در دو مقاله قبل در خصوص روانشناسی رنگ د( روانشناسی رنگ برندسازی قسمت اول / روانشناسی رنگ در برندسازی قسمت دوم ) به تفضیل اطلاعاتی کامل را ارائه نمودیم. در این مطلب به ارائه معرفی انوع رنگ و کد رنگها خواهیم پرداخت.
در روانشناسی رنگها به این نکته اشاره میشود که رنگ با اثرگذاری بر مخاطبین با آنان ارتباط برقرار مینماید، بنابراین شناخت انوع رنگ میتواند در مسیر کاربرد رنگ در بازاریابی و فروش به شما کمک نماید. در هنگام تشریح انوع رنگ ، مسئله اساسی انتخاب رنگ مناسب از بین انواع رنگ موجود است ، بنابراین قدرت تجزیه و تحلیل رنگ ها بسار خواهد بود. روانشناسی رنگها در برندسازی و بازاریابی، موضوعی بسیار پیچیده است.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید