فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

خرید کالای خواب | راهنمای خرید


وقتی به مقدار زمانی که در تخت‌خواب به سر می‌بریم و فعالیت مهمی که بدن در طول خواب برای بازیابی خود انجام می‌دهد فکر می‌کنیم، آن‌گاه تخت‌خواب تبدیل به مهم‌ترین وسیله موجود در خانه می‌شود. اگر از دکوراسیون داخلی اتاق خواب هم بتوانیم بگذریم از تشک ها، رو تختی ها و هر آنچه که با مقوله خواب در ارتباط باشد نمی توان گذشت. این وسایل را باید از بهترین و با کیفیت ترین آن ها انتخاب کرد.

 

 

گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد و سرویس خوابی که شما انتخاب می کنید می تواند تاثیر مهمی در خواب شما بگذارد. برای آن که بدانید چه چیزی مناسب شما است. در ادامه با ما همراه باشید:


مهمترین کالایی که در اتاق خواب به چشم می آید، روتختی می باشد که در زیبایی این محیط نقش مهمی را ایفا می کند. لذا باید به این نکته توجه داشت که هر روتختی برای هر تختخوابی مناسب نیست. برای مثال تخت خواب با چوب‌های سنگین و کارشده، روتختی های مجلل و سنگین را می طلبد و روتختی ساده با رنگ‌های ملایم برای تخت خواب‌های ساده که تاجی بلند ندارد بسیار مناسب است.


اما علاوه بر ظاهر، جنس روتختی نیز بسیار مهم می باشد. برای خرید کالاهای خواب مثل روتختی، بالشت و تشک به نوع پارچه، استحکام و مقاومت آن توجه کنید

بهتر است جنس روتختی و سایر سرویس خواب مثل روبالشی و یا تشک و ملحفه، مواد شیمیایی نباشد و از مواد طبیعی و ارگانیک مثل نخ یا پنبه تهیه شده باشد که به راحتی آتش نمی گیرند و ایجاد بیماری نمی کند.

به عنوان مثال تمام پارچه ملحفه ای و سرویس خواب آلکا، از جنس نخی پنبه ای، ضد غبار و ضد حساسیت است.


روکش‌هایی در بازار وجود دارند که کل مراحل تولید آن‌ها ارگانیک و طبیعی است. اگر بالش یا تشک دارید ولی از کیفیت جنس آن ناراضی هستید و یا آگاهی ندارید، می توانید از این روکش‌ ها نیز استفاده نمایید.



مطالب مرتبط:

روش صحیح انتخاب پتو

چگونه روتختی مناسب و خوب بخریم؟




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.