فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که سبب شده است بیشتر مصارف صنعتی آسان تر شود تکنولوژی به نام پرینتر سه بعدی می باشد که دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد موجب شده است تحول بسیار عظیمی در صنعت پرینترها شکل بگیرد در ادامه ی این مطلب در مورد پرینتر سه بعدی فیلامنتی که بیشتر استفاده صنعتی دارد در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پرینتر سه بعدی فیلامنتی



مواد مصرفی (Filament) مصرفی خوراک دستگاه چاپ رایانه ای های سه آجل نهاده شده بر تکنولوژی FDM است. همان طور که دستگاه چاپ رایانه ای های دو آجل نادره و عادی فقر به کارتریج به نشانی ماده مصرفی دارند در پرینتر های سه آجل نیز سپرده به تکنولوژی آن ها مواد مختلفی در اشکال مختلف حالت مصرف ثبوت می گیرند. این نفقه امانت به دمای ذوب تغییر بعد طبیعت داده و نازل می تواند غلاف ها را روی هم تحکیم دهد تا پاره ساخته شود.
فیلامنت چاپگر سه آجل چوب رشته چاپگر ۳D است که مخلوطی از ۴۰ درصد چوب با چسب پلیمر است. این امرار را می توانمندی در اکثر چاپگر های سه آجل که ABS  و PLA را چاپ می کنند کاربرد کرد. نوع چاپ آن همانند PLA بوده و می آمادگی در دمای ۱۷۵ تا ۲۵۰ منصب اشل سانتی گراد چاپ شود. فیلامنت پرینتر سه مستقبل چوب در طول چاپ بوی چوب می دهد و قطعات چاپ شده را در آخر می تمهید برش و سمباده و رنگ کرد.
قطعاتی که فیلامنت پرینتر سه آتی چوب میسازد افزون مثل قطعات مخلوق شده با چوب است که همین خصوص امر دلیل خاص بی پروایی کردن این مصرف شده است البته برند و کیفیت فیلامنت در این مورد از فیلامنت های خاص متجاوز مهم است و همین حجج باعث میشود که اگر از مواد اولیه کم بها و بی کیفیت کاربرد شود طرح فقط رنگ چوب میشود اما اگر کیفیت امرار هر چه اغلب ریح قطعات نهایتا به قطعات خلق شده به چوب بیش قرین تر میباشند.
در همین بنیاد نرم افزارهایی بابت دستگاه چاپ رایانه ای های سه آجل پیدایش شده اند که میتوانند طرح هایی خاص را به گسسته خلق شده با فیلامنت چوب بدهند. یکی از این نرم ادوات های که بر روی نرم آلات cura قابل نصب است با تبدل دما در حین پرینت میتواند رده های ناکام محنت کشیده ای بر روی چوب بیاندازد و آن را به نمونه ی وضع شده با خود چوب بسیار شبیه بکند.نرم ادوات دیگری وجود دارد که آن هم بر روی نرم آلات cura نصب میشود که قابلیت این را دارد که پرینت چوب را با بهترین کیفیت ادا دهد زیرا چوب بعد از اکسترود شدن از ارزان در صورتی که دما قدری نا ارزان آرزو بادا پف کرده و ورقه بشره آفریده شدن کار را اغلب نشان میدهد.

  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • حسین مقصودلو