راه هایی برای بهتر دیده شدن پست در اینستاگرام (چیکار کنم پیجم دیده بشه)

در این روزها که فروش اینترنتی نسبت به فروش سنتی افزایش پیدا کرده است اکثرا به دنبال راه اندازی پیج کاری در اینستاگرام هستند. فروش در این شبکه اجتماعی محبوب رایگان است. اما مهمترین کار بعد از راه اندازی پیج در اینستاگرام، جذب فالوور و تلاش برای بهتر دیده شدن پست ها در آن است. نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

تولید محتوای خوب و داشتن یک استراتژی درست برای پیشرفت در این زمینه بسیار مهم است. اگر شما هم به دنبال راه هایی برای بهتر دیده شدن پست  در اینستاگرام هستید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. اگر به دنبال برنامه خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

افزایش بازدید پیج از چه راه هایی ممکن است؟

زمانی که پیج خود را به پیج تجاری در اینستاگرام تبدیل می کنید به یک سری ابزارهایی برای مدیریت و طرح ریزی استراتژی خود دست می یابید. با استفاده از این ابزارها می توانید مسیر پیج را تعیین کنید تا بازدید بالاتری داشته باشید. هر چقدر بازدید پیج شما بیشتر باشد، جذب فالوور هم بالاتر خواهد رفت؛ در نتیجه فروش بیشتری را تجربه می کنید.

برای بازدید بیشتر دو راه وجود دارد:

  1. طبق الگوریتم های اینستاگرام پیش بروید و تولید محتوای جذاب داشته باشید.
  2. با استفاده از تبلیغات در پیج های بزرگ به فالوورهای خود اضافه کنید.

راهکارهای دیده شدن پست در اینستاگرام

الگوریتم اینستا چیست و چگونه کار می کند؟

الگوریتم اینستا همان هوش مصنوعی است که در طراحی این شبکه اجتماعی استفاده شده است. الگوریتم ها بر اساس یادگیری  ماشین و هوش مصنوعی است.

اینستاگرام در هر لحظه اطلاعات میلیون ها کاربر را پردازش می کنند تا طبق علایق و جستجو های قبلی کاربران بداند چه محتوایی را به آن ها نمایش دهد. برای همین است که می گویند الگوریتم اینستاگرام هر روز در حال تغییر است چرا که اینستاگرام همیشه راه هایی که افراد برای فریب دادن اینستاگرام استفاده می کنند برای جذب فالوور فیک و به طور کلی نقض قوانینش را شناسایی می کند و آن مسیرها را مسدود می کند.

همچنین بخوانید: نحوه رفتن پست به اکسپلور (راهکارهای ۱۰۰% تضمینی)

در گذشته الگوریتم اینستاگرام، پست ها را طبق زمان انتشار نشان می داد اما امروزه پست ها را طبق علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … نمایش می دهد.

 نکته اول و مهمترین نکته: بسیاری از کاربران بر این باور هستند که با انتشار محتوای ویدئویی، الگوریتم اینستاگرام محتوای آنها را به تعداد بیشتری از کاربران نمایش می دهد در صورتی که تصویر و ویدئو هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

نکته دوم: الگوریتم اینستاگرام هوشمند است یعنی فالوورهای فیک و استفاده از ربات برای جمع کردن لایک و ویو را به خوبی تشخیص می دهد؛ پس برای جذب مخاطب واقعی و فعال تلاش کنید یا برای رشد هر چه سریع تر در کنار تولید محتوای جذاب از خدمات خرید فالوور فالوجت که منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام هستند بهره ببرید.

نکته سوم: تعداد حروف در کامنت هیچ تاثیری ندارد. الگوریتم هردو کامنت ده خطی و کامنتی که فقط استیکر است را در گروه اینتراکشن(تعامل) قرار می دهد و ارزش یکسانی دارند.

نکته چهارم: نوع اکانت تفاوتی برای الگوریتم اینستاگرام در نشان دادن پست ها و محتواها ندارد. تیم اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرده است که هر دو اکانت تجاری و شخصی برای الگوریتم در نشان دادن پست ها به کاربران  ارزش یکسانی دارند. تنها تفاوت این اکانت ها در میزان دسترسی آن ها به ابزارهای تحلیل رشد پیج است.

نکته پنجم: مدت زمان زیادی شایعه نیم ساعت اول در بین کاربران اینستاگرام وجود داشت. بسیاری تصور می کردند میزان تعاملی که پست منتشر شده در نیم ساعت اول انتشارش دارد، در تعیین جایگاه آن برای نشان دادن به کاربران در الگوریتم بسیار مهم است. اینستاگرام به طور رسمی این شایعه را رد کرد.

