توسط ساعدبند بلوتوثی Myo با اشاره فرمان دهید

به گزارش کالارنا، در ادامه به معرفی ساعدبند بلوتوثی Myo که با روش Gesture Control فرمانها را ارسال می‌نماید آشنا خواهیم شد.

توسط ساعدبند بلوتوثی Myo با اشاره فرمان دهید

روش‌های کنترل با اشاره و حالت های دست و بدن (Gesture Control) هر روز بیشتر در بین طرفداران فناوری محبوب می‌شوند و به همین علت توجه شرکت‌های تحقیقاتی وتجاری بزرگ را هم به خود جلب نموده‌اند. به این دلیل که عده‌ای ابزارهایی همچون کینکت مایکروسافت را ناکارآمد می‌دانند ابزارهای دیگری مانند Leap Motion ابداع شدند که می‌توانند حرکات ظریف‌تری را حس و تفسیر نمایند. اما Leap Motion هم از حسگرهای تصویری (بر مبنای مادون قرمز) استفاده می‌نماید و محدودیت‌های خودش را دارد. ما دستگاهی را نمی‌خواهیم که یک جا قرار بگیرد، بلکه دستگاهی را می‌خواهیم که به حداقل حرکات ما در هر زاویه‌ای و با هر شرایطی به خوبی جواب دهد.

خب لابراتوار تالمیک (thalmic) برای این نیاز پاسخی یافته است، یک ساعدبند حلقه‌ای جمع و جور که کمی پایین‌تر از آرنج بسته می‌شود و می‌تواند کوچکترین حرکات انگشتان و دست شما را بفهمد و به سرعت دستورات را به کامپیوتر یا دیگر ابزارهای دیجیتال ارسال نماید، خالقین این ساعدبند اسم خیلی مختصر Myo را برایش انتخاب نموده‌اند.

ساعدبند Myo هم حسگرهای حرکتی دارد که می‌تواند تغییرات قرارگیری دست شما را درک نماید و هم حسگرهای الکتریکی که می‌توانند کوچکترین پالس‌های الکتریکی ارسال شده را درک نموده و تشخیص دهد که کدام پالس برای کدام حرکت در کدام انگشت است. همه داده‌های دریافت شده از طریق این ساعدبند با چنین دقت و جزییاتی، از طریق بلوتوث 4 به دستگاه مورد نظر ارسال میگردند.

هم‌اکنون Myo با سیستم عامل ویندوز و مک سازگارمی‌باشد و به زودی API آن برای اندروید و IOS عرضه خواهد شد. اگر طالب Myo باشید می‌توانید آن را با قیمتی حدود 150 دلار پیش خرید کنید.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 45

به "توسط ساعدبند بلوتوثی Myo با اشاره فرمان دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسط ساعدبند بلوتوثی Myo با اشاره فرمان دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید