کوین اشلی برنامه نویسی است که ظاهرا حسابی از ویندوز ۸ خوشش آمده و چندین برنامه برای این سیستم عامل منتشر کرده است . او پستی در وبلاگ خود قرار داده است و ادعا می کند که ویندوز ۸ یک ” سیستم عامل فوق العاده ” است . گرچه شاید طراحی یک اپلیکیشن برای محیط مترو به سخت بتواند پول ساز باشد ، اما همه چیز با صبر ، تلاش و تعهد امکان پذیر خواهد بود .

شاید گفته های کوین اشلی و درآمد فوق العاده اش از ویندوز ۸ ، برنامه نویسان را ترغیب به ساخت برنامه هایی برای این سیستم عامل کند . کوین ادعا می کند برنامه هایی که برای ویندوز ۸ نوشته است ، برای او در طی ماه حدود ۳۰۰۰۰ دلار درآمد زایی داشته اند که این درآمد از طریق فروش و تبلیغات داخلی برنامه ها برای او بوجود آمده اند . جالب است بدانید که همه این برنامه ها با مجوز رایگان نیز در دسترس می باشند .

کوین می گوید که شب و آخر هفته های زیادی را به کد نویسی مشغول بوده و تا ساعت ۲ نیمه شب بیدار می مانده و روی برنامه های خود کار می کرده است . مسلما کار آسانی نیست . برنامه هایی که کوین ساخته اکنون مورد استفاده بیش از نیم میلیون نفر از کاربران سراسر جهان می باشد . او در ادامه می گوید که تمامی بررسی های کاربران و نظرات شان را به دقت می خوانده و به سوالات اکثر آنها پاسخ می داده .
صدها بهبود در نقاط مختلف برنامه ها و طبق تقاضای کاربران ایجاد می کرده است . وی ادامه می دهد که هر برنامه ای که بخواهد به این جایگاه برسد ، باید روی آن به سختی کار کرد و مجددا به سه عامل صبر ، تلاش و تعهد اشاره می کند .

یکی از مواردی که ممکن است شما را شگفت زده کند ، بازی Card Games Chest می باشد که کوین آن را نوشته است . این بازی اکنون در فروشگاه ویندوز ۸ موجود است و جزو بازی های بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز که توسط ۵۸۱ نفر رتبه بندی شده است و ۴ ستاره را به عنوان امتیاز در مقابل خود می بیند .

کوین در مورد این بازی می گوید : هنگامی که این پروژه را شروع کردم ، به هیچ وجه به درآمد فکر نمی کردم . چون این کار سرگرمی من بود . شب ها و آخر هفته ها و زمانی که از کارهای روزمره دور می شدم روی این پروژه کار می کردم .

کوین در ادامه این پست همچنین به ترفندهایی برای ساخت اپلیکیشن های بهتر اشاره می کند .
نظر شما در این مورد چیست ؟ به نظرتان شما هم می توانید با توسعه برنامه هایی برای ویندوز ۸ ثروتمند شوید ؟