رفو فرش در ولنجک

فرش ها همیشه نماد زیبایی خانه هستند، اگر هم از فرش دستباف استفاده میکنید خانه شما مثل الماس همیشه می درخشد. نگهداری و مراقبت از فرش ها همیشه حائز اهمیت بوده است. اما گاهی اوغات لکه شدن فرش و یا اتفاقاتی که ممکن است آسیب جدی به بافت فرش وارد شود در بعضی موارد جبران پذیر است و رفو و رفوگری امری ایست که در این مرحله به شما کمک زیادی خواهد کرد. رفو فرش در ولنجک یکی از مهم ترین خدمات قالیشویی تهران جم است. که در شعبه ولنجک تهران جم به شما اهالی محترم این منطقه ارائه خواهد شد.

جهت درخواست رفو و ترمیم فرش ماشینی یا دستباف خود می توانید تنها با یک تماس خدمات مورد نظر خود را با ضمانت دریافت کنید.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

رفو و ترمیم فرش در منطقه ولنجک تهران

رفوگری و ترمیم فرش در ولنجک

اهمیت و ارزش رفو و یا ترمیم فرش زمانی مشخص می شود، که شما فرشی گرانبها دارید و نیاز مبرم به ترمیم بافت فرش است، سلامت فرش یکی از مهم ترین عیار های یک فرش محسوب می شود، زیرا در طول زمان ممکن است لکه شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت فرش اتفاق بیفتد. ولی اگر سوختگی و یا پارگی در سطح فرش دارید و یا بافت فرش دچار بید زدگی شده است. اصلا نگران نباشید، فرش دستباف شما امکان ترمیم و رفو را دارد و مانند روز اولش خواهد شد.

ترمیم سوختگی فرش

ممکن است پیش بیاید که بافت فرش دچار سوختگی های متفاونی شود از جمله:

  • سوختگی فرش با اتو
  • سوختگی فرش با سیگار
  • سوختگی فرش با زغال

در این شرایط یک روش برای ترمیم‌کردن چنین آسیبی توصیه می‌شود و آن این است که چنانچه سوختگی فرش در این حد باشد که پرزهای آن به حالت خوابیده درآمده باشد برای رفو کردن فرش می‌توانیم تکه یخی را روی پرزهای فرش بگذاریم تا دوباره به حالت اول خود برگردند.

در غیر این صورت باید از نیروی متخصص درخواست رفو و ترمیم فرش را داشته باشید، شما می توانید با تماس با شماره زیر فورا نیرو به محل شما اعزام شده و ترمیم فرش در منزل را برای شما انجام دهد

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در تجریش

تلفن تماس: 02122304263

قیمت رفو فرش در ولنجک

ممکن است شرکت های مختلف با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، تعرفه های متفاوتی داشته باشد. قاعدتا ارزان ترین رفوگری در ولنجک با کیفیت ترین نیست، اما تعرفه قالیشویی تهران جم پس از بررسی و اطلاع دقیق شما از وضعیت فرش های شما مشخص خواهد شد. شما می توانید با تماس با این مرکز از هزینه شستشو و رفو فرش مطلع شوید.

جمع بندی

شما می توانید با درخواست آنلاین رفوگری در ولنجک 20% تخفیف ویژه از ما دریافت کنید. و همچنین رفوگری فرش دستباف با تضمین کیفیت شما انجام خواهد شد.

 

هزینه رفو فرش چقدر است؟

با توجه به وضعیت فرش شما و خدماتی که باید انجام شود هزینه متفاوت است لطفا با شماره زیر تماس بگیرید و اعلام هزینه انجام شود 22304263

فرش دستباف داریم دچار سوختگی شده رفو میکنید؟

بله هیچ مشکلی بابت این موضوع نیست و رفع و رفو سوختگی فرش دستباف یا ماشینی شما با ضمانت انجام می شود

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین