+
۱

۱۳ عملکرد که میتواند یک استارتاپ را قبل از راه اندازی نابود کند - پرتال کارآفرینی (اینجا کلیک کنید)

۱۳ عملکرد که میتواند یک استارتاپ را قبل از راه اندازی نابود کند - پرتال کارآفرینی

۱۳ عملکرد که میتواند یک استارتاپ را قبل از راه اندازی نابود کند
 

اگر می‌خواهید در آینده سرمایه گذاران نسبت به شما بدبین نشوند از پست کردن اطلاعات شخصی در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.




هر کارآفرینی دوست دارد رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند. ولی قبل از شروع این سفر پرماجرا برای فتح کردن قله موفقیت، بهتر است با مواردی که می‌تواند قبل از شروع سفر پل‌های عبور شمارا تخریب کند، آشنا شوید. در ادامه با زومیت همراه باشید.

سرمایه گذران به‌زودی بیگ دیتاهای شامل تاریخچه خرید و مرور کاربران را به خدمت خواهند گرفت تا هوشمندانه‌تر و با اطمینان بیشتر بتوانند روی یک کارآفرین یا شریک سرمایه‌گذاری کنند. اگر می‌خواهید یکی از کارآفرینان آینده باشید بهتر است در دنیای بیگ دیتا از اطلاعات خود مراقبت کنید.
استارتاپ
چند مورد وجود دارد که باعث می‌شود تا اطلاعات شما فاش شوند و بهتر است از آن‌ها دوری‌کنید:
۱- پست کردن رزومه در بردهای عمومی کاریابی
اگر رزومه شما در چنین بردهایی باشد، سرمایه‌داران فکر می‌کنند که شما دنبال کار برای دیگران هستید و علاقه‌ای به راه‌اندازی کسب و کار خود ندارید.
۲- اعلام شکایت از کارفرمایان فعلی یا گذشته
اگر سرمایه‌گذاران این موارد را ببینند فکر می‌کنند کار کردن با شما سخت خواهد بود.
۳- اشتراک‌گذاری هرگونه اطلاعات اختصاصی شرکت
از ارسال اطلاعات اختصاصی محرمانه شرکت در جاه‌هایی که فکر می‌کنید خیلی شخصی هستند هم دوری‌کنید. نتیجه این کار چیزی جز قفسه‌های زندان نیست.
۴- ارسال سال فارغ‌التحصیلی‌تان از دانشگاه
در بین سرمایه‌گذاران تبعیض سنی زیادی دیده می‌شود. اگر خیلی مسن باشید یا خیلی جوان باشید، ممکن است از تیم هیئت‌مدیره یا گزینه‌های سرمایه‌گذاری کنار گذاشته شوید.
۵-ارسال تاریخ تولد خود
همان پیامدهای قبلی را دارد، فقط کمی شدت آن بیشتر خواهد بود.
۶-ارسال آدرس خانه خود
سارقان هویت می‌توانند از آدرس خانه شما استفاده کنند تا به‌حساب بانکی‌تان دسترسی پیدا کنند. پولی که آن‌ها دزدی خواهند کرد ممکن است پول موردنیاز شما برای استارتاپ بعدی شما باشد.
۷- ارسال پست‌های سیاسی
سیاست بسیار پیچیده است. اگر شما با یک پست خود را به یکی از جناح‌ها نسبت دهید، باعث می‌شود تا نصف مشتریان و سرمایه‌گذاران را از دست دهید.
۸-ارسال اطلاعاتی درباره عادت‌هایتان و اتفاقات خانوادگی‌تان
هرچقدر هم آن پست در شبکه‌های اجتماعی به‌ظاهر بی‌ضرر به نظر برسد، ولی می‌تواند شمارا غیر متعهد نشان دهد.
۹- پست کردن موارد غیرقانونی (یا اجازه دادن به کسی تا این کار را انجام دهد)
وقتی‌که شما به‌عنوان یک قانون‌شکن شناخته شوید، کسی قبول نمی‌کند روی شما و رؤیاهایتان سرمایه‌گذاری کند. دقت کنید که فقط پست‌های ارسال‌شده در اینجا ملاک نیست، اگر شما در آن‌ها تگ هم شوید باز پیامدهایی در پی خواهد داشت.
۱۰- پست کردن موارد غیراخلاقی (یا اجازه دادن به کسی تا این کار را انجام دهند)
ارسال تصاویری با پوشش نامناسب باعث می‌شود تا شما جدی به نظر نرسید. این مورد به‌صورت ناعادلانه‌ای بیشتر برای بانوان تأثیر دارد.
۱۱-اجازه دادن به اپلیکیشن‌ها برای ارسال اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی
آیا می‌خواهید بقیه بدانند شما چندین ساعت را صرف می‌کنید تا به لول ۱۲ در بازی کلش رویال برسید؟
۱۲- ارسال نظرات غیراخلاقی و ناعادلانه در مورد محصولات دیگر شرکت‌ها
شاید دادن نظر منفی درباره افرادی که خدمات ضعیفی را برای شما ارائه می‌کنند، به شما احساس خوبی دهد ولی چنین مواردی شمارا به‌عنوان یک شکایت‌کننده معرفی می‌کند که توانایی مدیریت یک کسب و کار را ندارد.
۱۳- ارسال موارد به‌صورت ناشناس
اگر نمی‌خواهید که اسمتان به عنوان ارسال کننده پستی ثبت شود، آن را ارسال نکنید، حتی به‌صورت ناشناس.


 

منبع : پرتال کارآفرینی

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید