اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

احتمالا شما هم درباره مزیت های درب ضد سرقت تاکنون زیاد شنیده باشید؛ درب ضد سرقت، یک تکنولوژی امنیتی ضروری! است که شما هم بهتر است حتما آن را در خانه خود داشته باشید. در مقاله امروز می توانید با این تکنولوژی کمی بیشتر آشنا شوید.

سالانه هزینه بسیار زیادی صرف امنیت و حفاظت از خانه ها و منازل می شود، نرخ سرقت در سال های اخیر به خاطر استفاده از این امکانات و وسایل که توانسته است ضریب امنیت منازل را افزایش دهد، رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است. این پیشرفت که به خاطر رشد تکنولوژی و از طرفی بالا رفتن دانش است و روی دیگر سکه که می توان به آن اشاره کرد، حرفه ای تر شدن سارقان است. این اتفاقات باعث شد تا صنعت جدیدی در این حوزه شکل گیرد.

درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما

اگر نگاهی به سرقت ها از منازل بیاندازیم، متوجه این موضوع خواهید شد که بسیاری از دزدها از درب ورودی ساختمان وارد می شوند.

بسیاری از درب ها تنها جنبه زیبایی دارند و متاسفانه از کمترین مقاومت برخوردار هستند. در برخی از پرونده های سرقت مشاهده می شود که سارقان تنها با استفاده از یک پیچ گوشتی اقدام به باز کردن این درب ها کرده اند و یا در صورت مقاومت این درب ها، در نهایت با وارد کردن ضربه و شکستن آن به راحتی وارد ساختمان شده و ضرر های مالی غیر قابل جبرانی را به افراد وارد کرده اند!

شاید شما هم نام درب‌های ضد سرقت را شنیده باشید؛ این درب ها که نسبت به درب های معمولی دارای استاندارد های منحصر به فردی هستند، از نظر مقاومت از ویژگی های بسیار بی نظیری برخوردار هستند. قفل های به کار رفته در این درب ها از آلیاژهای مقاومی ساخته شده اند تا در برابر ضربه و برش مقاومت بسیار بیشتری داشته باشند. لولای به کار رفته در این درب ها نیز به خاطر طرح و ساختارشان امکان جدا کردن را بسیار دشوارتر می نمایند.

درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما

ساختار داخلی به این صورت است که چهار زبانه درب را نگاه می دارد و دو زبانه از بالا و یک زبانه از پایین درب را به چهارچوب نگه می دارد. دو زبانه فولادی نیز در برخی از درب ها به شکل هلالی وجود دارد که به محض قفل کردن درب فعال شده و بسته می شود و امکان شکستن درب را سخت تر می نماید.

درب های ضدسرقت عایق حرارتی و عایق صدا نیز هستند و همچنین در زمان حریق زمان مناسبی را در اختیار ما قرار می دهند تا آن را کنترل و اطفا نماییم. این ویژگی به خاطر مواد به کار رفته در داخل درب ها می باشد؛ موادی مانند پلی یورتان و یونلیت ها و سایر دیگر مواد عایق حرارت. مطمئنا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما نه تنها صرف هزینه ای بیهوده!

اگر سری به بازار بزنید درب های بسیار زیادی را با قیمت های متفاوتی را مشاهده می نمایید. این درب ها از قیمت ۷۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا قیمت ۲٫۵ میلیون الی ۳ میلیون تومان از آن نیز در بازار وجود دارد. کشورهای سازنده این درب ها اکثرا شرکت های چینی، ترکی و ایرانی می باشند. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که علی رغم تصوری که درباره شمار زیادی از کالاهای چینی وجود دارد، درب های چینی خود نیز دارای کیفیت های بسیار متفاوتی می باشد و بر خلاف تصور عامه نیز جنس خوب نیز دارد. اگر قصد خرید این درب ها از نمایندگی های شرکت های ترکی و یا چینی در کشورمان را دارید، توجه داشته باشید که اصل بودن درب و مرکز فروش یک نکته بسیار مهم است.

درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما

اما کیفیت درب های ضد سرقت ترک بسیار بالاتر از برندهای دیگر است و بدون شک می توان گفت از درجه بسیار بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل هم سعی کنید در هنگام خرید زیاد به هزینه توجه نکنید! زیرا تهیه یک درب ضد سرقت استاندارد می تواند از ضررهای مالی و جانی احتمالی جلوگیری نماید. به عنوان نکته پایانی باید به این موضوع هم اشاره کتنیم که چهارچوب های این درب های فولادی که در دیوار قرار می گیرند نیز استحکام بسیار بیشتری را به آنها می بخشند. بعنوان نکته پایانی توصیه می کنیم همواره به خدمات پس از فروش هر جنسی که قصد خرید آن را دارید، داشته باشید؛ چه آن جنس ایرانی باشد چه خارجی!

  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • امین رضایی