+
۱

کاغذی دیواری آرین آرایه | کاغذ دیواری - کاغذ دیواری ایتالیایی (اینجا کلیک کنید)

امروزه کاغذ دیواری ها جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی ساختمان به خود اختصاص داده اند به طوری که اکثر طراحان در دیزاین های داخلی ساختمان از این متریال به عنوان یکی از وسایل تزینی در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده می کنند. کاغذ دیواری ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارد. اعم از کاغذ دیواری های مخملی، بافت دار، چرمی، براق، ترکیبی و … که هر کدام از این ها دارای هزاران هزار طرح و رنگ می باشد.

کاغذ دیواری ایتالیایی پرفروش

کاغذ دیواری را کشورها و برندهای مختلفی تولید می کنند یکی از این کاغذ دیواری ها در کشور ایتالیا تولید می شود. کاغذ دیواری ایتالیایی پرفروش ترین کاغذ دیواری در بازار موجود است زیرا تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد. در ایتالیا برای تولید کاغذ دیواری از دستگاه های تجهیز و پیشرفته برای چاپ آنها استفاده می کنند که طرح های روی کاغذ واضح و شفاف است که زیبایی کاغذ دیواری را چند برابر می کند.

کاغذ دیواری ایتالیایی روزانه در حال پیشرفت هستند و امروزه این کشور طرح های سه بعدی که دارای عمق هستند را تولید می کند که زیبایی منحصر به فردی دارد. قیمت کاغذ دیواری های ایتالیایی نسبت به کاغذ دیواری های ایرانی و چینی خیلی گران تر است زیرا متراژ رول های آنها بیشتر است و هرروز طرح های جدید و زیبایی را وارد بازار می کنند.

کاغذ دیواری های ایتالیایی طرح ها و رنگ های متنوعی دارند، بعضی از آنها در کارخانه پشت آنها را با مایعی آغشته می کنند که در زمان نصب نیازی به استفاده از چسب نمی باشد، فقط کافی است پشت کاغذ دیواری را کمی مرطوب کرده و در جای مورد نظر نصب نمایید.

این برند کاغذ دیواری ها مزایای زیادی نسبت به برندهای دیگر دارد که مهم ترین مزایای آن این است که اکثر آنها قابل شست و شو هستند بعد از گذشت زمان و کثیف شدن کاغذ دیواری به راحتی میتوان آن را با استفاده از یک ابر نم دار آن را مانند روز اول تمیز کنید.

شرکت آرین آرایه تمامی طرح ها و رنگ های به روز کاغذ دیواری ایتالیایی را موجود دارد و با توجه به مقدار بودجه ای که شما در نظر گرفته اید بهترین جنس را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد و برای نصب کاغذ دیواری از نصاب های ماهر و حرفه ای با تضمین برای شما کار را انجام می دهند.

منبع: کاغذ دیواری ایتالیایی

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید