ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جمع بندی کنکور در یک ماه

جمع بندی کنکور در یک ماه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جمع بندی کنکور در یک ماه از اهمیت فراوانی برخوردار است و می توان آن را سرنوشت سازترین زمان برای معجزه در کنکور نامید. دوران جمع بندی کنکور برای مرور مباحث مهم و پرتکرار است. اگر داوطلبان کنکوری جمع بندی کنکور در یک ماه پایانی را جدی بگیرند و در این یک ما به مباحث پراهمیت بپردازند بازدهی بالایی دارند. نحوه مرور دروس و تست های پرتکرار کنکور از جمله مباحث مهم و یکی از دغدغه های دانش آموزان کنکوری به حساب می آید که در ادامه به این مباحث و  روش های مطالعه کنکور می پردازیم. 

 

جمع بندی کنکور در 1 ماه از قواعد و روش های فراوانی برخوردار است که مشاوران تحصیلی آن را بسیار مهم می دانند. البته جمع بندی کنکور و خواندن کنکور در یک ماه اصولی دارد که باید طبق قواعد خاصی پیش روید. در غیر اینصورت، نتیجه قابل قبولی حاصل نمی شوددر این یک ماه مانده به کنکور سعی کنید از زمان بندی مناسب استفاده نمایید و جمع بندی کنکور در 1 ماه پایانی را طبق برنامه ای صحیح پیش ببرید. تنها در این صورت است که بیشترین نتیجه را خواهید گرفت. پس سعی نمایید مانند دونده های مسابقات ورزشی تمام انرژی خود را صرف نمایید تا از رقیبان جلو بزنید و با مؤفقیت به خط پایان برسید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد داشتن بهترین نوع برنامه ریزی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

جمع بندی کنکور در یک ماه

 

 

نحوه خواندن و جمع بندی کنکور در یک ماه

درس خواندن در طول یک سال امری بدیهی و از آن مهم تر جمع بندی کنکور در 1 ماه آخر منتهی به کنکور است. برای اینکه جمع بندی کنکور در 1 ماه مناسب و کامل انجام شود و زحمات چند ساله شما با چند کار اشتباه در خرداد ماه از بین نرود باید به نکاتی مهم توجه کنید.

در این صورت در زمان مواجه با سوال هایی از قبیل یک ماه مانده به کنکور هیچی نخوندم ؟ چیکار کنم ؟ نحوه تست زنی و  شروع از اردیبهشت برای کنکور ؟ نحوه خواندن کنکور در یک ماه ؟ دچار استرس و گمراهی نشوید به نکات زیر دقت فرمایید.

برای بهرمندی از  مشاوره رایگان کنکور  می توانید روی عبارت کلیک کنید .

 

1- جمع بندی کنکور در 1 ماه و مطالعه و مرور کردن دروس اختصاصی با عمومی در خرداد ماه کمی با یکدیگر متفاوت است.

به کسانی که هر سه روز یک بار دروس را مطالعه می کنند پیشنهاد می کنیم دروس عمومی را یک روز در میان با مطالعه تست های کنکور بررسی کنند.

سوالات دروس عمومی کنکور مربوط به رشته فرد و حتی مربوط به رشته های دیگر بهترین منبعی است که فرد با مراجعه به آن می تواند سرعت خود را در تست زنی افزایش دهد، با نحوه زمان بندی آشنا شود و به بهترین شکل با انواع تست ها دست و پنجه نرم کند.

 

2- جمع بندی کنکور در یک ماه _ بهترین راه مرور مباحث پاسخ به تست های نکته دار است و بهترین منبع برای سوالات، سوالات کنکور سراسری سال های اخیر است.

هر چقدر که شما بتوانید تست بیشتری بزنید علاوه بر مرور مباحث به صورت اجمالی، نحوه مدیریت زمان را متوجه می شوید.

لازم به توضیح است که می توانید از سوالات کنکور مربوط به دروس عمومی مشترک با رشته های دیگر نیز استفاده کنید.

روش های تست زنی کنکور را از مشاوران مجرب ایران تحصیل بخواهید. این مورد از کاربردی ترین موارد در جمع بندی کنکور در 1 ماه است.

 

3- جمع بندی کنکور در یک ماه _ شما در خرداد ماه علاوه بر همان آزمون های سه روز یک بار که خودتان برگزار می کنید، می توانید دو درس دیگر را هم به صورت کامل بخوانید و مرور کنید.

بهتر است این دو درس، دروسی باشند که احتیاج به مرور زیاد دارند و دارای نکات فراوانی هستند. از میان این دروس می توان به دو درس دین و زندگی یا درس ادبیات ادامه کرد. 

 

4- جمع بندی کنکور در یک ماه _ به علت حجم زیاد نکات احتیاج به مرور دارید. برای اینکه بتوانید به طور یکنواخت به مرور دو درس بپردازید، روزی نیم ساعت برای مرور هر یک وقت بگذارید.

به عنوان مثال، درسی مانند ادبیات دارای بخش های مختلفی لغات، تاریخ ادبیات و غیره است. یا درسی مانند دین زندگی که آیات و مفهومشان نقشی اساسی دارند.

مثلاً بخش لغات و تاریخ ادبیات ۶ سوال را جمعا در بر می گیرد که شما با میانگین نیم ساعت زمان گذاشتن در هر روز می توانید 24 درصد از تست های ادبیات را بزنید.

 

 

با جمع بندی کنکور تنها در 1 ماه نتیجه خوبی را در کنکور دریافت کنید

 

 

5- جمع بندی کنکور در یک ماه _ بهتر است نکته ای راجع به درس زبان مطرح کنیم.

از قوائد زبان انگلیسی به طور میانگین 4 سوال مطرح میشود که شما با مطالعه سوالات کنکور سال های اخیر که چند بار در همین مقاله به آن اشاره کردیم، می توانید به راحتی با نحوه و تیپ سوالات در این بخش آشنا شوید و سوالات با درجه سختی متوسط را پاسخ دهید.( اینکه توقع داشته باشید همه دروس را 100 درصد بزنید اشتباه محض است)

 

6- جمع بندی کنکور در یک ماه _ در این بخش شما را با تکنیک های مطالعه کنکور آشنا می کنیم که در میان رتبه برترها بسیار مورد استفاده و محبوب است.

این تکنیک تست زنی، روش نقصانی نام دارد. این روش تا کنون بهترین روش برای مدیریت زمان در آزمون ها بوده است. توضیحات کامل مربوط به این روش را در متن زیر ارائه داده ایم:

برای اینکه متوجه شوید این روش چگونه عمل می کند به عنوان مثال به سراغ دروس عمومی در کنکور می رویم. مدت زمانی که در کنکور به این قسمت اختصاص داده اند 75 دقیقه است که اگر هر درس را در 15 دقیقه پاسخ دهید در انتها 15 دقیقه زمان اضافه می آورید.

اکنون این زمان را به سوالاتی اختصاص دهید که پاسخ نداده اید و یا در پاسخ دادن به آن ها شک داشته اید.

مطالب بالا همه یاد آور این است که هنوز هم دیر نیست! شما با امید و تلاش و مرور دروس عمومی و جمع بندی کنکور در 1 ماه می توانید به نتیجه مطلوب برسید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد شناخت منابع کنکور و برنامه ریزی دقیق از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

"<yoastmark

مطالب مرتبط 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور

بهترین مرکز مشاوره کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

سامانه ثبت کد سوابق دیپلم

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

مشاوره تلفنی کنکور

شروع کنکور از عید

چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم ؟ 

جمع بندی کنکور در یک ماه

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با جمع بندی کنکور در یک ماه می توان به مؤفقیت در کنکور رسید؟ 

بله. البته در صورت داشتن پشتکار و اراده و تلاش بی وقفه ابن امر میسر است.

چگونه می توانم بهترین جمع بندی کنکور در یک ماه را داشته باشم؟ 

بهتر است در این زمینه از کمک مشاوری خبره استفاده کنید.

نحوه جمع بندی کنکور در یک ماه چگونه است؟ 

اطلاع از نحوه جمع بندی کنکور در یک ماه را از مشاورانی خبره بخواهید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور