+
۱

بانیفا | ۱۴ نکته برای جلوگیری از شکست برند (اینجا کلیک کنید)

بانیفا | ۱۴ نکته برای جلوگیری از شکست برند

از آنجایی که روند استارتاپ‌ها روز به روز تغییر می‌کنند بنابراین برند شما بعد از مدتی تاریخ گذشته خواهد بود و باید فکری به حالش بکنید و یا اینکه شاهد شکست آن باشید. اما اگر امروز شما این مقاله از بانیفا را مطالعه می‌کنید بدین دلیل هست که دوست ندارید برندتان شکست بخورد! چیزی که قبلا و سال‌ها پیش جذاب بود و مشتریان و مخاطبان از آن راضی بودند بعد از گذشت سال‌ها و با آمدن برند‌ها و کمپانی‌های جدید جذابیت خود را از دست می‌دهند چرا که برند‌های جدید قطعا با تمایلات مخاطبان حاضر پیش می‌روند و انسان‌ها روز به روز پیشرفت کرده و انتظارات جدیدی دارند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید