نسل جدید هدست Aurvana کریتیو با NFC

به گزارش کالارنا، شرکت کریتیو (Creative) که سالهاست در عرصه تجهیزات صوتی فعالیت دارد، نسل جدید هدست Aurvana را با سبک طراحی متفاوت و استفاده از فناوری NFC ارائه نموده است. در ادامه به معرفی این مدلها خواهیم پرداخت.

نسل جدید هدست Aurvana کریتیو با NFC

نسل جدید هدست Aurvana کریتیو شامل سه مدل Aurvana Platinum، Aurvana Gold و Aurvana Live!2 می‌شود که هر سه مدل اختصاصا برای دوستداران حرفه‌ای موسیقی عرضه شده‌اند. از قابلیت‌های کاربردی به کار رفته در هدست های پلاتینوم و گلد، میتوان به استفاده از فناوری ShareMe اشاره نمود که از طریق امواج بی سیم، قطعات موسیقی را از یک دستگاه پخش‌کننده، بین دو هدست به اشتراک می‌گذارد. این فناوری می‌تواند در سفرهای طولانی مدت با هواپیما و قطار بسیار مفید باشد تا بتوانید محتویات محصولات هوشمند همراه خود را با همسفرتان به اشتراک بگذارید. از دیگر فناوری‌های به کار رفته در هدست ها، می توان به فناوری NFC، اتصال چند نقطه‌ای انحصاری کریتیو (اتصال بین دو دستگاه هوشمند)، حذف نویز فعال و پشتیبانی از کدک‌های پیشرفته بلوتوث اشاره نمود. درایوهای نئودیمیوم با ابعاد 50mm و استاندارد Studio-Grade می‌توانند صدای بیس قدرتمند و عمیقی را ایجاد نمایند. باتری‌های داخلی این دو هدست توسط شارژر USB شارژ شده و می‌توانید با استفاده از آداپتور مخصوص، هدست های خود را درون هواپیما شارژ نمایید.

در دیاگرام های به کار رفته در هدست Aurvana Live!2 از آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم بهره گرفته‌اند که باعث می‌شود صدایی شفاف و واضح را برای شما به وجود آورند. درایور نئودیمیومی با ابعاد 40mm برای کاربرانی که از هدست Live!2 استفاده می‌نمایند، صدایی زنده و شفاف را تولید مینماید و شما را در فضای یک کنسرت موسیقی قرار می‌دهد. همچنین این هدست به یک میکروفون خطی برای مکالمه تلفنی مجهز گردیده است. سال گذشته کریتیو در نمایشگاه IFA 2013 برلین از Aurvana های جدید  رونمایی نمود و هم‌اکنون هدست Aurvana Platinum با قیمت 300 دلار، هدست Aurvana Gold با قیمت 200 دلار و در نهایت هدست Aurvana Live!2 نیز با قیمت 130 دلار در بازار عرضه می‌شوند.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 49

به "نسل جدید هدست Aurvana کریتیو با NFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید هدست Aurvana کریتیو با NFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید