attachment is not defined
به اشتراک بگذارید :
وضعیت : ناموجود
کد کالا :10200081

portable folding photography lighting soft box

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن یک عکس عالی از محصول، نور پردازی آن است که فراهم کردن شرایط لازم واقعا مشکل می باشد. خیمه عکاسی تا شو مانند یک معجزه بوده و کارایی جالب و کار آمد آن شما را شگفت زده می نماید. این خیمه و یا سافت باکس عکاسی جدید تک سبد، از جنس پلاستیک خاصی است که مانند مقوا بوده و طوری طراحی شده که می توان آن را باز نموده و همانند یک کیف و کلاسور همراه برد و در صورت نیاز دوباره ببندید. مهم ترین خصوصیت لایت باکس تک سبد که آن را از نمونه های خارجی و داخلی متمایز می سازد. نور بسیار قوی و زیادی است که از ترکیب دو نور ال ای دی سفید و زرد به وجود آمده و روشنایی بی نظیری را در داخل باکس ایجاد می نماید. چراغ های ال ای دی به صورت شاخه ای در چهار طرف بالای باکس قرار گرفته و از طریق یک آداپتور به برق وصل می شوند. در قسمت بالا نیز یک سوراخ تعبیه شده تا بتوانید از بالا نیز عکاسی نمایید. به همراه محصول سه قطعه مقوا در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه می گردند.

مشخصات

برند و مدل باکس نور عکاسی تک سبد
جنس نوعی پلاستیک
وزن باکس 268 گرم و آداپتور 220 گرم
ابعاد 30*30*30 سانتی متر
منبع نور 72 عدد چراغ ال ای دی بسیار قوی
منبع نیرو آداپتور مخصوص
مناسب برای عکاسی از انواع محصول و کالاهای کوچک و متوسط
سایر دارای سه عدد مقوای رنگ مشکی، سفید و آبی برای ایجاد بک گراند با رنگ های مختلف، قابل حمل، تاشو، دارای یک سوراخ در بالا برای عکاسی از بالا، ترکیب نور زرد و سفید، مونتاژ و جمع و جور کردن بسیار ساده، عالی برای عکاسی 360 درجه

سافت باکس چیست؟

سافت باکس یا Soft Box یکی از لوازم عکاسی است که به منظور تنظیم و اصلاح نور محیط در حین عکاسی استفاده می شود. به زبان ساده تر یه ابزار نرم کردن نوره که برای عکاسی حرفه ای بسیار کاربردی هم هست. در واقع این محصول توانایی احاطه کردن منبع نوری را به صورت کامل داشته و نور را از یک سمت به سمت بیرون منتشر می کند. یکی دیگر از کارایی های سافت باکس ها کنترل نور به صورتی کاملا ملایم و یکنواخت است که از ایجاد سایه هایی تیز و شدید جلوگیری می کند.

 

سافت باکس چطور کار می کند؟

در زمان عکاسی اگر نورهای محیط بسیار زیاد یا نامناسب باشند شما نمی تونید عکس دلخواهتون رو بگیرید چراکه سایه های تند و تیره بسیار هستند و تصاویر نامناسبی رقم می زنند. سافت باکس به شما کمک می کنه که بتونید عکس هارو با نوری ملایم بدون سایه های شدید بگیرید و حتی وضوح رنگ بندی و جزئیات عکس شماهم بهتر میشه.

انواع سافت باکس عکاسی؟

برای داشتن یه عکس خوب انتخاب نوع سافت باکسی که کار شمارو به بهترین نحو انجام بده هم بسیار مهمه! اینکه ما بریم یه سافت باکس بخریم مشکل رو حل نمیکنه بلکه باید ابتدا بسنجیم چه عکسی میخوایم بگیریم و چه نوری نیاز داریم با چه سایز سافت باکسی؟ پس این نکته خیلی مهمه که شما بهترین سایز و نوع سافت باکس رو خریداری کنین.

