فیس براش روتوری
از فیس براش روتوری استفاده کنیم یا ویبره؟
جولای 24, 2017
از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟
از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟
جولای 26, 2017
فیس براش روتوری
از فیس براش روتوری استفاده کنیم یا ویبره؟
جولای 24, 2017
از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟
از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟
جولای 26, 2017
ماسک اسپرولینا

ماسک اسپرولینا

زمانی که شما صورت خود را میکرودرم می کنید، لایه رویی پوست برداشته می شود و سلول های زنده شروع به تولید کلاژن می کنند تا پوست ترمیم شود بنابراین پوست شما در این زمان بسیار مستعد است و قدرت جذب بالایی دارد زیرا گردش خون در پوست در این لحظه بالا است. در این زمان بهترین شرایط فراهم است که شما از ماسک هایی استفاده کنید که حاوی مواد مغذی زیادی هستند و از این طریق سریعا جذب صورتتان می شود و بهترین ماسک در این مورد، ماسک اسپرولینا است.

اسپرولینا چیست

اسپرولینا یک جلبک سبز است که به معدن طلایی مواد غذایی نیز معروف است. دلیل این نامگذاری، به دلیل خواص بیشماری این جلبک سبز آبی است:

1-    بیش از 60 درصد این جلبک، از پروتئین تشکیل شده است که این پروتئین ها به بیشترین مقدار، قابل جذب هستند به همین دلیل، جلبک اسپرولینا به قابل جذب ترین پروتئین گیاهی شناخته شده است.

2-    میزان ویتامین های C و E و B و A در این جلبک بسیار بالا است.

3-    در این جلبک سبز آبی، میزان رنگدانه بتاکاروتن و کارتنوئید زیاد است که این رنگدانه ها برای بهبود رنگ پوست بسیار مناسب است.

4-    این جلبک کربوهیدرات و چربی کمی دارد و در نتیجه از این نظر فرد استفاده کننده از این نظر مطمئن است که چربی پوست افزایش نمی یابد و همچنین کلسترول در این گیاه وجود ندارد.

لذا با توجه به خواص نام برده برای این جلبک، این ماسک بهترین گزینه برای افرادی است که میکرودرم انجام داده اند.

استفاده از ماسک اسپرولینا پس از میکرودرم

همان گونه که گفتیم، پس از میکرودرم، پوست صورت شما آمادگی بالایی برای جذب مواد مغذی دارد به همین دلیل استفاده از این ماسک، یکی از بهترین اعمالی است که هر فرد بیمار می تواند انجام دهد. البته باید توجه داشت که هر عملی که قرار است پس از میکرودرم انجام دهید باید تحت نظر پزشک معالج صورت گیرد. حتی استفاده از همین ماسک، ممکن است متناسب با عارضه پوستی شما سازش نداشته باشد. به طور کلی اثرات این ماسک بر صورت شما شامل موارد زیر است:

1-    میزان آبرسانی در پوست شما را زیاد می کند در نتیجه پوست شما را با طراوت می کند.

2-    مانع از بروز آکنه و جوش در پوست می شود.

3-    از برو لک و چروک در روی پوست جلوگیری می کند.

4-    باعث می شود که چربی اضافی پوست رفع شود و در نتیجه چربی پوست کنترل شود.