اگر پست شما در دقایق اول آن چنان که باید بازدید نمی گیرد، باعث نمی شود که الگوریتم پست شما را به فالوورهایتان نمایش ندهد.

گام هماهنگی با الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام در آپدیت جدید بر طبق علاقه فرد عمل می کند. یعنی پست هایی که بیشتر لایک کرده اید شناسایی می کند و بر طبق محتوای آن پست ها بقیه محتواها را به شما نمایش می دهد.این الگوریتم می تواند نوع رابطه شما با مخاطب را تعیین کند. از روی میزان تعامل شما با مخاطبان میزان نزدیکی شما با این افراد را حدس میزد و بیشتر مطالب منتشر شده آنها را با شما به اشتراک می گذارد.

الگوریتم اینستاگرام بر روی زمان بسیار حساس است.زمان پست شدن مطالب در اینستاگرام مهم است و آن را جز عوامل مهم نشان دادن پست به مخاطبان در نظر می گیرد. از این رو توصیه می شود حتما تقویم محتوایی درستی را دنبال کنید.

زمان بهینه پیج خود را شناسایی کنید. زمان بهینه یعنی بهترین تایم در روز  که بیشتر دنبال کنندگان شما فعال هستند.برای مثال اگر درصد بالایی از فالوورهای شما  کارمند هستند، زملن بهینه پیج شما را می توان بین 12 تا 2 بعد از ظهر (زمان ناهار) و 8 تا 10 شب تخمین زد. البته با توجه به پیج شما (موضوع و کاربران) می تواند متفاوت باشد که این موضوع را راحت می توانید در اینسایت اینستاگرام (در پیج های تجاری) بررسی نمایید.

زمان مناسب برای انتشار پست

راهکارهای دیده شدن پست در اینستاگرام

محتوای تولید شده در پیج شما برای راهیابی به قسمت فید و اکسپلورر کاربران دیگر باید توسط الگوریتم اینستاگرام تایید شود.لازمه ی گرفتن این تایید داشتن لایک و کامنت بالا است.4 شاخص کلیدی برای گرفتن لایک بالا و ورود محتوا به صفحه فید و اکسپلور کاربران وجود دارد:

۱- میزان علاقه کاربران به محتوای شما

الگوریتم اینستاگرام به میزان علاقه مندی کاربران به محتواها توجه می کند. پست هایی برای کاربران به نمایش درمی آیند که به علاقه او و سابقه سرچ او در اینستاگرام نزدیک باشند.برای مثال اگر شما دائما در حال دنبال کردن اخبار و مسائل روز دنیا هستید اینستاگرام محتواهای خانه داری را در لیست نمایش برای شما قرار نمی دهد.

۲- درصد تعامل کاربر با شما

زمانی که شما با انجام فعالیت های روزانه اینستاگرام مثل لایک کردن، گذاشتن کامنت و ریپلای کردن استوری ها با کاربران دیگر در تعامل باشید توسط اینستاگرام شناسایی می شود و رابطه میان شما تشخیص داده می شود؛ در نتیجه پست ها و استوری های این افراد در صدر نمایش محتواها قرار می گیرند.

۳- تعامل کاربر با محتوا 

تعامل فقط به رفتار کاربران با یکدیگر ختم نمی شود.

زمانی که کاربران محتوای تولید شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، با دیگران به اشتراک بگذارند و در صورت نیاز به اطلاعات آن محتوا، آن را ذخیره کنند درصد تعامل کاربر با پست شما بالا می رود.

راهکارهای دیده شدن پست

۴-زمان انتشار پست

سه شاخص قبلی در صورتی می توانند برای شما کارآمد باشند که زمان درست انتشار محتوا در پیج را بدانید. برای مثال اگر درصد بالایی از فالوورهای شما دانش آموزان هستند بهترین زمان انتشار محتوا بین 2 تا 4 بعد از ظهر و 9 تا 11 شب می باشد.زمان درست انتشار را می توانید از روی میزان فعالیت کاربران در پیج تشخیص دهید؛ مثلا در چه ساعتی از شبانه روز ریپلای استوری های شما بالاتر است.

۵- از ترفند قدیمی تبلیغات غافل نشوید!

تبلیغات یکی از ابزارهای بسیار مهم، هم در روش سنتی و هم در روش فروش آنلاین در عصر مدرنیته است.پیج های اینستاگرامی موفق در زمینه کاری خود را شناسایی کنید و مورد بررسی قرار دهید. بهترین پیج ها با بالاترین بازخورد را برای تبلیغات انتخاب کنید.با پیج های دیگر هم ارتباط برقرار کنید و تبادل انجام دهید.با این کار کاربرانی که به زمینه فعالیت شما علاقمند هستند را جذب می کنید و تعداد فالوور پیج شما رشد می کند.

۶- جایزه و مسابقه بزرگترین انگیزه کاربران برای تعامل در پیج

بسیاری از پیج های کاری و اینفلوئنسرها با شرکت در این مسابقات، تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند. برای جذب مخاطب می توانید در این کمپین ها شرکت کنید زیرا در این کمپین ها، جوایز ارزشمندی به عنوان هدیه به فالوورها اختصاص یافته است که باعث می شود کاربران زیادی  به این مسابقات توجه کنند.

تبادل مخاطبین بین پیج هایی که در این کمپین ها شرکت می کنند بسیار زیاد است.در هنگام برگزاری این مسابقات می توانید از هشتگ های اختصاصی آن در پایین محتواهای خود استفاده کنید که به برندسازی کسب و کارتان  و ماندگار کردن اسم برند شما در بین کاربران بسیار کمک می کند.

افزایش بازدید پست با مسابقه

با دانستن این راهکارهای مهم اکنون به سراغ شیوه فعالیت در اینستاگرام می رویم. فعالیت ها و تکنیک هایی که برای رسیدن پست به درجه لازم برای اکسپلورر نیاز است عبارتند از:

  1. جامعه هدف را مشخص کنید و بر طبق علایق آن تولید محتوا کنید
    برای جذب بیشتر مخاطبان در آن جامعه هدف شما نیاز است علاقمندی ها و نیازهای آن جامعه را شناسایی کرده باشید و در راستای آن محتوا تولید کنید.برای مثال شما یک پیج درسی را اداره می کنید و بیش از 10 هزار دنبال کننده دارید و زمانی که پست هایی در رابطه با مهاجرت منتشر می کنید بازخورد بالاتری می گیرید؛ پس سعی کنید در کنار تولید محتوای مرتبط با درس خواندن پست هایی نیز در رابطه با مهاجرت و اطلاعات تکمیلی آن درست کنید تا شانس حضور پست هایتان در اکسپلورر بالاتر رود.
  2. در تولید محتواها از تکنیک های افزایش تعامل بهره ببرید
    برای مثال در صورتی که در مورد مهاجرت اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهید از آنها درباره کشورهای مورد نظرشان نظرسنجی کنید و یا بخواهید تجربه مهاجرت خود را با شما به اشتراک بگذارند.پرسش و پاسخ در استوری نیز یکی دیگر از روش های افزایش تعامل است.
  3. در ابتدای انتشار یک محتوا به هیچ عنوان آن را حذف یا ادیت نکنید
    الگوریتم اینستاگرام در یک ساعت اول انتشار یک پست بنابر تعامل آن و فاکتورهای دیگر تصمیم بر انتشار دادن یا ندادن آن برای بقیه کاربران می گیرد.ویرایش متن پست های تازه منتشر شده احتمال ورود آن به اکسپلورر را به شدت کاهش می دهد.
  4. سعی کنید از لوکیشن برای پست ها و استوری ها استفاده کنید
    به کار بردن لوکیشن های خاص و محبوب می تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند.برای مثال استفاده از لوکیشن برج میلاد می تواند شانس ورود محتوای شما به اکسپلورر را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید الگوریتم اینستاگرام باهوش است و می تواند لوکیشن فیک را تشخیص دهد؛ پس از آن سواستفاده نکنید.

هیچ کس در دنیا نمی تواند ادعا کند می تواند پست شما را به سرچ اینستاگرام وارد کند؛ پس فکر پول دادن به اشخاص مختلف در هر کجای دنیا را از سرتان بیرون کنید. تنها چیزی که می تواند باعث شود شما به اکسپلور راه پیدا کنید محتوای تولید شده شماست. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود. 

نکات ورود به اکسپلور

اینستاگرام در ساعات اولیه انتشار پست شما، آن را به ده درصد فالوورهای شما نمایش می دهد.در صورتی که محتوا بازخورد خوبی دریافت کرد و لایک و کامنت نسبتا بالایی داشت به سایر فالوورها نیز نمایش می دهد.مجموع لایک و کامنت های محتوای شما باعث می شود که کم کم به اکسپلور راه پیدا کنید.

تنها چیزی که می تواند در ورود به اکسپلور به شما کمک کند، لایک و کامنت های فالوورهایتان است. پس آنها را تشویق کنید تا تعامل بیشتر در پیج داشته باشند. می تواند با هدیه دادن از بین لایک و کامنت ها فالوورهای خود را ترغیب کنید تا محتوای شما را لایک کنند و کامنت بیشتری در پایین آن قرار دهند.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای بهتر دیده شدن پست در اینستاگرام

جلب توجه کاربران مهم ترین هدف استراتژی های هر پیجی است. شما برای رشد در این بستر نیاز به تعامل حداکثری با فالوورهای خود دارید. فالوورها هستند که مشخص می کنند کدام پست به اکسپلور وارد شود؛ پس کلید افزایش فالوور شما در دست دنبال کنندگان شماست. از آنها بخواهید با گذاشتن کامنت و لایک محتواهای صفحه شما به دیده شدن برندتان کمک کنند. می توانید از هدایا برای بالا بردن لایک و کامنت پست ها استفاده کنید.

از بین لایک و کامنت هر پست قرعه کشی کنید و به تعدادی از کاربران جایزه دهید. با این کار می توانید بقیه کاربران را ترغیب کنید تا در پیج شما فعالیت داشته باشند.یکی دیگر از ترفندهایی که جدیدا مورد استفاده اینفلوئنسرها و پیج های بزرگ در اینستاگرام قرار گرفته است، کمپین های تبلیغاتی می باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ابزارهایی که خود اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است بسیار کارآمد و گسترده هستند. اگر از این ابزارها به درستی استفاده شود در مدت زمان کوتاه نتیجه مطلوبی را شاهد هستید.

۱- استفاده از هشتگ ها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

از اهمیت هشتگ ها غافل نشوید. با استفاده درست از آنها در هر محتوا می توانید تعداد زیادی از کاربران را به پیج خود دعوت کنید. الگوریتم اینستاگرام به هر پست اجازه قرار داده 30 هشتگ را داده است اما از نظر حرفه ای بهترین تعداد هشتگ در هر محتوا 5 الی 10 هشتگ مرتبط با موضوع پست است. برای مثال اگر محتوای شما درمورد تغذیه مناسب و ورزش است از هشتگ های آرایشی و بیوتی استفاده نکنید.

دو عامل مهم برای استفاده از هر هشتگ :

  1. هشتگ مرتبط با محتوا را انتخاب کنید که بیشترین بازدید و جستجو را داشته باشد. این کار باعث می شود فالوورهای هدفمند را به پیج خود اضافه کنید و بازاریابی خوبی برای برند خود انجام دهید.
  2. هشتگ های مورد استفاده رقیبان را شناسایی کنید و از بهترین آنها استفاده کنید

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید مسلما رقبایی دارید که از شما حرفه ای تر هستند. آنها را شناسایی کنید. پیج کاری آنها را تحلیل کنید و بهترین هشتگ ها را انتخاب کنید. در پست های خود از آنها استفاده کنید.

اهمیت هشتگ در اینستاگرام

۲- منشن کردن ( تگ کردن ) یکی از راههای شناخته تر شدن در بین کاربران

از فالوورهای خود بخواهید تا با منشن کردن پیج شما در استوری و پست هایشان به افراد بیشتری معرفی شوید.

ابزار منشن کردن در استوری و پست یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که با استفاده از آن می توانید در سطح های گسترده تری به جذب فالوور بپردازید. فالوورهایی که شما را در پیج خود منشن می کنند در استوری ها نمایش دهید تا انگیزه فالوورهای دیگر برای انجام این کار را بالا ببرید.

۳- ابزار insight عصای دست شما 

 برای این که متوجه بشیم پست های ما به اکسپلور اینستاگرام وارد شده اند یا نه می توانیم از ابزار insight استفاده کنیم.برای فهمیدن این موضوع وارد قسمت insight  پیج خود شوید.بر روی پست مورد نظرتان کلیک کنید و آمار reach را تحلیل کنید.

اگر پست شما به قسمت اکسپلور رفته باشد در reach تعداد آن را می توانید مشاهده کنید.

اینسایت ابزار اینستاگرام

۵ ابزار جادویی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

به غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم، 5 ابزار موثر دیگر در افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- آپ crowdfire

با کمک این اپلیکیشن می توانید پیج خود را بهینه سازی کنید. دو عمل بسیار مهم در اینستاگرام فالو کردن و فالو شدن است.

