+
۱

مزایای بازاریابی محتوایی، ۵ مثال کاربردی | (اینجا کلیک کنید)

مزایای بازاریابی محتوایی، ۵ مثال کاربردی |

بازاریابی محتوایی یک تکنیک بازاریابی است که از طریق تولید و انتشار محتوای مناسب،با ارزش و جذاب می کوشد تا ارتباطی پایدار، فعال و سودآور با جامعه مخاطبین خود داشته باشد.
5 مثال درباره بازاریابی محتوایی
در اینجا به 5 مثال از اشکال مختلف بازاریابی محتوایی اشاره می کنیم تا بهتر موضوع را درک کنید.
1- اینفوگرافیک : اینفوگرافیک ها عموما گرافیک های بلند و عمودی هستند که شامل آمارها ، نمودارها، گراف ها و دیگر اطلاعات می باشند.چنانچه گراف های اطلاعاتی و به طور کلی اینفوگرافیک ها خوب طراحی شده باشند، در تمام رسانه های اجتماعی پخش می شود و سال ها بر روی وب سایت ها منتشر می شوند .
2- صفحات وب سایت/ وب سایت : در صفحات وب سایت های عادی که محتوا به عنوان بخشی برای پر کردن صفحات است، جملات با مخاطب ارتباط برقرار نمی کند، خواندن عبارات خسته کننده و عمدتاً کپی برداری از سایر وب سایت ها می باشد یا در خوش بینانه ترین حالت، مطالبی را از وب سایت های خارجی ترجمه کرده اند که نوع نگارش و ادبیات به دور از فرهنگ و افکار خواننده ی بومی می باشد.
3- پادکست: پادکست ها فایل های صوتی هستند که تولید کنندگان محتوا با هداف بازاریابی و فروش خدمات به تولید آن می پردازند.
4- ویدئوها: ویدئوها و پادکست ها ، یک فرم خوب از بازاریابی محتوایی می باشند که هنوز همه گیر نشده است. چون افراد و شرکت ها فکر می کنند گران و مشکل هستند. اما با پایین آمدن قیمت تجهیزات و دستگاه های حرفه ای ، ساخت محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا از هر زمان دیگری راحت تر شده است.
5- کتاب ها: اغلب افراد به کتاب نیز مانند فیلم تنها برای فروش خودش فکر می کنند اما کاسبان زیرک، کتاب ها را صرفا نمی فروشند،آنها کتاب ها را به عنوان ابزارهای بازاریابی می فروشند. کتاب ابزاری برای ایجاد انگیزه در مشتریان در جهت دریافت سرویس های سخنرانی و آموزشهای یک مدرس می تواند می باشد.
برای مشاهده ادامه مطلب به وبسایت www.johar-co.ir بخش آموزش بازاریابی محتوا مراجعه کنید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید