Take a fresh look at your lifestyle.

موفق ترین چهره تبلیغاتی ایران با چه برندی همکاری میکند؟

موفق ترین چهره تبلیغاتی ایران با چه برندی همکاری میکند؟

«دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند» با برگزاری یک نظرسنجی مردمی موفق ترین چهره تبلیغاتی کشور را معرفی کرد.

 

به گزارش قانون به نقل از «دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند»، این روزها با بازتر شدن فضاهای اجتماعی و جدی‌تر شدن فضای رقابت، استفاده از چهره های تبلیغاتی نیز گسترش یافته و هر روز شاهد همکاری یکی از چهره های تلویزیونی، سینمایی یا ورزشی با یکی از برندها هستیم که در برخی موارد موفق و در برخی موارد حتی این همکاری ناخوشایند است.

 

بهنوش بختیاری

از بیش از ۴۰ مورد همکاری برندها با چهره های تبلیغاتی طی سال های اخیر، کارشناسان دنیای تبلیغات پس از بررسی های مختلف تعدادی از آنها که به لحاظ چهره ، برند و نوع تبلیغات متفاوت تر بوده اند را انتخاب کرده اند تا مخاطبان، نظر بدهند موفق ترین همکاری مربوط به کدام چهره و برند بوده است. در برخی موارد یک چهره با چند برند همکاری داشته یا برخی برند ها با چند چهره که از میان آنها هم تنها یک مورد انتخاب شده است.
چهره های تبلیغاتی شرکت کرده در این نظرسنجی شامل بهرام رادان«نوین چرم»، بهنوش بختیاری«پاندورا»، جمشید مشایخی«اُ جنرال»، حسین رضا زاده«آب واتا»، رضا یزدانی«نوین چرم»، سیروان خسروی«AXE»، شهاب حسینی«آقای فرش»، علی دایی«مجتمع الماس»، محمدرضا گلزار«ایکات» و مهران مدیری«چای عرفان» می‌شوند.
پس از اعلام عمومی نظرسنجی و استقبال چشم‌گیر مخاطبین رسانه تخصصی تبلیغات و برند، با ۲۴ هزار و ۶۰۵ رای، نظرسنجی به پایان رسید که بر همین اساس از مجموع آرای اخذ شده به ترتیب محمدرضا گلزار«ایکات» با ۴۱درصد؛ بهرام رادان«نوین چرم» ۱۳درصد؛ سیروان خسروی«AXE» با ۱۲درصد؛ بهنوش بختیاری«پاندورا» با ۸درصد؛ شهاب حسینی«آقای فرش» با ۷درصد؛ جمشید مشایخی«اُ جنرال» با ۶درصد؛ مهران مدیری«چای عرفان» با ۴درصد؛ علی دایی«مجتمع الماس» با ۴درصد؛ حسین رضازاده«آب واتا» با ۳درصد و رضا یزدانی«نوین چرم» با ۲درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش، به این ترتیب از نظر مردم، محمدرضا گلزار به عنوان موفق‌ترین چهره تبلیغاتی ایران شناخته شد.
لازم به ذکر است دنیای تبلیغات برترین و پر مخاطب ترین رسانه تخصصی تحلیلی- خبری تبلیغات و برند ایران است.

منبع : قانون اقتصاد

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.