+
۱

بازاریابی درون‌گرا چیست ؟ what is Inbound Marketing (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی درون‌گرا چیست ؟  what is Inbound Marketing

بازاریابی درون‌گرا چیست ؟ what is Inbound Marketing

تیم مشاوران مدیریت ایران:

بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing بهترین راه برای تبدیل افراد ناآشنا با برند، به مشتری و سپس حامی برند خواهد بود.

بازاریابی درون‌گرا چیست ؟

امروزه اشتراک‌گذاری به معنا اهمیت دادن است. بازاریابی درون‌گرا به معنای ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوا با جهان پیرامون است.

ایجاد محتوا در جهت پاسخگویی به نیاز و خواست‌های ویژه مشتریان است. بازاریابی درون‌گرا تلاش دارد تا با ارائه و نمایش وجوه کیفی کسب‌وکار شما، مشتریان را حفظ و آنان را برای مراجعه بعدی به سازمان ترغیب نماید.



عناوین اصلی بازاریابی درون‌گرا:

- ایجاد محتوا + انتشار محتوا (Content Creation + Distribution) :تولید محتوا برای پاسخگویی به نیاز مخاطب هدف و سؤالات مشتریان، سپس انتشار گسترده محتوای. این همان "بازاریابی محتوا Content Marketing" است.

- چرخه عمر بازاریابی Lifecycle Marketing : حامیان (ترویج کنندگان) بدون بررسی و تحلیل همه‌جانبه شرایط سازمان و بازار، تصمیم نمی‌گیرند. ابتدا با صورت یک فرد غریبه، یک بازدیدکننده معمولی، یک تماس‌گیرنده ساده و سپس به‌صورت مشتری به سازمان نزدیک و با آن آشنا می‌شوند و در صورت رضایت از عملکرد سازمان، به مروج برند سازمان تبدیل می‌گردند.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید