داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

از آنجاییکه بیمه شخص ثالث یک بیمه نامه اجباری می باشد و پوشش های خسارتی آن شناخته شده تر هست ، همه اتومبیل هایی که در حال تردد هستند مکلف به داشتن بیمه شخص ثالث می باشند. در بیشتر کشورها برخی از خودرو ها با توجه به قیمت ، کیفیت ، شرکت سازنده ، ابعاد اتومبیل ، جادار بودن و … مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند

در ایران خودرویی که از نظر قیمت ارزان تر است مورد استقبال بهتری در بین اقشار مردم قرار می گیرد.اینجاست که یکی از پر تعداد ترین خودروهای سواری در کشور ما پراید می باشد، در حالیکه این خودرو به لحاظ کیفیت و مقاومت در مقابل حادثه بسیار ضعیف می باشد  اما به دلیل قیمت پایین، خودروی مناسبی برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی است.
امیدواریم که در حوادث خسارت جانی پیش نیاید و برای خسارت مالی که به دلیل ضعف خودروی پراید در حوادث پیش می آید ما راه‌حلی نسبتا جبران‌پذیری پیشنهاد می دهیم. راه‌حل خرید بیمه بدنه برای پراید است. حال به بررسی شرایط و مزایای تهیه بیمه لازم :بیمه شخص ثالث و  بیمه بدنه پراید می‌پردازیم تا بتوانید بهترین بیمه بدنه خودرو را با دانستن اینکه بیمه بدنه چیست! انتخاب نمایید.

معمولا در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث تعداد سیلندر خودرو اهمیت دارد و خودروهای سه سیلندر ، چهار سیلندر و شش سیلندر به ترتیب افزایش سیلندر قیمت بیمه شخص ثالث آنها نیز گران تر می شود. در این میان قیمت بیمه شخص ثالث پراید با اینکه چهار سیلندر است نسبت به سایر خودرو ها ارزان تر می باشد. (قیمت بیمه شخص ثالث برای مدل های مختلف پراید با مدل های متفاوت در یک شرکت بیمه یکسان می باشد ولی در شرکت های مختلف متفاوت می باشد).

مطلب مرتبط : بهترین بیمه بدنه

برای پراید بیشترین نوع بیمه خریداری شده بیمه شخص ثالث است. شاید هم علت اصلی این موضوع اجباری بودن بیمه شخص ثالث در کشور می باشد . بیمه بدنه پراید از بیمه نامه هایی می باشد که برای پراید کم انجام می شود  شاید علت این موضوع این باور غلط  باشد که ماشینم پرایده دیگه !!! در حالیکه قیمت بیمه بدنه پراید بیمه ارزانی است و با توجه به خسارت پذیر بودن پراید لازم و ضروری می نماید. بهتر است بدانیم که بیمه بدنه برای ماشین های ارزان هزینه بالایی ندارد.
آگاهی از شرایط و قیمت بیمه بدنه پراید باعث می گردد که از ابتدا برای این اتومبیل بیمه بدنه خودرو صفر تهیه نماییم و هر سال از تخفیفات آن استفاده نماییم.شاید بی دلیل نباشد که اینجا در خصوص اینکه بهترین بیمه بدنه خودرو را از چه شرکتی تهیه نماییم بهتر فکر کنیم ، شرکت های بیمه با توجه به رقابتی بودن نرخ بیمه بدنه اقدام به دادن تخفیف بیمه بدنه می نمایند مانند بیمه بدنه البرز ، بیمه بدنه ایران ، بیمه بدنه آسیا ، بیمه بدنه پارسیان و بیمه بدنه کارآفرین و … با یک مشاوره بیمه ایی می توانید از نرخ و شرایط همه این بیمه ها مطلع گردید.

با توجه به  افزایش ترافیک و زیاد شدن تردد خودروها معمولا درشهر های بزرگ نیاز به داشتن هر دو بیمه هم بیمه شخص ثالث و هم بیمه بدنه پراید لازم و ضروری می باشد. که شاید با مبلغ های بسیار ناچیز بتوانید پوشش عالی برای خودروی خود تهیه نمایید.

در پایان بیمه راهکاری محافظتی می باشد از بیمه شخص ثالث تا بیمه بدنه ، از بیمه مسئولیت کارفرما تا بیمه پرسنل ، از بیمه آتش سوزی تا بیمه باربری و البته در هنگام سفر با بیمه مسافرتی ، همیشه در کنار شما و محافظ شما و اموال شما می باشد.

با وب سایت ما می توانید بیمه بدنه اتومبیلتان را از هر شرکت بیمه با پایین ترین نرخ و با کامل ترین پوشش ها دریافت نمایید.

 

-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *