+
۱

بازاریابی محتوایی برای استارتاپ ها، ۵نکته مهم | (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی محتوایی برای استارتاپ ها، ۵نکته مهم |

یکی از حوزه های مهم بازاریابی برای استارتاپ ها، تمرکز بر بازاریابی درون گرا و منحصراً بازاریابی محتوایی است.
بازاریابی محتوایی نه تنها روش بسیار عالی در جذب مشتری برای استارتاپ ها است بلکه فرصت مناسبی برای برندهای جدیدیست که می خواهند خود را به عنوان یک جریان فکری ارزشمند و قابل اعتنا که حرف های زیادی برای گفتن دارد،در حوزه کاری خود به بازار معرفی و عرضه نمایند.
5 نکته مهم بازاریابی محتوایی برای استارتاپ ها عبارتند از :
1- درک و شناخت دقیق از مخاطب
2- تنظیم اهداف قابل اندازه گیری
3- تعیین روند گردش کار
4- در حین تولید محتوا سئو را فراموش نکنید
5- چک کردن مجدد کار تولید محتوا
از ابزارهای تحلیل نظیرگوگل آنالیتیک استفاده نمایید. این ابزار به شما چشم انداز خوبی از میزان اثربخشی و کیفیت محتوا به شما ارائه می دهد.
بهترین کار آن است که مطمئن شوید که محتوای شما در نتایج بالای موتورهای جستجو نمایش داده می شود، در واقع به این معنی است که بر اصول سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) تمرکز کنید.
وقتی محتوا تولید می کنید، حتما به اصول نگارشی توجه کنید، املای عبارات و کلمات باید صحیح باشد، پارگراف بندی، نقطه گذاری، علامت گذاری همه و همه را چک کنید بعد از این بخش حتما قالب محتوا را به لحاظ جذابیت های بصری ، قابل فهم بودن و جذب مخاطب بررسی کنید. اگر شما در تولید محتوا اشتباه کنید یا محتوای شما نامرتب و غیرقابل اعتماد باشد، در واقع مشتریان بالقوه خود را ار دست خواهید داد.
بازاریابی محتوایی یکی از قسمت های کلیدی بازاریابی برای استارتاپ ها و برندهای جدید می باشد اما تسلط بر هنر محتوا چندان دشوار نیست.
برای مشاهده ادامه مطلب به وبسایت www.johar-co.ir بخش آموزش بازاریابی محتوا مراجعه کنید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید