Skip to main content
ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه

ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شد مقدار دیده شدن اس ام اس نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است و درصد دیده شدن توسط اس ام اس و پیام کوتاه بسیار بالاتر از انتقال پیام به وسیله اینترنت است. سامانه ارسال پیام کوتاه راه ارتباطی و مهم برای فروش های بیشتر و فعالیت های همزمان را فراهم می کند. داشتن سامانه ارسال پیام کوتاه به صورت شخصی دارای امتیازات بالایی است که سبب اطمینان و جلب مشتری همیشگی برای محصول و خدمات شما می شود. مخاطب زمانی که از یک شماره مخصوص پیام دریافت کند متوجه شما شده و زودتر جذب می گردد تا این که هر بازه زمانی شماره ناشناسی به اون پیام دهد و تشویق به خرید و یا معرفی محصول خود کند. اعتماد و ایجاد اطمینان رمز اول ماندگاری و جلب مخاطب است. به همین دلیل در اولین مرحله برای اثرگذاری بیشتر، باید یک سامانه ارسال پیام کوتاه خصوصی را برای خود فراهم کنید.

    ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه و دسترسی مستقیم به مخاطب

بحث یافتن مخاطب و ایجاد ارتباط همیشگی برای معرفی محصولات و خدمات یکی از اصول اولیه برای هر کاری می باشد. این که چگونه مخاطب را همیشه در دسترس داشته باشید و بتوانید در هر زمان و مکانی به معرفی محصولات و خدمات جدید بپردازید جز مسائلی است که به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه و دردسترس داشتن شماره های مخاطبان به راحتی فراهم می شود. شما توسط سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید علاوه بر ارسال پیام به مخاطبان همیشگی خود در جلب کردن افراد، مخاطبان و مشتریان جدید نیز اقدام کنید. البته اگر پیامک شما جذاب باشد به وسیله مخاطبان قبلی به شکل زنجیره وار ارسال شده و خود به خود باعث جلب افراد زیادی به سمت شما می گردد. که این به مهارت و ترفندهای نوشتاری پیامکی و معرفی خدمات و محصولات توسط شما بستگی دارد.
در مطالب بعدی در مورد ارسال پیامک از طریق اینترنت توسط سامانه ارسال پیام کوتاه می پردازیم.

اشتراک گذاری

جذب کردن مشتری به وسیله استفاده از پنل اس ام اس دارای فن خاصی است که هر کسی توانایی آن را ندارد و مهارت داشتن در این زمینه بسیار مهم است. بعضی از مشترکین پنل اس ام اس براین باورند که تبلیغات با این روش نتواسته است سود خوبی را نصیب آن ها نماید و بازدهی قابل قبولی نتوانسته اند دریافت کند اما بسیاری از مشترکین پنل اس ام اس این باور را قبول ندارند و روزانه میلیون های پیام از طریق پنل اس ام اس ارسال می کنند و شاید هزینه های تبلیغات به روش های دیگر را حذف کرده اند تا بتوانند از این روش به تبلیغ بپردازند. علت این دو تفکر چیست؟ تبلیغات روش موثری برای جذب نمودن مشتری و کسب درآمد می باشد این باور را همه پذیرا هستند ولی روش و نحوه تبلیغات است که باعث تفاوت این دو تفکر می گردد. زمانی که شما یک متن طولانی را برای ارسال از طریق پنل اس ام اس انتخاب می کنید قطعا تاثیر کمتری را نسبت به متن کوتاه خواهید دید. در صورتی که متن شما حالت فانتزی و خودمانی تر داشته باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای استفاده از سامانه پنل اس ام اس و بازاریابی با این روش باید مهارت نوشتاری و گفتاری خود را تقویت نموده و روانشناسی فروش را فراگرفته و در متن پیامک خود ایجاد نمایید تا بتوانید بیشترین بازده را از این نحوه تبلیغ به دست آورید.


    استفاده از پنل اس ام اس ثابت و تاثیر گذاری بیشتر


قطعا برای شما نیز، شماره های ناشناس و ارسال پیامک از جانب آن ها تاثیر ندارد و آن ها در اولویت خواندن از طرف شما قرار نمی گیرد ولی زمانی که شماره آشنایی به شما پیام می فرستد سعی می کنید زودتر به آن پاسخ دهید و آن را در اولویت خواندن و دیده شدن قرار خواهد گرفت استفاده از پنل اس ام اس ثابت و مشخص با یک شماره ثابت می تواند تاثیر زیادی بر ایجاد حس اطمینان و هم چنین خوانده شدن و تاثیرگذاری سریع تر از طرف مخاطب قرارگیرد. بنابراین تهیه یک پنل اس ام اس مخصوص خودتان می تواند باعث بازدهی بهتر و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبین شود و شما هر زمان نیاز به تبلیغ داشتید با در دست داشتن آن به ارسال پیام بپردازید.

روش معمول ارسال پیام کوتاه از طریق گوشی همراه و با نگارش پیام و ارسال آن به فرد دیگر امکان پذیر است اما روش های دیگر ارسال پیام کوتاه می تواند ارسال از طریق پیام متنی تلفن و فرستادن به افراد زیادی در بستر اینترنت صورت گیرد که با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه این کار انجام می شود. سامانه ارسال پیام کوتاه همراه با بقیه ابزارهای بازاریابی باعث ایجاد ارتباط موثر بین مصرف کننده و تامین کننده کالا و خدمات می گردد استفاده از پیامک و ارسال از طریق یک سامانه ارسال پیام کوتاه ثابت ایجاد ارتباط زیادتر شده و اطمینان مخاطب بیشتر جلب می گردد. ارتباط داشتن دو سویه بین مخاطب و فرستنده پیام از طریق پنل ارسال پیام کوتاه یاهمان پنل اس ام اس امکان پذیر است.
باتوجه بررسی های صورت گرفته و طبق آمار تقریبا 98 درصد از پیام های تبلیغاتی به صورت اس ام اس دیده می شود در صورتی که پیام های ایمیلی تنها مقدار 22درصد قابل دید می باشد و افراد تمایل کمتری به خواندن پیام های تبلیغاتی ایمیلی دارند. سامانه ارسال پیام کوتاه دارای امکانات و مزایای متعددی جهت استفاده می باشد، افراد دارای کسب و کار به راحتی می توانند مقدار اثر گذاری پیامک تبلیغاتی ای را که جهت مصرف کننده ارسال می کنند بیازمایند. دراین حالت بازاریاب شما هستید و مصرف کننده آن سوی خط تلفن همراه خود وجود دارد.

همان طور که در مطالب قبلی عنوان کردیم، ارسال اس ام اس از طریق فرستادن پیامک انبوه به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه دارای مزیت های زیادی است و محبوبیت بسیاری بین جامعه دارد و باعث جذب افراد زیادی در این زمینه به سمت پیامک تبلیغاتی و در آخر محصول و یا خدماتی که شما قصد معرفی آن دارید، می گردد. بهره گیری از سامانه ارسال پیام کوتاه شخصی جهت ارسال پیامک انبوه راه بسیار موثری برای نتیجه بخش بودن فروش و جهت پیدا کردن مصرف کننده اصلی است این روش راه موثری برای جلب نمودن اعتماد مشتری، معرفی برند و ایجاد تاثیر گذاری تبلیغ جهت محصول می باشد.  سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند در بهره برداری از مسائل تبلیغاتی بسیار موثر و اثر گذار باشد ولی نباید فواید دیگر آن از جمله ارسال اطلاع رسانی که بخش عمده ای از استفاده آن می باشد را در نظر نداشت.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×