سافت باکس ها انواع مختلفی دارند و به دو صورت کلی ثابت و پرتابل یا قابل حمل وجود دارند که معمولا از نوع ثابت برای عکاسی در محلی مشخص استفاده میشه و از سافت باکس پرتابل برای عکاسی هایی که محیط بیرون یا مکان های مختلفی هستند و امکان جابجایی مدل های بزرگ ثابت رو نداشته باشیم استفاده میشه

 

سافت باکس پرتابل چیست و چه کاربردی دارد؟

سافت باکس پرتابل یکی از بهترین انواع چادر های عکاسی هست که بسیار کار راه اندازه و در واقع هم چادر عکاسیه و هم سافت باکس که منبع نور رو خودش تولید می کنه ! در واقع این مدل softbox یه خیمه عکاسی هست که یه تعداد LED توی خودش داره که منبع نورش هستند و علاوه بر اون تمامی نور توسط بدنه به سمت مرکز و داخل خیمه هدایت میشه که بهترین موقعیت نوی مناسب عکاسی رو فراهم می کنه.

سافت باکس پرتابل تک سبد، نمونه ای منحصر به فرد در بازار ایران!

این خیمه دارای بدنه ای از یه نوع پلاستیک مقاوم هست که به صورت پرتابل طراحی شده یعنی به راحتی باز میشه و شبیه به کلاسور جمع میشه و خیلی راحت توی کیف و کوله پشتی شما جای میگیره و میتونین با خودتون هرجایی اونو ببرید. این نمونه برخلاف سایر محصولاتی که توی بازار هستند و با usb و پاوربانک روشن میشن، آداپتور برق شهری داره که قدرت نور دهی بیشتری میده و تقریبا میشه گفت مشکل تمام سافت باکس های پرتابل موجود در بازارو حل کرده و این مدل تنها نمونه دارای آداپتور با قدرت نوردهی فوق العاده بالایی هست.

علاوه بر این داشتن 72 ال ای دی نور مهتابی و آفتابی در کنارهم یکی دیگه از ویژگی های برجسته این محصول هست. ترکیب دو نور مهتابی و آفتابی در کنارهم نوری ملایم و طبیعی تر رو ایجاد میکنه و در زمان عکاسی با موبایل که معمولا با نور لایت باکس های عادی رنگ آبی غالب هست می تونه مانع از بروز این اتفاق بشه و نوری طبیعی رو خلق کنه.

بنابراین! حتما در خرید این محصول عجله کنین چون داشتنش میتونه خیلی کار راه اندازه باشه و هرجا نیاز داشتید عکاسی کنین اونو از تو کیفتون در بیارید باز کنید سرهم کنید و ... از عکاسی باهاش لذت ببرید!

خیمه عکاسی سیارو قابل حمل تک سبد، نیاز های شما به نور پردازی عالی و ایجاد یک عکس واضح و شفاف را کاملا فراهم می نماید. این مدل جالب با رفع اشکال و مشکلات نمونه های داخلی و خارجی تولید شده است.

سافت باکس تک سبد دارای جنس پلاستیک مخصوصی است که تقریبا شبیه مقوای ضخیم بوده . دور تا دور باکس با چسب های دو طرفه نر و ماده به یکدیگر چسبانده می شوند و می توانید آن را کاملا باز نمایید و به راحتی همراه خود در جاهای مختلف همراه ببرید. و یا در زمان عدم استفاده آن را باز نموده و در هر جایی قرار دهید.

 یکی از مشکلات مهم در خیمه های عکاسی ال ای دی، نور کم و ضعیفی است که در هنگام عکاسی با موبایل کم نور بوده و یا  نور های رنگی ایجاد می نمایند. ما در سافت باکس تک سبد این مشکل را کامل حل نموده ایم.

چراغ های ال ای دی به کار رفته در این کالا دارای ولتاژ 12 بوده و نور آن بسیار عالی و قوی است، چراغ های ال ای دی ترکیب نور ال ای دی زرد و سفید در کنار یکدیگر است تا رنگی مناسب و عالی برای عکاسی فراهم نماید.

این چراغ های ال ای دی با تعداد 72 عدد در چهار طرف بالای باکس قرار گرفته تا در همه زوایای کالا نور تابانده شده و بدون سایه عکاسی نمایید. یک آداپتور تبدیل 220 به 12 ولت نیز به همراه محصول فرستاده می شود تا در محل مخصوص به باکس متصل نموده و چراغ ها را روشن نمایید.

در داخل این باکس می توانید مقواهایی با رنگ های متعدد قرار داده و بک گراند هایی با رنگ دلخواه به وجود بیاورید. ما به همراه محصول سه رنگ مشکی، سفید و آبی ارسال می نماییم.

در مورد این محصول نظردهید