بازاریابی درونگرا چیست ؟ what is Inbound Marketing
تیم مشاوران مدیریت ایران:
بازاریابی درونگرا Inbound Marketing بهترین راه برای تبدیل افراد ناآشنا با برند، به مشتری و سپس حامی برند خواهد بود.
بازاریابی درونگرا چیست ؟
امروزه اشتراکگذاری به معنا اهمیت دادن است. بازاریابی درونگرا به معنای ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوا با جهان پیرامون است.
ایجاد محتوا در جهت پاسخگویی به نیاز و خواستهای ویژه مشتریان است. بازاریابی درونگرا تلاش دارد تا با ارائه و نمایش وجوه کیفی کسبوکار شما، مشتریان را حفظ و آنان را برای مراجعه بعدی به سازمان ترغیب نماید.
عناوین اصلی بازاریابی درونگرا:
- ایجاد محتوا + انتشار محتوا (Content Creation + Distribution) :تولید محتوا برای پاسخگویی به نیاز مخاطب هدف و سؤالات مشتریان، سپس انتشار گسترده محتوای. این همان "بازاریابی محتوا Content Marketing" است.
- چرخه عمر بازاریابی Lifecycle Marketing : حامیان (ترویج کنندگان) بدون بررسی و تحلیل همهجانبه شرایط سازمان و بازار، تصمیم نمیگیرند. ابتدا با صورت یک فرد غریبه، یک بازدیدکننده معمولی، یک تماسگیرنده ساده و سپس بهصورت مشتری به سازمان نزدیک و با آن آشنا میشوند و در صورت رضایت از عملکرد سازمان، به مروج برند سازمان تبدیل میگردند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید