پاره شدن رباط صلیبی زانوی چپ لئوناردو باربوسا

مصدومیت لئوناردو باربوسا

پاره شدن رباط صلیبی زانوی چپ لئوناردو باربوسا،باعث شد این گارد برزیلی ادامه فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را از دست بدهد و نتواند در ادامه فصل بوستون سلتیکس را همراهی کند.
باربوسا در بازی دوشنبه شب سلتیکس مقابل شارلوت بابکتز مصدوم شد و آزمایش MRI در روز سه شنبه مصدومیت این بازیکن را تایید کرد.هنوز تاریخ عمل جراحی این بازیکن مشخص نشده است.
این بازیکن در ۴۱ بازی ای که در این فصل از رقابت ها برای تیم Boston Celtics انجام داده است،متوسط ۵٫۲ امتیاز،۱ ریباند و ۱ پاس منجر به گل را به دست آورده است.گرچه آمار این بازیکن عملکرد درخشانی را نشان نمی دهد اما باربوسا در شرایط کنونی سلتیکس می توانست برای این تیم مفید باشد.
باربوسا سومین بازیکن بوستون سلتیکس است که در دو هفته گذشته دچار مصدومیت می شود و ادامه فصل را از دست می دهد.پیش از این نیز راژان راندو،گارد سلتیکس و جارد سالینجر،بازیکن راند اول یارکشی امسال سلتیکس،به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده بودند.باید منتظر ماند و دید داک ریورز (مربی سلتیکس) به چه راهکاری برای مقابله با مصدومیت های متعدد بازیکنان تیمش روی می آورد؟

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. siavash گفت:

    من خودم روباط مچ پام تو مسابقات قهرمانی نوجوانان تهران پاره شد.تازه چون خفیف بود تا ۴ ماه نتونستم بازی کنم.خیلی سخته.اگرم خوب نشه دیگه نمیتونه بازی کنه

    • admin گفت:

      البته این آسیب ها به زمان زیادی برای ریکاوری نیاز داره ولی معمولا خوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *