گزارش من | گزارش تصویری از بازی ایرانی روباه و کلاغ مکار! + تصاویری از گیم پلی :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان


بی شک همه داستان روباه و کلاغ را در دوران دبستان شنیده و آن را خوانده ایم، داستانی زیبا و جذاب که همیشه یادآور دوران شیرین کودکی می باشد.
بازی روباه و کلاغ مکار بر گرفته از داستان روباه و کلاغ می باشد که برداشتی آزاد از آن را نقل می کند؛ کلاغ های مکار پنیر های روباه را ربوده اند و روباه سعی دارد که پنیرهایش را پس بگیرد.
در این بازی شما به روباه کمک می کنید که از عهده مبارزه با کلاغ ها برآید و پنیرهایش را پس بگیرد.
بازی روباه و کلاغ مکار جهت پلتفرم های IOS، Android و Windows با استفاده از موتور بازی Unity ساخته شده است که می توان گفت که اولین بازی سه بعدی، با گرافیک جذاب و خط داستانی جدید است که جهت گوشی های همراه، تبلت ها و رایانه های خانگی برای 3 نوع سیستم عامل در کشور تولید گردیده است.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر جدیدی از بازی کامپیوتری روباه و کلاغ مکار که توسط تیم شرکت نوآوری و فناوری اطلاعات شیوا در حال ساخت می باشد را مشاهده کنید.




مکانیک اصلی بازی بسیار ساده است باید با کمان های قرار داده شده در تصویر کلاغ ها را هدف قرار دهید و پنیر ها را از آنها پس بگیرید.جمع کردن پنیرها هم به عهده خودتان گذاشته شده تا در کنار وجود آیتم ها و دشمنان متنوع مانع از تکراری شدن بازی شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">