+
۱

چگونه برای سال نو در رسانه‌های اجتماعی، تقویم محتوایی خلق کنیم؟ | گروه بازاریابی جوهر (اینجا کلیک کنید)

چگونه برای سال نو در رسانه‌های اجتماعی، تقویم محتوایی خلق کنیم؟ | گروه بازاریابی جوهر

گونه برای سال نو در رسانه‌های اجتماعی، تقویم محتوایی خلق کنیم؟

خلق تقویم محتوایی برای رسانه های اجتماعی
آیا شما علاقه‌مند به طرح‌ریزی پست‌ها و مطالب اجتماعی‌تان، پیش از فرارسیدن سال نو هستید؟ یک تقویم محتوایی می‌تواند در رساندن پیام درست به مخاطبتان در زمان مناسب، به شما یاری برساند. در این مقاله شما خواهید فهمید که چطور پست‌ها و متن‌هایی با ارزش یک‌ساله در رسانه‌های اجتماعی بسازید.

1. ایجاد صفحۀ گسترده (Spreadsheet)
گام اول در ایجاد تقویم محتوایی این است که همه‌چیز را در یک صفحۀ باز آماده کنیم. شما می‌توانید این کار را در صفحات گوگل یا اکسل انجام دهید. در سطر بالای صفحه‌تان، روزهای هفته را بنویسید. روزهای هفته را مانند نمودار زیر، به ردیف بالای تقویم محتوایی‌تان اضافه کنید:

د ج ب الف
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه

 

رای دهندگان

johar  

دیدگاهتان را بنویسید