زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور دکتری

زمان ثبت نام کنکور دکتری


کنکور دکتری سالی یک بار برگزار می شود و علاقمندان بسیاری تمایل به شرکت در این آزمون دارند. متقاضیان شرکت در آزمون دکترای تخصصی لازم است دارای مدارک مورد تایید وزارت علوم باشند تا حق ثبت نام اینترنتی کنکور دکترا را داشته باشند. سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله زمان ثبت نام کنکور دکتری را اعلام می کند تا متقاضیان در موعد مقرر نسبت به نام نویسی آزمون اقدام کنند.

به طور معمول زمان ثبت نام کنکور دکتری تمدید می شود.

زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

آزمون دکتری به عنوان عالی مرتبه ترین آزمون علمی کشور می باشد و شرکت کنندگان این آزمون بایستی دروس تخصصی سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دروس عمومی شامل زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی را مطالعه نموده و در رشته ثبت نامی خود با سایر متقاضیان رقابت کنند.

معمولا پس از اعلام تاریخ ثبت نام کنکور دکترای تخصصی توسط مجری برگزاری آزمون (سازمان سنجش آموزش کشور)، داوطلبان ۳ الی ۴ ماه فرصت دارند تا با مطالعه دروس، خود را برای شرکت در آزمون دکترا آماده کنند و این فرصت، زمان قابل توجهی می باشد و شرکت کنندگان می توانند با برنامه ریزی درست و اصولی به کسب رتبه عالی در این آزمون نائل آیند.

داوطلبین آزمون فوق الذکر لازم است مدارک ثبت نام خود را آماده نموده و در مهلت تعیین شده برای نام نویسی اینترنتی به سامانه سنجش مراجعه کنند و با بارگذاری عکس و وارد نمودن اطلاعات شخصی و مدارک تحصیلی، ثبت نام خود را نهایی کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات ثبت نامی شما بایستی کامل و صحیح باشد و مسئولیت کل فرآیند ثبت نام صرفا برعهده شخص متقاضی است. معمولا پس از اتمام فرصت معین ثبت نام، برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون از نام نویسی اینترنتی جا می مانند که سازمان سنجش فرصت مجددی را برای این دسته از عزیزان در نظر می گیرد تا بتوانند نام نویسی خود را نهایی کنند.

زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ تمدید مهلت اول: اعلام نشده است.

تمدید مهلت دوم: اعلام نشده است.

دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

تیم تحریریه محصل در این مقاله تلاش نموده است اطلاعاتی درباره فرصت ثبت نام ازمون دکترای تخصصی در اختیار داوطلبان قرار دهد و در صورت بروز هر نوع سوال شما عزیزان می توانید رزرو مشاوره تلفنی انجام دهید و از کارشناسان و مشاوران محصل راهنمایی های بیشتری دریافت کنید.

 

سوالات متداول

۱- زمان ثبت نام کنکور دکتری چه تاریخی است؟

در مقاله فوق تاریخ دقیق ثبت نام دکتری به نگارش درآمده است.

۲- آیا مهلت ثبت نام کنکور دکترا تمدید می شود؟

بله، به طور معمول فرصت مجددی برای جاماندگان آزمون در نظر گرفته می شود.

۳- چگونه می توانم از تاریخ جدید ثبت نام ازمون دکتری مطلع شوم؟

با عضویت در شبکه های اجتماعی محصل از جدیدترین اخبار ثبت نام مطلع شوید.

به این مقاله امتیاز دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نه =