اطلاعیه تغییر نام سایت
اطلاعیه تغییر نام سایت
آوریل 7, 2018
طراحی تراکت تبلیغاتی
طراحی تراکت تبلیغاتی
آوریل 28, 2018
اسلاید طراحی لوگو

اسلاید طراحی لوگو

با توجه به وسعت دنیای اینترنت و روش های متعددی که برای کسب درآمد در اینترنت ایجاد شده است ،  باعث رونق گرفتن هرچه بیشتر اینگونه روش ها و همچنین استقبال بیش از پیش کاربران ایرانی شده است .

کسب درآمد از تبلیغات بنری

کسب درآمد به شیوه ی اینترنتی مورد استقبال بسیاری صاحبان وب سایت و فعالان در اینترنت گردیده ، بطوری که بسیاری از کاربران به منزله یک شغل روی آن برنامه ریزی میکنند .

در این مطلب ، که پیرو مقالات قبلی و در موضوع  بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد به طور مفصل به موضوع کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ( بنری ) می پردازیم .

وقتی به گذشته بازمیگردیم ، به خاطر می آوریم که تبلیغات به شکل امروزه قابل مشاهده و با دقت انجام نمیگرفت و نوعی شکل و نظمی که این روزها نمایش آگهی به خود گرفته است کاملا متفاوت از گذشته می باشد . درست است که این وسعت و بروزسانی اگهی سبب بسیاری از تغییرات شده است اما همچنان با توجه به انواع جدید آگهی اینترنتی در ایران ، بنر تبلیغاتی ( به ویژه با ساختار موشن و متحرک ) جزو بهترین روش ها محسوب می شود و این روزها همچنان شاهد قدرت این مدل نمایش آگهی در فضای مجازی هستیم .

سیستم تبلیغات کلیکی

با به وجود آمدن سیستم آگهی های کلیکی در ایران ، که در ابتدا تنها به انحصار یک یا سه شرکت این خدمات ارائه می شد و کم کم پس از مدتی تعداد این شرکت ها به لطف استقبال کاربران و موثر بودن روش تبلیغ از این طریق . تعداد شرکت های واسط ( سیستم آگهی کلیکی یا کسب درآمد از نمایش بنر ) افزایش یافت ، به نحوی که تبلیغ و نمایش از این روش به استاندارد واحد و استقبال روز افزون تبدیل شده است .

بنر بین پست

کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

روش کار با سیستم کلیکی به دین صورت می باشد که در لحظه به صورت خودکار مبلغی از تبلیغ دهنده کسر و به حساب نمایش دهنده افزوده می شود . قالب ترین سیستم این مدل آگهی به صورت نمایش تصویری یا همان بنر می باشد که با فرمت گیف طراحی و خروجی گرفته می شود . بنرها جدا از سبک های مختلف در طراحی آن ها ، نقش بسزایی هم در فروش محصولات و معرفی خدمات شرکت ها ایفا می کنند . به همین دلیل بوده که همواره با وجود پلت های نمایشی گوناگون مانند تبلیغات html  ، تبلیغات ویدیویی و … همچنان Banner جزو بهترین روش ها به شمار می رود که شرکت ها یا همان تبلیغ دهندگان این مدل نمایش آگهی را به سایر روش ها در اکثریت موارد ترجیح میدهند .

کسب درآمد از نمایش بنر !

چارچوب پیکسلی که به عنوان بنر در سایت ها به نمایش در می آید ، یک پروسه حساس را طی می کند و در صورتی که این پروسه به خوبی انجام نشود به واقع نه صاحب تبلیغ سودی را می برد نه وب سایت نمایش دهنده ، چرا که شما باید از نقطه شروع کار با یک هدف مشخص و دقیق پای به عرصه تبلیغات اینترنتی بگذارید و قافل شدن در این امر نمیتواند نتیجه ی قابل قبولی برای هر دو طرف ( نمایش دهنده و تبلیغ دهنده و همچنین شرکت واسط { شبکه تبلیغات کلیکی } ) حاص شود .

 

کسب درآمد از تبلیغات بنری

کسب درآمد از تبلیغات بنری

 

نکات مهم و کلیکی برای کسب درآمد و اثری بخش بیشتر آگهی 

۱- به هیچ عنوان از داشتن استراتژی برای درج آگهی سایت خود نهراسید ، یک اشتباه سهوی و با کم دقتی می تواند اثرات منفی برای شما به همراه داشته باشد . منظور از استراژی به طور خلاصه این است که بدانید دقیقا با چه هدف و قصدی می خواهید تبلیغات بنری انجام دهید و بر اساس آن فکر کنید ، رقبا را دنبال کنید ، اهداف را روی کاغذ بنویسید ، اشکالات را بررسی و رفع ، سپس اقدام کنید .

مرحله اول بیشتر برای تبلیغ دهندگان می باشد ، اما رعایت آیتم اول برای هر دو سمت مفید خواهد بود .

۲- همانطور که شرکت اگهی دهنده باید با یک برنامه ریزی وارد عمل شود ، وب سایت نمایش دهنده هم کار آسانی پیش رو ندارد و آن هم برای کسب درآمد مناسب از نمایش آگهی می بایست با اهداف بلند ، وب سایت خود را به یک سایت پربیننده و بازدید تبدیل کند . تا در پی آن نتیجه قابل داشته باشد .

نتیجه گیری :

در نتیجه برای کسب در آمد قابل قبول در فضای مجازی ، راه های مختلفی وجود دارد ، اما با توجه به اینکه محوریت موضوع این مطلب در ارتباط با بنر تبلیغاتی و حوزه تبلیغات آنلاین بود ، بیشتر های به مفید ترین و موثر روش کسب در آمد از طریق سیستم تبلیغات کلیکی پرداختیم .

انتهای مطلب .

اختصاصی طراح من

S VahidReza Farahani
S VahidReza Farahani
با سلام ، سید وحید رضا فراهانی هستم متولد دی ماه 1368 ، علاقه مند به نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار موشن گرافیک همچون افترافکت ، طراح من با هدف ایجاد یک بستر مناسب در ارائه خدمات طراحی گرافیک به صورت آنلاین که بتواند نیاز شرکت ها و کسب و کارها برای داشتن یک طراحی مدرن در حوزه تبلیغات را پاسخگو باشد ، ایجاد شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *