بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

انتشار نخستین تصویر مستند Mercedes-AMG GT3

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ

همان‌طور که می‌دانید پس از توقف تولید SLS AMG، مدل Mercedes-AMG GT جایگزین آن شده است. حال پس از گذشت چند ماه از ورود آن به خیابان‌ها، بحث و اظهارنظر درباره جایگزین مدل مسابقه‌ای SLS در محافل خودرویی مختلف وجود دارد که چندان هم بیراه نیست! در این مدت خود کمپانی هم اطلاعات زیادی درباره نماینده جدید خود در مسابقات منتشر نکرده است.

اما چند روز پیش، اسنادی از خودروی مجهول به دست آمده که نشان از رونمایی عمومی آن در موتورشو ژنو امسال دارد، البته این احتمال قطعی نیست اما به‌هرحال امید آن هم شیرین است!

مرسدس بنز نیز اخیراً تنها یک تصویر از نمای جلوی جنگجوی جدید خود با چهره‌ای بسیار جدی و خشمگین منتشر کرد که نشان از ارتباط غیرقابل انکار آن با اجداد خویش دارد به‌طوری که برای مثال طرح جلوپنجره آن بیننده را به یاد مدل مخصوص مسابقه W154 می‌اندازد که سال 1938 با رانندگی “رادولف کاراچیولا” در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کرد. در مجموع نمای جلو با جلوپنجره و چراغ‌هایی که عصبی و زاویه‌دار هستند مخوف و دلهره‌آور طراحی‌شده است.

Mercedes-AMG GT3 برای فصل 2016 مسابقات GT3 آماده خواهد بود. با احتمال قریب‌به‌یقین دارای قدرت بیشتر و وزن کمتر است و توقعات را برآورده خواهد کرد چون بالأخره هرچه که باشد وظیفه جایگزینی مدلی پرافتخار را به دوش دارد!

با توجه به این‌که نسخه‌های شهری این مدل نیز آسفالت پیست را می‌بلعند باید انتظار داشت که نسخه مسابقه‌ای همگان را جداً تحت تأثیر قرار دهند.

 

منبع: پدال

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۰۳
  • ۵۶۷ نمایش

amg gt3

مرسدس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی