب ، داروسازی و دندانسازی واحد تهران شمال، علوم تحقیقات واحد تهران غرب و تهران مرکز
واحدهای گروه دو اسلام شهر، اندیشه ، آموزشکده سما، اهواز، پردیس، پرند، تبریز، خوراسگان، دماوند، رودهن، سهند (سما)، شهر ری، شهر قدس، شیراز، قزوین، قم، کرج، مشهد، نجف آباد، ورامین
واحد های گروه سه اردبیل، اراک، ارومیه، آیت الله آملی، آموزشکده فنی حرفه ای (سما)، تهرانسر، بابل، بندر عباس، بروجرد، بجنورد، بندر انزلی، بوئین زهرا، بوشهر، پاکدشت (سما)، تنکابن، چالوس، خرم آباد، خمینی شهر، دامغان، دزفول، رشت، رباط کریم، زنجان، ساری، سمنان، ساوه، ساوجبلاغ هشتگرد، سبزوار، سنندج، شاهرود، شهرکرد، شهریار، صفادشت، صباشهر، فلاورجان، قیامدشت، قائمشهر، قرچک ورامین، کاشان، کرمان، کرمانشاه، گرگان، گرمسار، لاهیجان، ملارد، مرودشت، نظرآباد، نیشابور، همدان، یزد
واحدهای گروه چهار آستارا، ابهر، آبادان، ارسنجان، ایلام، بناب، بهبهان، بیرجند، تاکستان، خرمدره (سما) ، خمین، دهاقان، رامسر، زاهدان، شبستر، شهرضا، شوشتر، علی‌ آباد کتول، فسا، فیروزکوه، کازرون، مرکز آموزش بین المللی بندر انزلی، مرند، مهاباد، میاندوآب، نراق، نوشهر، نور، هشترود، یاسوج
واحدهای گروه پنج آزادشهر، استهبان، آبسرد، ابیک، آذرشهر، اسکو، آستانه (اراک) ، آستانه اشرفیه، اسعد آباد، اسفراین، اشکذر، ایلخچی، ایجرود، ایوانکی، آق‌ قلا، آران و بیدگل، بادرود، بهار، بروجن، بستان آباد، بندرگز، بهشهر، بیضا، بیله‌ سوار، بستک، بشاگرد، بندر ترکمن، تربت حیدریه، تفرج، تویسرکان، تفت، تکاب، تیران، تربت‌ جام، جهرم، جویبار، جناح، جوشکان قالی، خسروشهر، خفر، خاتم، خاروانا، خدابنده، خرامه، خنداب، دلند (سما) ، داریون، داراب، درگز،  دلیجان، دولت آباد، دیر، دورود، رودسر، روانسر، رزن، رفسنجان، زواره، زرندیه، سردرود، سردشت، سروستان، سیرجان، سنقروکلیایی، سرخس، سرعین، سیاهکل، سوادکوه، شاهین شهر، شهر مجلسی، شیروان، شازند، شاهین‌ دژ، شهمیرزاد، صومعه سرا، ضیا آباد، فیروز آباد، فراهان، فومن، فریمان، قوچان، قائنات، قروه، قصر شیرین، قشم، کاشمر، کوچصفهان (سما) ، کلیبر، کیاکلا، کبودر اهنگ، کوار فارس، کردکوی، گلپایگان، گنبد کاووس، گالیکش، گناباد، گیلانغرب، گوگان، گمیشان، لنجان، لنگرود، لشت، نشاء، مبارکه، محلات، مراغه، مشکین شهر، ملایر، میبد، میمه، ماهنشان، مسجد سلیمان، ملکان، ممقان، مهاجران، مهدیشهر، مهریز، ماهان، ماهشهر، میانه، نایین، نکا، نهاوند، نور آباد ممسنی، نیر، ورزقان، هادیشهر، هرند، هرسین، هفتگل
واحدهای گروه شش آباده، آشتیان، اردستان، اسلام‌ آباد غرب، اردکان، الیگودرز، اردل، اقلید، انار، اهر، آوج، ازنا، اشترینان ، آبگرم، اسفرورین، ایذه، اندیمشک، امیدیه، ایرانشهر، بندر شرفخانه، باغملک، بافت، بردسکن، بندردیلم، بوکان، بیجار، بانه، بردسیر،  پاسارگاد، پلدختر،  پارس آباد مغان، تالش، تسوج، جاسب، جلفا، جیرفت، جاجرم، جاسک، جوین، حاجی آباد، خامنه، خلخال، خوانسار، خرمدشت، خرمشهر، دهدشت، رامهرمز، رودان، رودبار، زاهد شهر، زرقان، زنوز، زابل، زرندکرمان، سپیدان، سراب، سلسله و دلفان، سمیرم، سیس، سلماس، ششده و قره بلاغ، شیروان، صوفیان، صحنه، صفاشهر، عجب‌ شیر، فارسان، فردوس، فریدن ،قروه درجزین، کمیجان، کنگاور، کوهدشت، گچساران، گرمی، لردگان، لرستان، ماسال، مریوان، میناب، مینودشت، مانه و سملقان، محمود آباد، مرکز بین المللی خلیج فارس، مرکز طارم، مرکز کاغذکنان مرکز ترک، مرکز گتوند، نطنز، نی ریز، نیک اباد، هریس، هفشجان، هیدج
واحدهای گروه هفت آبدانان، ابرکوه، ایوان غرب، آباده، طشک، اصلاندوز، اهرم، انگوت، اوز، بافت، بندرلنگه، بوانات ،بجستان، بهاباد، بهرمان، بیرم، بهمنی، پارسیان، پیرانشهر، تایباد، ترکمانچای، جزیره هرمز، جم، چابهار ، چالدوران، خداآفرین، خواف، خورموج، خارک، خاش، خنج، دهلران، دلوار، دره شهر، دشتستان، رشتخوار، زرین دشت، زهک، سقز، سوسنگرد، سامن، سراوان، سده، شهربابک، شیرگاه، شادگان، شوش، طبس، عنبرآباد، فراشبند، قلعه ضیاءالدین، قیروکارزین،  قادر آباد، کلاله، کوهبنان، کهنوج، کنگان، گناوه، گراش، گلوگاه، لامرد، لاهرود، ماکو، مهران، میمند، مهربان، مرکز بین المللی کیش، مرکز بین المللی قشم، مرکز خمیر، مرکز سیرک، مرکز آموزش مهردشت، مرکز بین‌المللی سلدوز، مرکزی، یاسوج، نقده، نهبندان، نیکشهر، واحد های برون مرزی، هوراند، هندیجان، هشتجین

 

پادکست صوتی مقاله شرایط انتقالی دانشگاه آزاد


 

خلاصه مقاله شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

از آنجا که انتقال دانشجویان یکی از مهم ترین بخش های دانشگاه‌ ها می‌ باشد در این مقاله به طور کامل شرایط انتقالی دانشگاه آزاد را بیان کردیم. همچنین نحوه انتقال و مراحل انتقالی دانشگاه آزاد را توضیح دادیم و یادآور شدیم که برای ثبت درخواست خود قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی باید به سایت منادا مراجعه کنید. داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه آزاد درخواست انتقالی دهند باید از شرایط عمومی و اختصاصی آن اطلاع داشته باشند. این شرایط برای داوطلبان مختلف یکسان است و افراد متقاضی باید علاوه بر شرایط عمومی، حداقل یکی از شرایط اختصاصی میهمانی دانشگاه آزاد را نیز دارا باشند.

در مقاله فوق هم چنین زمان و هزینه انتقالی دانشگاه آزاد را بیان کردیم. پس از مطالعه دقیق مقاله فوق در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی برای درخواست انتقالی دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید. در صورت نداشتن تلفن ثابت می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید.

برای دانلود فایل pdf کلیک کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای کسب اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشجویانی که به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند نیز می توانند درخواست انتقالی دهند؟

خیر. این دانشجویان نمی توانند جهت نقل و انتقال درخواست دهند.

داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی دارند باید هزینه ای جهت این درخواست پرداخت کنند؟

بله. هر یک از دانشجویانی که در مقاطع مختلف تحصیلی هستند و قصد گرفتن انتقالی دارند باید هزینه درخواست را پرداخت کنند.جدول هزینه ها در مقاله بیان شده است

دانشجویان چند بار در طی سال تحصیلی می توانند نسبت به گرفتن انتقالی اقدام کنند؟

فقط یکبار در طی سال تحصیلی دانشجویان می توانند درخواست انتقالی دهند.

نظرات

427 دیدگاه دربارهٔ «شرایط انتقالی دانشگاه آزاد + قوانین جدید ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده در خواست انتقالی دایم داده بودم و موافقت شده با درخواستم می خواستم بدونم مرحله بعدی چیست ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام از دانشگاه استعلام بگیرید

  2. Avatar photo Amir گفت:

    سلام وقت بخیر

    من داخل سایت منادا ثبت نام کردم انتقالی برای مهمان دانشگاه ازادم هم نتیجش مثبت شد الان داخل سایت اموزشیار موجوز صدور فرم دروس برای انتقالی رو هم ثبت کردم مرحله بعدی که باید طی کنم چیه؟ با توجه به این که ۴ روز اینده انتخاب واحد دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید لیست دروسی که باید این ترم اخذ کنید رو به واحد مقصد ببرید تا براتون ارائه بدن

  3. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام
    من امسال کنکور دادم هم دانشگاه دولتی قبول شدم هم ازاد . در حال حاضر ترم ۱ دانشگاه دولتی هستم . میتونم برای ترم بهمن رشته ای که در دانشگاه ازاد قبول شدم رو بخونم؟
    باید از دولتی به ازاد انتقالی بگیرم یا از دولتی انصراف بدم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما از دانشگاه دولتی می بایست انصراف دهید

  4. Avatar photo H گفت:

    سلام وقت بخیر من دانشجوی ترم ۳ پرستاری شهریه پرداز هستم ایا میتونم به دانشگاه ازاد مهمانی بگیرم ؟دلیل موجه دارم
    علوم پزشکی مقصد مخالفت میکند برای همین ازاد انتخاب کردم.

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  5. Avatar photo امیرحسین نادری گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای مهمانی دائم ارشد باید هر ترم هشتصد تومان پرداخت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای مهمانی دائم باید شهریه ثابت دو دانشگاه به علاوه شهریه متغیر دانشگاه مقصد را پرداخت کنید

  6. Avatar photo شهریار گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشگاه سراسری قبول شدم دانشگاه آزاد هم قبول شدم بعد الان که سراسری رفتم میتونم از این انصراف بدم برم دانشگاه آزاد جایگاهم حفظ شده آیا؟
    انتقالی از دانشگاه سراسری به دانشگاه آزاد چی؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت جایگزین نشدن داوطلب دیگری می توانید در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید حتما به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایید

  7. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من دانشجوی ترم بک پرستاری ازاد بیرجند هستم. روز ثبت نام پدرم فوت کزدن. واسه انتقالی به شهر محل سکونتم اصفهان میخوام اقدام کنم. سوالم اینه که میتونم درخواست بدم ،موافقت شد ،ولی نَرَم؟ ایا اگه نرفتم میتونم واسه ترم های بعدی درخواست انتقالی باز بدم؟و اینکه شرایطم خاصه ایا واسه انتقال به دانشگاه مقصد باید هزینه اضافه تر واسه شهریه هام بدم؟ ممنونم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. برای درخواست انتقالی در ترمهای بعدی محدودیتی ندارید. و هزینه ی انتقال مانند بقیه ی دانشجویان خواهد بود.

  8. Avatar photo مصلحیان گفت:

    من تمام شرایط انتقالی دانشگاه آزاد رو دارم فقط یه بار استفاده کردم ازش. میشه دوباره درخواست انتقالی بدم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      توضیحاتان کامل نیست
      از دانشگاه مقصد میخواید دوباره انتقالی بدید؟

  9. Avatar photo همایی گفت:

    من بیوشیمی ازاد قزوین میخونم میشه بگین میشه انتقالی گرفت برای سراسری کرمان؟ من خالم اونجا برو

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر زیرا تراز و امتیاز دانشگاه مقصد نباید بالا تر باشد
      و خب دانشگاه سراسری بالاتر از ازاد است.

  10. Avatar photo قائم مقامی گفت:

    ایا ازدواج کردن تاثیری روی شرایط انتقالی دانشگاه آزاد داره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      بله اگر دلیل انتقالی ازدواج باشد راحت تر قبول میکنند.
      اگر بدون کنکور ازاد رفته باشید کلا انتقالی شامل شما نمیشود و باید فقط مهمان بگیرید.

  11. Avatar photo مریم گفت:

    سلام
    ایا امکان انتقالی از دانشگاه دولتی به ازاد وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان انتقال وجود دارد

  12. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلا وقت بخیر
    من ترم سوم حقوق(بدون کنکور) دانشگاه آزاد مازندران هستم.به خاطر شرایطی باید برم تهران‌ میتونم انتقالی بگیرم برای آزاد تهران؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد احتمال موافقت انتقالی پایین می باشد اما می توانید درخواست انتقالی خود را ثبت نام کنید

  13. Avatar photo زکریا گفت:

    سلام ببخشید من تو دانشکده فنی یزدان پناه سنندج هستم و بخاطر یک سری مسائل باید برم تهران و نمیتونم انتقالی برای یه دانشگاه دولتی تو تهران بگیرم آیا می تونم از این دانشکده دولتی برم تویه دانشگاه یا دانشکده آزاد تو تهران

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید

  14. Avatar photo علیرضا محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر، من ترم دو رشته کامپیوتر دانشگاه ساوه هستم، ولی خونمون دیگ ساوه نیست به کرمانشاه مهاجرت کردیم، آیا میتوانم به دانشگاه آزاد کرمانشاه انتقالی بگیرم؟
    (دانشگاه آزاد بدون کنکور هستم)

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام معمولا دانشگاه ازاد بدون کنکور امکان مهمامن شدن یا انتقالی را به دانشجو نمیدهد ولی میتوانید از سامانه منادا اقدام کنید

  15. Avatar photo اسما گفت:

    آیا میشه از آزاد به غیر انتفاعی به صورت مهمان یا انتقالی رفت؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان انتقالی از آزاد به غیرانتفاعی وجود ندارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)