دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس pdf

دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس

دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس + آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس pdf

در پست های قبلی آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزار حسابداری محک را برای شما تهیه  قرار دادیم . و در این پست از سایت آی آر حسابداران در بخش آموزش نرم افزار حسابداری برای شما آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس را آماده کردیم . فایل پی دی اف آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس در ۹۷ صحفه تهیه و تنظیم شده است . در این فایل آموزشی مثل سایر فایل ها از تصاویر با کیفیت بالا از محیط نرم افزار استفاده شده و در پایین هر تصویر توضیحات کافی برای یادگیری ارائه شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص شرکت نرم افزار حسابداری پاتریس و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

در دوره های آموزش صفر تا صد نرم افزار های حسابداری شرکت کنید!

ما در آی آر حسابداران دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار ویژه بازارکار را تهیه و تنطیم کردیم که در این دوره به صورت کامل تمامی بخش های این نرم افزار حسابداری را برای اشخاصی که قصد یادگیری کامل نرم افزار های حسابداری را دارند و میخواهند جذب بازارکار شوند را آموزش دادیم که میتوانید از همین الان این دوره را تهیه و شروع به یادگیری کنید. ضمنا محصول آموزش نرم افزار هلو ویژه بازارکار هم روی سایت قرار گرفت که میتوانید در آن شرکت کنید.

 

درباره شرکت نرم افزار حسابداری پاتریس :

شرکت نرم افزاری پاتریس در سال ۱۳۸۱ به منظور نظم بخشیدن و دسترسی سریع به سیستم حسابداری شروع به کار کرد. این مجموعه با اشراف به نیازهای فروشگاه ها و شرکت های کوچک و بزرگ و واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام به تولید نرم افزار دقیق ،ساده و کارآمد پاتریس نموده است که به چهار زبان فارسی ،انگلیسی ،عربی و کردی ارایه شده است. شرکت نرم افزاری پاتریس پس از گذشت چندین سال مفتخراست پاسخگوی هزاران نفر از کاربران عزیز در سراسر کشور باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص کارآمد و آموزش دیده در زمینه پشتیبانی نرم افزار همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات کلیه کاربران بوده و همچنین در کنار این خدمات این شرکت در زمینه طراحی سایت و فروش قطعات سخت افزاری نیز فعالیت دارد.

نرم افزار حسابداری پاتریس یکی از نرم افزار های محبوب بین استفاده کننده می باشد برای اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پاتریس و دانلود نرم افزار حسابداری پاتریس برای اندروید و یا دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پاتریس (نسخه دمو – آزمایشی) باید از طریق سایت رسمی شرکت نرم افزار حسابداری پاتریس درخواست و دانلود کنید در صورت امکان در اینده نسخه دمو نرم افزار را برای دانلود آماده میکنیم. برای دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس از طریق لینک زیر اقدام کنید .

 

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۶.۱۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    از پاتریس برای صنف طلا و جواهرات هم میشه استفاده کرد!؟

    1. آقای امیری - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بهتره با شرکت کننده های تولید نرم افزار های حسابداری تماس بگیرید

  2. فرامرز صفی خانی گفت:

    سلام.قیمت قفل وبرنامه کامل پاتریس چند مباشد.

  3. فرامرز صفی خانی گفت:

    سلام بر نامه را نصب کردم ولی رمز می‌خواهد چگونه رمز وارذکنم

  4. سلام…
    روی فاکتور مبلغ به حروف ذکر نمی شود؟

  5. با سلام ممنون از سایت باحالتون لینک دانلود اموزش نرم افزارها مشکل دارد دانلود نمی شود لطفا راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا