ساعات کاری

  10:00 تا 17:30 14:00 تا 24:00

آدرس

مشهد بین هاشمیه 24 و 26

تماس

 05138800808

5
سال تجربه

درباره ما و اپل استور شهپری

_

میتوان گفت اپل استور شهپری یکی از معتبرترین و مورد اطمینان ترین فروشگاه های اپل در سطح مشهد میباشد،چه در سطح نرم افزار چه سخت افزار.

کارهایی که انجام می دهیم
_

خدمات ما

_

فروش

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نرم افزار

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سخت افزار

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اپل آیدی

ساخت اپل ایدی به نام و با مشخصات شما

آپدیت

آپدیت محصولات اپل شما به اخرین ورژن

عیب یابی

عیب یابی محصولات اپل

مشاوره فروش

مشاوره شما در مورد خرید و فروش محصولات اپل

لوازم جانبی

فروش لوازم جانبی های اصلی و های کپی

کیس و کاور

کیس و کاور های اصلی،فانتزی محصولات اپل
730مشتری
1024دستگاه
3کارشناس
7115مراجعه
تیم ما
_

کارشناسان ما

_

مهندس رضا شهپری

کارشناس سخت افزار

مهندس امین شهپری

کارشناس نرم افزار

موقعی که کار می کنیم
_

ساعات کاری

_
شنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
یکشنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
دوشنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
سه شنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
چهار شنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
پنج شنبه10:00 تا 14:00 - 17:30 تا 24
جمعه18 تا 24
اپل
استور

اپل استور مشهد

_

چرا باید محصولات اپل را از اپل استور و نمایندگی اپل خریداری کنیم؟

اپل استور یا نمایندگی اپل یک فروشگاه معمولی گوشی های همراه و قطعات کامپیوتری نیست، بلکه نقطه شروع سفر به دنیای اسرارآمیز اپل است. دنیایی که همه چیز به دقت و هوشمندانه طراحی شده است و هیچ چیز تصادفی نیست. از لذتی که در حضور در اپل استور احساس میکنید گرفته تا احساسی که در هنگام باز کردن پکیج محصولات به شما دست می دهد! به همه چیز فکر شده است. یکپارچگی در طراحی همان چیزی است که اپل را جزو محبوترین برندهای تاریخ ساخته و این یکپارچگی را زمانی کاملا درک خواهید کرد که وارد یک اپل استور معتبر شوید.

فرقی نمیکند کجای دنیا باشید، اپل استورها همه شان مثل هم هستند، از طراحی دکوراسیون بگیرید تا استاندارهای رفتاری کارکنان. شیک بودن در اوج سادگی فسلفه طراحی در اپل است و این را در دکوراسیون اپل استور ها هم می توانید حس کنید. میزهای چوبی مستطیلی با پایه هایی ساده، صندلی های چوبی مکعبی شکل، ترکیبی لاکچری از شیشه و کامپوزیت و محصولاتی که مثل مروارید می درخشند.

اما حضور اپل در ایران همواره چالش های خودش را داشته که باعث سردرگمی و ابهام طرفداران این برند جهانی شده است و این موضوع جدیدی نیست. وجود تقاضای بسیار و از آن طرف آشفتگی ناشی از تحریم ها و نیز قوانین گمرکی کشور، فضا را برای سودجویان مهیا ساخته و شاهد فروشگاه های نامعتبر، قیمت های غیر واقعی و محصولاتی غیرقانونی هستیم. در چنین اوضاعی برای اطمینان از خرید، باید به نمایندگی های معتبر و اپل استورها مراجعه کرد.

خبر خوب اینکه شما از یک اپل استور واقعی خیلی فاصله ای ندارید، جایی که در آن می توانید همه محصولات اپل و لوازم جانبی اصلی آن را با قیمتی واقعی در شرایطی مطابق با کلاس جهانی اپل تهیه کنید.

در این اپل استور خدمات زیر را می توانید به صورت حرفه ای دریافت کنید:

مشاوره فروش محصولات اپل در اپل استور (نمایندگی اپل)

خرید از اپل استور جدا از مزیت های زیاد آن، یک حسن قابل توجه هم دارد و آن کسب مشاوره از کارشناسان زبده است. در اپل استور پس از بررسی علایق و نیازهای شما بهترین گزینه ها معرفی میشوند تا با قوت قلب بیشتری دست به انتخاب بزنید. اطلاعات درست و کافی و همفکری با یک کارشناس خبره همیشه منجر بهترین تصمیم ها خواهد شد.

 

فروش انواع محصولات اپل در اپل استور مشهد(نمایندگی اپل)

هر محصولی که در اپل استورهای سراسر جهان وجود دارد در این نمایندگی اپل هم پیدا می شود. «آی واچ»، «آیپاد»، «آیپد»، «آی مک»، «اپل تی وی»، «مک بوک» و البته «آیفون» به همراه لوازم جانبی آنها! طرفداران برند اپل با حضور در اپل استور می توانند با آسودگی خاطر محصول دلخواه خود را به صورت اورجینال و با گارانتی معتبر تهیه و از اتلاف وقت خود در فروشگاه های دیگر جلوگیری کنند.

فروش لوازم جانبی محصولات اپل در اپل استور (نمایندگی مشهد)

کالکشن کامل قاب و کاورهای محصولات اپل، بندهای اپل واچ، ایرپاد (هدفون بی سیم اپل)، هوم پاد (اسپیکر هوشمند اپل) انواع موس و کیبورد، مبدل ها و آداپتورها و هر گونه لوازم جانبی که فکرش را بکنید در اپل استور (نمایندگی اپل) می توانید اصل آن را پیدا کنید و با مناسبترین قیمت تهیه کنید. با مراجعه به اپل استور (نمایندگی اپل)، سفر خود را به دنیای جذاب اپل شروع کنید و با آسودگی خاطر از خرید محصولات اورجینال اپل لذت ببرید.