سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار آی تی

اخبارپروژه مشترک Microsoft و Razer در ساخت موس و کیبورد برای کنس

احتمالا گیمرها در سال آینده برای کنسول Xbox با انتخاب های جذاب تری مواجه شوند.

همیشه این موضوع و بحث اَبَدی در مورد کنسول Xbox  وجود داشته که آیا این دستگاه نیازمند کیبورد و موس می باشد یا نه.هنوز که هنوزه افراد به یک نظر جامع در این زمینه دست پیدا نکرده اند.

به تازگی یک خبرگزاری به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می دهد شرکت مایکروسافت در تلاش برای اجرا سازی پروژه موس و کیبورد برای کنسول Xbox  می باشد که به هر حال خبر خیلی جذاب برای گیمرها می باشد.

این کیبورد و موس توسط شرکت Razer ساخته و طراحی می شود که به هرحال از شرکت های قوی در این زمینه می باشند.

این خبرها و پروژه ها قابل پیش بینی بودند اما موضوع اصلی همکاری دو شرکت مایکروسافت و Razer در این زمینه بوده که در نوع خود جالب توجه می باشد.

این دو شرکت البته در کارهای دیگری قصد همکاری دارند که در تعدادی از آنها رو به شما معرفی می کنیم :

ساخت نورهای مناسب برای کارت گرافیک و ورژن کامپیوتری Xbox که بیشتر مناسب بازی های Overwatch ، DOTA2 و … می باشد.

دستگاه های بازی هنوز که هنوزه به دسته و موضوعات دیگر نیاز دارند که البته این نکته رو باید ذکر کنیم که این دستگاه ها فقط می توانند از یک موس و یک کیبورد بهره ببرند.

این موس ها احتمالا دارای 5کلید بوده و قابلیت جابه جایی عمودی و افقی رو دارا می باشند.این شرکت همچنین بر روی محل قرارگیری نشانه موس نیز در حال تحقیق و بررسی می باشد تا بهترین رو به کاربران معرفی کند.

برنامه نویسان و طراحان می خواهند یک انتخاب باز برای کاربران موس و کیبورد خلق کنند.گزارشات نشان می دهد که این امکان وجود دارد که محل قرارگیری موس و کیبورد نیز قابل تعیین بوده و کاربر می تواند آنها رو در هر فضایی قرار دهد.

شرکت مایکروسافت همچنین این اختیار را دارا می باشد که کاربرانی که می خواهند در استفاده از این موس و کیبوردها سو استفاده نموده تا دستگاه های دیگر کاربران رو هک کنند ، محدود کرده و از دسترسی آنها به بازی جلوگیری کند.

اخبارپروژه مشترک Microsoft و Razer در ساخت موس و کیبورد برای کنسول Xbox

 

این گزارش در نهایت این جمع بندی رو انجام می دهد که احتمال اجرای این پروژه ها حتمی بوده و فقط زمان اون مشخص کنید. به هر حال کاربران و گیمرها در آینده با انتخاب های جذابی در مورد گجت و دسته های بازی در کنسول Xbox مواجه می شوند و می توانند بهترین برای خود رو انتخاب کنند.