مطمئنا شما دوست دارید افرادی که فالو کردید به شما فالو بک دهند و از به هم خوردن تعادل بین فالووینگ و فالوورهای پیج خود دوری می کنید. این عدم تعادل بین فالووینگ و فالوور باعث می شود پیج کاری شما شبیه به اسپم در نظر مخاطب باشد.دومین تاثیر این عدم تناسب بر روی فیدهایی است که الگوریتم اینستاگرام به شما نمایش می دهد.

احتمالا پست هایی که به شما نمایش داده می شود مغایر با کسب و کار و نوع فعالیت شما در اینستاگرام است.

برنامه crowdfire مانند یک دستیار عمل می کند و کار شما را در اینستاگرام ساده تر می کند. این برنامه به کمک شما می آید و فالووینگ های شما را در این سه حالت آنفالو می کند:

  1. اگر فالووینگ شما غیرفعال باشد
  2. فالوبکی از فالووینگ دریافت نشده باشد
  3. اگر فالووینگ شما، پیج را به عنوان اسپم به اینستاگرام گزارش کرد

اپ برای افزایش بازدید پست

۲- برنامه schedugram

در مقالات قبلی از اهمیت بالایی زمان بندی در انتشار محتوا در اینستاگرام صحبت کردیم. تخمین بهترین زمان برای انتشار محتوا طبق عملکرد فالوورها در پیج بسیارمهم است زیرا عدد لایک و کامنت را به مقدار قابل توجهی جا به جا می کند.مدیریت زمان برای انتشار پست و دیده شدن در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین راهکار برای داشتن یک زمان بندی حرفه ای، استفاده از این برنامه است. اپلیکیشن schedugram این امکان را به شما می دهد تا در زمان های مشخص شده برای انتشار محتوا حتی اگر در منزل نیستید به طور خودکار محتوا در اینستاگرام بارگذاری شود.

نکته: این اپ فقط به مدت هفت روز به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

۳- سرویس  like4like

یکی از بهترین سرویس ها برای تبادل لایک در اینستاگرام، like4like می باشد.هرچه تعداد لایک محتوای شما بیشتر باشد، شانس راه یافتن آن به اکسپلور بیشتر خواهد شد.بنابراین اگر فالوورهای شما کم باشد محتوای شما لایک پایینی دریافت می کند.پس این سرویس می تواند برای افزایش لایک بسیار مفید باشد.

نکته: برای تبادل لایک از اکانت هایی کمک بگیرید که اسپم نباشند و ترجیحا فالوورهایی مانند اکانت شما داشته باشند.

بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

۴- اپلیکیشن iconosquare

بسیاری از سئو کارها با اپ iconosquare آشنایی دارند و از آن برای محاسبه ترافیک سایت استفاده می کنند. این برنامه بسیار به گوگل آنالیتیک شباهت دارد و برای آنالیز اینستاگرام می توانید از آن استفاده کنید.

نکته: این برنامه برای مدت محدودی به طور رایگان در اختیار شما خواهد بود.

۵- خرید فالوور | followjet

یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی فالوجت است. استفاده از این سایت می توانید پیج خود را به دیگر کاربران معرفی کنید.این سایت مطابق با الگوریتم های اینستاگرام به فعالیت می پردازد.

سخن پایانی

هر پیجی برای دیده شدن در این پلتفرم نیاز به همکاری و تعامل بالای فالوورهای خود دارد. از این رو هر چه تعداد دنبال کنندگان یک پیج بیشتر باشد، لایک و کامنت بیشتری دریافت می کند و الگوریتم اینستاگرام به راحتی محتواهای این پیج را به کاربران دیگر نمایش می دهد. کلید ورود محتواها به اکسپلور و جذب مخاطب، داشتن لایک و کامنت بالا برای پست ها است. خرید فالوور اینستاگرام ارزان برای اکانت اینستاگرامتان را به  فالوجت بسپارید.

سوالات متداول

  1. چگونه به اکسپلور راه پیدا کنیم تا به کاربران بیشتری معرفی شویم؟
    برای ورود هر پست به اکسپلور، شما نیاز دارید که تعداد بالایی لایک و کامنت دریافت کنید. این مورد نیاز به فالوور بالا دارد یعنی فالوور فالوور می آورد. می توانید با جایزه دادن از بین لایک و کامنت ها فالوورها را به انجام این کارها تشویق کنید.
  2. چه ابزارهایی را می توان در کنار ابزارهای رایگان خود اینستاگرام برای پیشرفت بیشتر استفاده کرد؟
    اپ crowdfire – اپschedugram -اپ like4like -اپ iconosquare -خرید فالوور

۷ دیدگاه دربارهٔ «راه هایی برای بهتر دیده شدن پست در اینستاگرام (چیکار کنم پیجم دیده بشه)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .