تیم مشاوران مدیریت ایران :
بر اساس نتایج تحقیق ES Research ، در حدود 85 تا 90 درصد آموزشهای فروش، پس از گذشت 120 روز، هیچ تأثیر مثبتی بر سطح فروش سازمان نداشته است. هرساله، شرکتها در سراسر جهان میلیونها دلار بر دورههای آموزشی فروش سرمایهگذاری مینمایند. میلیونها دلاری که بیهوده صرف دورههای آموزشی ناامیدکنندهای میشود که در بهترین حالت تنها در یک دوره زمانی بسیار کوتاه بر فروش و فروشنده اثر میگذارد.
شاید آموزش فروش بلافاصله بعد از اتمام یا در ماهها بعد موجب ناامیدی مدیران گردد.
بر اساس تجربه و تحقیقات تیم مشاوران مدیریت ایران، دورههای آموزشی فروش اجراشده توسط برخی افراد کمتجربه و ناآشنا به فرایند آموزش فروش حرفهای (آموزش فروشندگی حرفهای) به 7 دلیل زیر اتفاق میافتد. و شاید برایتان عجیب باشد، با بررسی سازمان کارفرمایان، تعداد آموزشهای ناموفق فروش، بسیار کمتر از تعداد موفق آن بوده است.
اگر به دنبال عدم تکرار این اشتباه در سازمان خویش هستید به موارد زیر دقت نمایید:
1- عدم درک صحیح سازمان آموزشدهنده از کسبوکار و نیازهای آموزشی کارفرما.
آموزش فروش تقریبا هیچ شانسی برای ایجاد نتایج پایدار ندارد، اگر رهبر سازمان:
هدف گزاری و نتایج مدنظر خویش را بر اساس تخیلات بهجای ارزیابی واقعگرایانه از دادههای صحیح، طرحریزی نموده باشد و اگر در مورد نتایج مورد انتظار خویش، هیچی تحلیلی نداشته باشد و نداند که چگونه باید به آن نتایج دست یابد، در این حالت آموزش فروش پیش از شروع محکوم به شکست است.
ارزیابی صحیحی از نیازهای آموزشی تیم فروش خود نداشته باشد. اگر سازمان و مدیر نداند که تیم فروش چه مهارتهایی داشته و چه نقاط ضعفی در تیم وجود دارد.چه برنامه آموزشی برای آنان نیاز است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید